Zeker intresse hierquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:13 schreef DarkFly het volgende:
Wie is geinteresseerd in het meedoen aan de (nog op te richten) FoK!-alliantie?
Altijd. Stuur maar op. 1:334:8quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:39 schreef CosmoNut het volgende:
Niemand die 10k deut nodig heeft?
Raket Lanceerders zijn poep. Alleen goed voor Canon Flodderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:35 schreef wc-eend het volgende:
hmm 57 raket lanceerders
Ik was te vroeg met juichen, dat ding kost 50k ijzer, 50k kristal en nog wat deut, en dat heb ik nu nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb kleine schildkoepel gebouwd, morgenochtend kan ik de grote bouwen
20 k wat? als het kristal is im your man dudequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:33 schreef PPL het volgende:
Ik heb hier 20k voor handelsdoeleinden.
Anyone ?
Sorry, mijn voutquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
20 k wat? als het kristal is im your man dude
Wat is je ingame naam ?quote:En waarom ben ik afgewezen voor FDF?!
jezus ik dacht dat het 350 was? ik snap dat jullie willen stijgen maar kom op... ik heb nu ff kijken Score 375 (rang 1907 van 9176) dus... ik dacht ik kan mooi in FDF maar nee hoor gvd... ingame naam is Jeremyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:43 schreef PPL het volgende:
[..]
Sorry, mijn vout
20k deuterium
[..]
Wat is je ingame naam ?
En hoeveel punten heb je.
Als je d'r minimaal 800 hebt ben je welkom aan boord
Afgelopen maandag was het 350.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:06 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
jezus ik dacht dat het 350 was? ik snap dat jullie willen stijgen maar kom op... ik heb nu ff kijken Score 375 (rang 1907 van 9176) dus... ik dacht ik kan mooi in FDF maar nee hoor gvd...
Ik heb je even aan m'n OGame vriedenlijst toegevoegd.quote:ingame naam is Jeremy
Ik ga nog wel ff met citroen overleggen hoe we dit verder gaan aanpakken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef LoFo het volgende:
Die grens wordt omhooggeschroefd natuurlijk. Stilstand is achteruitgang.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:13 schreef DarkFly het volgende:
Wie is geinteresseerd in het meedoen aan de (nog op te richten) FoK!-alliantie?
Imo komt die leegloop niet door de grens maar door de dodelijke saaiheid waar het na een bepaald puntenaantal in beland. Maargoed, door het puntenaantal naar beneden te schroeven hoeven mensen niet meer heel actief te zijn wat wel beter is want daar is het op dit moment te saai voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:19 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ga nog wel ff met citroen overleggen hoe we dit verder gaan aanpakken.
Met een leegloop schieten we imho ook niets op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |