De laatste loodjes...
![]()
En ze wegen als vanouds het zwaarst.
Morgen is het 2 weken geleden dat we de sleutel kregen... En we hebben zo veel gedaan sindsdien!
![]()
Zaterdag gaan we verhuizen!
![]()
Vandaag heeft stinkie de bijkeuken gewit, alleen blijft die rottige beits er doorheen komen. Morgen nog een keertje dus.
![]()
Ik heb boven op de slaapkamer en op het kleine kamertje de latjes langs het plafond geverfd en in het kleine kamertje de plintjes.
En de trapleuning! (Mijn moeder: Oh? Toch wel?
![]()
)
![]()
En ik heb de trap opnieuw geverfd in wat het meest leek op de kleur die er in de rest van het huis zit. Al pratende met de mevrouw van de verfwinkel denken we te weten wat er mis gegaan is bij de Praxis. Waarschijnlijk heeft die lieve jongen de kleurstoffen voor 1 liter verf bij 2,5 liter verf gedaan. En dan wordt het idd een heel stuk lichter.
![]()
Nou ja goed, ik ben hem dankbaar want ik vind dit veel mooier:
![]()
(bovenste helft is de verf zoals hij hoort te zijn)
Ik weet niet helemaal zeker of hij overal goed gedekt is, ik hoop van wel, want liever ga ik de trap niet voor een 3e keer verven.
![]()
Morgen gaat mijn moeder mss nog wat verven en anders alvast beginnen met schoonmaken van de keuken. Mijn vader gaat planken maken in de trapkast op de overloop zodat daar straks de handdoeken en het beddengoed in kunnen.
Ik zit inmiddels een beetje ziekig thuis dus ga morgen hier alvast maar het een en ander inpakken.