Heh, ik had 'm net zelf ook gevonden via hun alliantiepagina. Een hele hoop noobs dus maar potentieel errug gevaarlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef CosmoNut het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1078331
Het is bij mij een tijdje ook vrij karig geweest. Ik heb toen gewoon geinvesteerd in een betere vloot en dan kan je vanzelf sterkere knakkers aan. Een keer een vloot slopen en dan heb je er een farm bij. Maar dat zoeken begint dan echt saai te worden na een tijdje. Ik ken het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Paxlie het volgende:
ik kan gewoon geen farms vinden, ben al 2 dagen aan het zoeken gvd
Heb je anders wat resources nodig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:39 schreef Paxlie het volgende:
als ik iets vind heeft het weer een hoop verdediging en heb ik volgens speedsim 5 extra zware gevechtsgevallen nodig
Ik heb het wel gedaan omdat die zonne-energie echt fucking duur wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
Metaal mijn: niveau 14
Kristal mijn: niveau 13
Deut fabriek: niveau 11
Zonne-energie: niveau 15
Is het slim om een fusie centrale te bouwen?
En met tgv bedoelde ik tvp
Ik ga zometeen een kleine planetaire schildkoepel bouwen
Redelijk netjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:43 schreef Setambre het volgende:
Even een progress report posten
Metaal Mijn (niveau 9)
Kristal Mijn (niveau 8)
Deuterium fabriek (niveau 6)
Zonne-energie centrale (niveau 11)
Fusie centrale (niveau 1)
Is dit trouwens een goeie verdeling ?
De Fusie Centrale gebruik ik alleen als ik tijdelijk energie te kort kom...
Dat metaal komt wel goed naar mijn idee. Het zit 'm meer in de deut. Daar kan je doorgaans niet voldoende van hebben. Deuterium geeft je alle leuke speeltjes naar mijn idee en de leuke technologien. Alleen vreet dat meer dan voldoende aan energie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:48 schreef PPL het volgende:
Redelijk netjes.
Fusie is een leuke oplossing voor beginfaseom snel extra energie bij te pluggen.
Het is namenlijk vrij goedkoop (kost wel deut natuurlijk)
Als het later even duur is, zou ik toch terug gaan naar zonne.
Deut heb je nodig voor je schepen en je onderzoeken.
300k op z'n minst dus. Dus das alleen de motor, komt daar nog het onderzoek eerst nog bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef PPL het volgende:
Onderschat de waarde van kristal niet.
Moet je kijken wat dat kost als je met hyperruimtemotoren aan het rommelen wil.
bedoel kom op moet je maar verdediging hebbenquote:dont play with me !!!!! ok
zeur niet zo man, ik zoek al 2 dagen naar targets zonder succesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:58 schreef Weizz het volgende:
Verdomme een uur aan het zoeken, zelfs mijn normale farms hebben of een verdediging gebouwd die 12 kruisers kan hebben en iets nieuws is er niet te vinden.
Kan morgen wel aan mijn eerste hypermotor beginnen denk ik, iig de hypertechniek 3 is een eitje..
Baal er wel van dat ik nu gewoon 4 kruisers en 2 grote vrachtschepen werkloos de nacht in zie gaan... Dat was niet de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |