Dat kun je wel zeggen ja pffffffff waardeloos maar ja moest een vrouw uit he waarschijnlijk na twee mannen? hoezo gemanipuleerdquote:
Tuurlijk wel, die hopen allemaal op een live miskraamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Mja, kan toch gewoon niet wáár zijn, dat "Nederland massaal op Tanja heeft gestemd" ?![]()
Nou...kei-leuk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Djoj het volgende:
Doei Linda, ondanks je niet mijn favoriet was, vind ik je een KEI-LEUK mens.
Je zegt dingen die andere denken en niet uit durven te spreken, je doet dingen waar hele volksstammen over dromen, maar te schijterig zijn om uit te voeren.![]()
Heerlijk om niet in een hokje te zitten, om jezelf wat ruimte te geven...zet um op Linda, enjoy live!![]()
![]()
Aaah dank je wel! Ik ben er nog kapot van!quote:
Sluit ik me helemaal bij aan. En het topic moet natuurlijk heten: 'Houdoe Linda!!' Leuke en fijne meid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Djoj het volgende:
Doei Linda, ondanks je niet mijn favoriet was, vind ik je een KEI-LEUK mens.
Je zegt dingen die andere denken en niet uit durven te spreken, je doet dingen waar hele volksstammen over dromen, maar te schijterig zijn om uit te voeren.![]()
Heerlijk om niet in een hokje te zitten, om jezelf wat ruimte te geven...zet um op Linda, enjoy live!![]()
![]()
Het lijkt er op dat de exit van Linda doorgestoken kaart isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. En het topic moet natuurlijk heten: 'Houdoe Linda!!' Leuke en fijne meid.
Dido en Lieske kunnen zich maar beter even gedeisd houden.![]()
Ach ja...het verpest mijn humeur voor 1 à 2 dagen, en dan vergeet ik het langzaam, en zo zullen er veel meer zijn. Dat weten ze bij Talpa ook. Als - er - maar - een - 1e - BB-Baby - komt, is hun énige zorg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de exit van Linda doorgestoken kaart is
Inderdaad, dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Serieus. Waar is eig. de notaris die bij de laatste stemming altijd zo nadrukkelijk aanwezig is?!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |