Cool bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Ehmmm.... Ja
Of informatie uitwisselen met mede-spelers wat leuke targets zijn, dat wil ook wel eens helpen.
Daarvoor zijn de allianties er, om ekaar te helpen.
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:06 schreef Setambre het volgende:
[..]
Cool bedankt
Nog een vraagje kan je een planeet trouwens overnemen van iemand anders ?
Helder thnx !quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Je kan WEL vechten om de resources.
Je kan WEL de vloten van je tegenstander vernietigen.
Je kan WEL de verdediging slopen (70% wordt herbouwd na een aanval)
De mijnen kunnen NIET gesloopt worden.
Het technology-level kan NIET worden vernield.
Een planeet kan NIET worden veroverd.
Waarschijnlijk heeft hij z'n spionage techniek op een veel hoger niveau dan jij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:24 schreef LostFormat het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met contra spionage? Hoe hoger je spio level, des te hoger dat percentage? Ik had net een knul met 50% kans op daarop. Hoe krijgt hij dat zo hoog?
quote:Een spionage-rapport heeft 5 delen, die je kunt krijgen door een verschillend aantal spionage sondes te zenden.
- 1 Spionage sonde :toont resources
- 2 Spionage sondes :toont vloot
- 3 Spionage sondes :toont verdediging
- 5 Spionage sondes :toont gebouwen
- 7 Spionage sondes :toont onderzoek
Om voor het verschil in Spionage techniek niveaus te compenseren gebruik je :
(level spionage techniek vijand - level eigen spionage techniek)²
Voorbeeld 1
je wil volledig rapport: 7 Spionage sondes
eigen spionage level 5 , spionage level vijand 10 : (10 - 5)² = 25
je zend dus 25 + 7 = 32 Spionage sondes
Voorbeeld 2
je wil rapport tot aan verdediging: 3 Spionage sondes
eigen spionage level 10 , spionage level vijand 5 : 0 !
je zendt dus 3 + 0 = 3 Spionage sondes
Je zal minder snel aangevallen worden als je bij een alliance zitquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:37 schreef DjMark het volgende:
Ik speel dit spel nu ook. 345 punten nu. Maar wat is het voordeel van een alliance? ik krijg steeds van iedereen uitnodigingen, maar ben voorlopig nog een 'loner'.
wat is je ingame naam en sinds wanneer speel je ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:56 schreef DjMark het volgende:
en voor FDF moet ik dus 350 punten hebben vandaag? dat zou wel lukken, kom rond de 380 ofzo uit denk ik.
Dit zijn niet je opponents zijn zwakheden maar meer die van het spelquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:12 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je moet wel gebruik maken van de regels om jezelf om je te handhaven.
Lees anders Sun Tzu er eens op na, hoe gebruik te maken van je opponent's zwakheden.
...of Machiavelli.
Die discussie hebben we vorige week ook al gehad, en je wist de hele week al dat je die punten moest halen, net als de mensen die het wel gehaald hebben. Ik bedoel, je bent eerder begonnen dan ik, en ik ben twee dagen gebant geweest deze week. Ik zit nu op zon 1000 punten, dus het moet toch echt kunnen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Lekker, wordt je fdf uit geflikkerd omdat je 20 punten tekort komt, volgensmij zijn JULLIE met fok! samengegaan en dan vind ik dat gewoon ELKE fokker mag joinen 350 punten of niet
*grmbl*
Ik ben 2 dagen na jou begonnen hóór.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:35 schreef Weizz het volgende:
[..]
Die discussie hebben we vorige week ook al gehad, en je wist de hele week al dat je die punten moest halen, net als de mensen die het wel gehaald hebben. Ik bedoel, je bent eerder begonnen dan ik, en ik ben twee dagen gebant geweest deze week. Ik zit nu op zon 1000 punten, dus het moet toch echt kunnen...
Het gaat er gewoon om dat als we oorlog krijgen dat we dan niet alleen maar de zwakkere spelers aan het verdedigen zijn zodat we niet eens aan aanvallen toekomen. En oorlog krijgen we toch snel genoeg een keer... Zeker als we allianties in de top 10 gaan krijgen.
TGV ?quote:
Respect !quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:37 schreef Wendigo het volgende:
En bedankt maar machiavelli en Sun Tzi Tzu ken ik al een tijdje
Zie antwoord van Weizz.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Lekker, wordt je fdf uit geflikkerd omdat je 20 punten tekort komt, volgensmij zijn JULLIE met fok! samengegaan en dan vind ik dat gewoon ELKE fokker mag joinen 350 punten of niet
*grmbl*
Dus moet het simpel zijn om je terug te vechten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik ben 2 dagen na jou begonnen hóór.
Je zit nou toch bij D.I.A. ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef zeromaniac het volgende:
lol btw PPL ben net door een gozert van je alliantie gescanned wat een eerben 6 daagies bezig en nu al een scan
helaas red ik die 300 nooitzit pas op de 125 ofzo
Is goed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:04 schreef zeromaniac het volgende:
ja ik zit in D.I.A we zoeken nog ally's care to join
nee maar tiss wel leuke teamzal hem de groeten doen van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |