abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:40:19 #176
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_31565701
hmm, je kan zeker niet ergens terugzoeken wie je al aangevallen hebt ?
The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:23:28 #177
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31566457
Dan heb je er toch een gevechtsrapport van ?
Burnt to the core but not broken
pi_31567063
Wilt iemand trouwens met mij handelen ik heb 10 k deut in de aanbieding (graag kristal :S)
Pm mij ingame (Jeremy)
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_31570469
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:40 schreef Wendigo het volgende:
hmm, je kan zeker niet ergens terugzoeken wie je al aangevallen hebt ?
Vast wel, maar de kans dat jij erg ver van mijn doelen zit is vrij groot... Dus heb je niets aan mijn oude doelen. Bovendien groeien oude doelen een beetje mee, dus kun je ze niet hebben...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_31570678
lol voor een beginneling zijn dit mooie cijfers om te zien

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
7653 Metaal, 6616 Kristal en 5276 Deuterium
  donderdag 20 oktober 2005 @ 07:47:36 #181
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_31574230
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:23 schreef PPL het volgende:
Dan heb je er toch een gevechtsrapport van ?
Bewaar jij die allemaal dan ?

Naja ik zla gewoon moeten onthouden wie ik de afgelopen 24 uur aangevallen heb,
The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:15:10 #182
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_31575851
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
69784 Metaal, 41028 Kristal en 6415 Deuterium

pi_31576710
Down.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:04:58 #184
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_31576761
Jep bij mij ook.
pi_31576818
hmm ik kan weer eens niet inloggen, ook niet via de special link..
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_31576834
Verdomme, zal dat betekenen dat ik vandaag wel aan schoolwerk toe kom?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:37:28 #187
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31577365
Pfff.
Geen aanvallen en spionages tot vanavond 18:00.
Dan ga ik maar eens aan het werk.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:45:42 #188
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_31578416
Ik ben sinds kort ook begonnen met dit spel (echt verslavend ). Nu zie ik dat er geen echte FoK! alliantie is, terwijl genoeg FoK!-ers zijn die dit spel spelen. Misschien een idee om er een op te richten, zodat we elkaar kunnen helpen?

Ik zelf ben nog niet zover met dit spel, maar misschien dat wat verdergevorderde FoK!-ers hier wat in zien. Wie lijkt dit wat en wie zou dit op zich willen nemen (dus coordinatie e.d.)?
pi_31578540
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:45 schreef DarkFly het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met dit spel (echt verslavend ). Nu zie ik dat er geen echte FoK! alliantie is, terwijl genoeg FoK!-ers zijn die dit spel spelen. Misschien een idee om er een op te richten, zodat we elkaar kunnen helpen?

Ik zelf ben nog niet zover met dit spel, maar misschien dat wat verdergevorderde FoK!-ers hier wat in zien. Wie lijkt dit wat en wie zou dit op zich willen nemen (dus coordinatie e.d.)?
Zo beetje iedereen hier zit in FDF.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:26:29 #190
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_31578906
Maar daar hanteren ze 25 als max en moet je ook een bepaald aantal punten hebben. Op GoT krijgen ook beginners een kans, onder het mom van samen sta je sterk.
pi_31578978
Ik wil daar alleen maar mee zeggen dat als je een fokalliantie zou willen oprichten dat je dan dus waarschijnlijk niet zo heel veel leden zou krijgen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:39:55 #192
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_31579061
Dat zou kunnen, daarom wil ik graag weten of er animo voor zou zijn. Bovendien heb ik al aangegeven dat ik het zelf niet wil oprichten. Het was meer om te peilen of er animo voor zou zijn. Zodat ook FoK!-ers die net beginnen (of gewoon niet bij FDF zitten) ook een leuke alliantie kunnen krijgen.

Of misschien een wing oprichten voor de beginners...
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:44:44 #193
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31579107
FDF kiest er opzettelijk voor om mimimuneisen te stellen aan iemand z'n puntenaantal.
Dit om de alliantie sterk en geloofwaardig te houden.
We kunnen bovendien niet achter elke beginneling aanrennen om het voor hem of haar op te nemen als die wordt aangevallen.
Er mogen best verschillen zijn tussen de leden onderling, maar we vinden het prettig als er niet al te grote verschillen tussen onze scores zitten.

Met advies staan we je hier graag te woord, maar een onderdeel van de alliantie zit er niet in als je niet aan eisen voldoet.
Het maximaal aantal is geen belemmering, er zullen heus wel mensen afvallen want niet iedereen haalt de minimale punteneis.
Voor nieuwe leden geldt dan uiteraard wel dat ze aan die minimale punteneis moeten vodoen, anders is aanmelden vrij zinloos.
De minimale punteneis voor maandag de 24e staat overigens op 800 punten.
Momenteel ben ik mij aan het bedenken of ik deze eis ga aanpassen nu het vandaag lastig scoren is.

Furthermore:
FDF kent inderdaad een groot aantal FoK-ers.
Het is echter zeker geen pure FoK alliantie.
In principe is iedereen welkom (met respect voor maximum aantal leden en punteneis).
De lidmaatschapseisen kunnen flexibel worden gehanteerd daar waar de leiders dat wensen, maar een lidmaatschap op FoK heeft daar echter geen invloed op.

PS:
Wat GoT doet is niet de zaak van FDF.
Als zij een andere strategie kiezen staat ze dat vrij.
Ik wens ze (net als alle andere OGame spelers overigens) een heleboel succes toe en hoop dat ze veel plezier aan het spel beleven.
Wel wijs ik er graag op dat GoT ook een maximaal aantal leden kent.
Er is nu al sprake van de alliantie GOT II.
Hoe beheersbaar is dat ?
Bij FDF hebben we het ook al eens gehad over een 'wing'.
Op zich staan we daar niet onwelwillend tegenover, bij meer ervaring en hoger puntenaantal kunnen ze dan doorstromen naar de 'main'.
Let wel dat FDF op dit ogenblik niet de mogelijkheden heeft om zo'n wing militair en/of logistiek te ondersteunen.
Adviezen hebben we natuurlijk wel
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:54:16 #194
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_31579223
Als ik het goed begrijp (correct me if i'm wrong) is het dus niet ondenkbaar dat er bij genoeg animo een FDF wing wordt opgericht (zonder deze fanatiek te ondersteunen vanuit FDF).

Bij deze dus een oproep aan mensen die het spel ook spelen en die ook een echte FoK!-alliantie willen of bij te weinig animo bij een FDF-wing willen komen, als FDF hier dan wat in ziet natuurlijk!

Wie-o-wie ziet wat in een FoK!-alliantie?

De FoK!-alliantie zal los van FDF staan. Als FDF er welwillend tegenover staat dan zal er natuurlijk wel samenwerking o.i.d. zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door DarkFly op 20-10-2005 14:01:26 ]
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:10:35 #195
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31579371
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:54 schreef DarkFly het volgende:
Als ik het goed begrijp (correct me if i'm wrong) is het dus niet ondenkbaar dat er bij genoeg animo een FDF wing wordt opgericht (zonder deze fanatiek te ondersteunen vanuit FDF).
Klopt.
quote:
De FoK!-alliantie zal los van FDF staan. Als FDF er welwillend tegenover staat dan zal er natuurlijk wel samenwerking o.i.d. zijn.
De mensen die FDF uitgaan zouden ipv alliantie-loss naarde fok-wing kunnen gaan.
Mensen die dusdanig groeien dat ze in hun eentje boven fok-wing uitgroeien kunne naar FDF.

We zouden een NAP kunnen afspreken...
(Niet Aanvals Pact: Niet overvallen & niet aanvallen. Spionage verbod is onzinnig, we hebben elkaar niets te verbergen.
Af en toe bespied FDF elkaar juist om strategie bij te sturen en tips te geven.
We bespieden elkaar zelfs op verzoek bij afwezigheid, bloccages of vakantie.)

Eventueel kunnen we gebruik maken van hetzelfde forum.
(Dit laatste moet ik wel overleggen, forum draait niet op mijn server, dus dat is dan beetje makkelijk lullen)

[ Bericht 4% gewijzigd door PPL op 20-10-2005 14:17:28 ]
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:46:15 #196
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_31580070
Als er animo voor is zal ik wel een FoK!-alliantie willen starten (liefste met een paar meer gevorderde speler, als die er zijn). Wat je voorstelt lijkt mij prima! Enig idee of ik voor de FoK!-alliantie een nieuw topic kan openen of zullen we het hier centraal houden?

[ Bericht 2% gewijzigd door DarkFly op 20-10-2005 15:01:54 ]
pi_31580269
Op zich wel lkkr die rust tot 18 pm Moet voor morgen nog 7 paginas schrijven
Fools rush in where angels fear to tread...
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:06:47 #198
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31580607
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef DarkFly het volgende:
Als er animo voor is zal ik wel een FoK!-alliantie willen starten (liefste een meer gevorderde speler, als die er is). Wat je voorstelt lijkt mij prima! Enig idee of ik voor de FoK!-alliantie een nieuw topic kan openen of zullen we het hier centraal houden?
Mij lijkt het het beste als je het hier centraal houdt.
De modjes vinden splinter-topics meestal niet zo fijn (en terecht).

Lijkt me dat je eerst in dit topic eens peilt wat de animo is en wie het een en ander gaat coordineren/leiden.
Dan kan je verder gaan denken.

Eventueel wil ik tegen die tijd wel een stukje forum openstellen voor jullie bij FDF.
Het FDF zelf zullen jullie dan niet kunnen zien, maar dan heb je in ieder geval een plekkie.
De FDF'ers zijn nieuwsgierig genoeg om zich in de discussie te menegen en zo leren we wellicht nog wat van elkaar.
We kunnen in ieder geval aan elkaar wennen.

Let wel dat je voor forum-registratie toestemming moet hebben van een van de leiders die dan je account activeren.
Dat kan natuurlijk ff duren en zal niet altijd binnen 5 minuten geregeld zijn.
Ik bedoel... ik ben ook gewoon aan het werk nu.
Ik kan het wel zo indelen, dat je voor dat stukkie forum niet verplicht geregistreerd hoeft te zijn.
Je hebt dan echter geen verdere controle of iemand die zich daar meldt wel echt een fokker is.

Uiteraard kan je ook zelf iets (tijdelijks) opzetten om dit verder uit te werken met bijvoorbeeld www.board123.com

Maar goed.
Ik denk dat het eerst van belang is dat jullie eruit komen wie de kar gaat trekken.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:13:54 #199
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_31580764
Bij deze dan maar een serieuze oproep:
Wie is geinteresseerd in het meedoen aan de (nog op te richten) FoK!-alliantie?

Deze alliantie zal speciaal voor FoK!-kers zijn en niet voor andere leden. Ervaring zal niets uitmaken, misschien dat leden met een x aantal punten meer inspraak o.d. krijgen. Verdere details zullen pas bij genoeg animo worden uitgewerkt.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:56:15 #200
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31584038
Bijna zes uur... dan kunnen we weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')