Vraag me alleen af of ie ballen heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ralphie wat een ongelovelijke lieve man!!!!![]()
![]()
![]()
Hier ook... Talpa we need more bandwidth!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef kwakveense het volgende:
ik baaaaaaal dat mijn streams het niet doen...alleen stream 4 doet t , en de liveshow ook niet...
Joost heeft bij mij ook afgedaan door dat vreselijke geslijm bij Robquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef Loesje29 het volgende:
Linda wil dat Joost BB gaat winnen.
Ik ook![]()
Ik ga voor Didoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Joost heeft bij mij ook afgedaan door dat vreselijke geslijm bij Rob![]()
![]()
.
Blijft er niemand meer over bij mij.
Alleen puur om aan te ergeren![]()
.
Dido is de grootste gluiperd van allemaal volgens mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef Loesje29 het volgende:
Die Dido is echt een gluiperd!
In de live uitzending zei ze tegen Bridget dat ze er echt even over nagedacht had om helemaal te stoppen. Nu zit ze met Chantal ze te kleppen. Chantal zegt dat ze er geen seconde over heeft gedacht om te gaan stoppen. ´Nee! Ik ook echt niet!´ roept Dido![]()
Linda is gewoon een topwijf en zeker weten dat ze het zou doen ook! Linda "Ik doe thuis niet anders"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij kent Linda toch?
Kun je haar eens een keer deze kant op laten sturen? Zou wel leuk zijn als ze hier dingen kon lezen of reageren. Misschien zelfs een Q&A thread ofzo, in overleg met de mods hier
Ik houd van Dido maar ze is idd een kakker en ik vond het stom dat ze zich ergerde aan Linda....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Dido is de grootste gluiperd van allemaal volgens mij.
Mjah. Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Alleen puur om aan te ergeren![]()
.
lieskequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Nee, ze vindt ons sukkels....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:12 schreef Rianne84 het volgende:
de dochter van rob vindt mensen op internet oppervlakkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |