FDF kiest er opzettelijk voor om mimimuneisen te stellen aan iemand z'n puntenaantal.
Dit om de alliantie sterk en geloofwaardig te houden.
We kunnen bovendien niet achter elke beginneling aanrennen om het voor hem of haar op te nemen als die wordt aangevallen.
Er mogen best verschillen zijn tussen de leden onderling, maar we vinden het prettig als er niet al te grote verschillen tussen onze scores zitten.
Met advies staan we je hier graag te woord, maar een onderdeel van de alliantie zit er niet in als je niet aan eisen voldoet.
Het maximaal aantal is geen belemmering, er zullen heus wel mensen afvallen want niet iedereen haalt de minimale punteneis.
Voor nieuwe leden geldt dan uiteraard wel dat ze aan die minimale punteneis moeten vodoen, anders is aanmelden vrij zinloos.
De minimale punteneis voor maandag de 24e staat overigens op 800 punten.
Momenteel ben ik mij aan het bedenken of ik deze eis ga aanpassen nu het vandaag lastig scoren is.
Furthermore:
FDF kent inderdaad een groot aantal FoK-ers.
Het is echter zeker geen pure FoK alliantie.
In principe is iedereen welkom (met respect voor maximum aantal leden en punteneis).
De lidmaatschapseisen kunnen flexibel worden gehanteerd daar waar de leiders dat wensen, maar een lidmaatschap op FoK heeft daar echter geen invloed op.
PS:
Wat GoT doet is niet de zaak van FDF.
Als zij een andere strategie kiezen staat ze dat vrij.
Ik wens ze (net als alle andere OGame spelers overigens) een heleboel succes toe en hoop dat ze veel plezier aan het spel beleven.
Wel wijs ik er graag op dat GoT ook een maximaal aantal leden kent.
Er is nu al sprake van de alliantie GOT II.
Hoe beheersbaar is dat ?
Bij FDF hebben we het ook al eens gehad over een 'wing'.
Op zich staan we daar niet onwelwillend tegenover, bij meer ervaring en hoger puntenaantal kunnen ze dan doorstromen naar de 'main'.
Let wel dat FDF op dit ogenblik niet de mogelijkheden heeft om zo'n wing militair en/of logistiek te ondersteunen.
Adviezen hebben we natuurlijk wel