En in FoK natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:22 schreef DeHovenier het volgende:
Dat schiet niet op zero :p
Ik ben niet zo actief met Ogame, een half uurtje per dag zit ik erop en that's it. Bovendien zitten bijna alle Fok!kers die Ogame spelen in FDF, die een eigen forum heeft.
Niet alleen meelzen, hup meespelen en meedoen aan topic.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:07 schreef DaFan het volgende:
Tvp.
Zojuist teruggetrokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef Wendigo het volgende:
ey ppl laat fubar eens met rust
ik wil geen war met jullie ;p
Minequote:Grondstoffen op xxxxx op 10-27 00:14:04
Metaal: 76646 Kristal: 11065
Deuterium: 10488 Energie: 2030
Vloten
Zonne-energie satelliet 1
Verdediging
Kleine laser 16
Gebouwen
Metaal Mijn 17 Kristal Mijn 15
Deuterium fabriek 10 Zonne-energie centrale 18
Fusie centrale 1 Robot fabriek 6
Werf 6 Metaal opslag 2
Onderzoeks lab 4
Kans op contraspionage:5%
Goede bondgenootschappen met betrouwbare partners kunnen het verschil betekenen tussen presteren en kreperen.quote:
Jammer dat de coords er niet bij staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Wendigo het volgende:
hehe ik las het
gelukkig was ie wakker
[..]
Mineik heb het eindelijk door
Jajaja. Ik begin ook net geef me ff de tijd om me in te lezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Goede bondgenootschappen met betrouwbare partners kunnen het verschil betekenen tussen presteren en kreperen.
Helaas ben ik een mens, en mensen vergissen zich wel eens.
(Zeker als ze met een biertje achter de PC zitten)
Tuurlijk hap ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jajaja. Ik begin ook net geef me ff de tijd om me in te lezen.
Je hapt wel lekker trouwens!![]()
Je krijgt één punt voor elke 1000 grondstoffen die je 'uitgeeft'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:47 schreef DaFan het volgende:
Hoe word je puntenaantal berekend?
Sparen heeft dus geen nut (sowieso niet, ik ben pas 4 uur geregistreerd ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Je krijgt één punt voor elke 1000 grondstoffen die je 'uitgeeft'.
Wat is je ingame naam?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Sparen heeft dus geen nut (sowieso niet, ik ben pas 4 uur geregistreerd ofzo).
Zit nu alleen nog maar te wachten tot ik 225 metaal heb zodat ik morgen meteen een onderzoekslab uit de grond kan stampen en nog een centrale.
Er is 1000 metaal en 500 deut onderweg naar je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:54 schreef DaFan het volgende:
Malfunction.
En die 225 Metaal is voor een Deut fabriek.
Ach, dan ben ik lang naar mijn werk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef DaFan het volgende:
Dank man. Dan weet ik meteen hoe laat ik kan opstaan!
En anders laat je maar een vraag achter hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:06 schreef DaFan het volgende:
Die beginnersgids heb ik al helemala doorgenomen, maar dat komt wel goed.
Ik zit met Wendigo en nog wat andere spelers op een IRC server waar ik zo mn vragen kwijt kan dus dat zit goed
Graag gedaan hoor, maar de naam is PPLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef DaFan het volgende:
Tnx LostFormat, ik kan mooi wat mijnen bouwen
Jou had ik al bedankt, maar LoFo heeft me ook gestuurdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, maar de naam is PPL![]()
Yep.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:15 schreef Bensel het volgende:
heeft FOK ook een eigen clan? Zoals Got bijv? Speel zelf in het 2e universum.. ben nog niet zo lang bezig..
Mijn positie is trouwens 3:165:8
en heb 127 punten
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jou had ik al bedankt, maar LoFo heeft me ook gestuurd![]()
quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Falco het volgende:
Oke ik heb me geregistreerd. Is dit leuk?
Jepz, het werkt erg verslavend...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Falco het volgende:
Oke ik heb me geregistreerd. Is dit leuk?
Als jullie nog een alliantie zoeken, er is er een speciaal voor FoK!-kers, zoek maar eens op alliantielabel FoK of alliantienaam Federation of Kings. Alle FoK!-kers mogen daar lid worden!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef DaFan het volgende:
Leuker dan ik had verwacht, ik ben gisteravond begonnen en ik vermaak me best!
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:30 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Jepz, het werkt erg verslavend...
[..]
Als jullie nog een alliantie zoeken, er is er een speciaal voor FoK!-kers, zoek maar eens op alliantielabel FoK of alliantienaam Federation of Kings. Alle FoK!-kers mogen daar lid worden!
Heb vandaag mijn eerste aanval gedaan en GEWONNEN. Dat ik zou winnen was eigenlijk geen verrassing, er stond geen verdediging en de speler was al meer dan 2 weken inactief, maar daarom is het niet minder leuk
. En de extra grondstoffen zijn altijd mooi meegenomen!
Feli !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:30 schreef DarkFly het volgende:
Heb vandaag mijn eerste aanval gedaan en GEWONNEN. Dat ik zou winnen was eigenlijk geen verrassing, er stond geen verdediging en de speler was al meer dan 2 weken inactief, maar daarom is het niet minder leuk
. En de extra grondstoffen zijn altijd mooi meegenomen!
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Setambre het volgende:
Yay net een level 16 zonneenergie ding gemaakt.
Echt die krengen worden duur !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |