ja moet scanman wel ff iemand inwerken iddquote:
Dat is toch het standaard donderdagmiddag ritueel! Dan komen ze op TVquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
kunnen de bewoners niet eens wat gaan doen ofzo.. dit getrut is redelijk irritant
Volledige biografieen en uitgebreide fotosessies kunnen alvast opgestuurd worden hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:44 schreef muizemeis het volgende:
Oke voor de Fok BB van volgend jaar hebben we nu:
Jernau.Morat.Gurgeh voor het schrijven van het script
als deelnemers:
teamlead
APK
Scanman01
Falco
Coos
CartWoman
Muizemeis
Nog meer aanmeldingen ondertussen??
Kunnen no0g wel wat leuke mannen bij... stuk of vijf zo ongeveer nog
Zeker weten!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik in het huis zit met APK erbij breekt ongetwijfeld binnen een week de pleuris uit daar
Scanman krijgt gewoon een laptop mee en mag zelf voor de scans zorgen. Deze kan hij via een FTP uploaden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja moet scanman wel ff iemand inwerken idd![]()
Je vergeet Isabeau die net als ik vanaf dag 1 naakt gaat douchen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volledige biografieen en uitgebreide fotosessies kunnen alvast opgestuurd worden hoor.
Het is gewoon een anorexianeurootje... Oeps nu krijgt Fok! allemaal mails van anorexiapatienten... Excuses!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
Lieske is wel aan het overdrijven zeg met dat dik zijn en dan gelijk niet meer willen eten.
Wat is de leeftijdsgrensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volledige biografieen en uitgebreide fotosessies kunnen alvast opgestuurd worden hoor.
Isabeau kan vast die caps wel maken.. Die wilde toch al niet een huis inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja moet scanman wel ff iemand inwerken idd![]()
Maken we er toch een virtueel huis vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoef niet in het bb huis hoor met andere fokkers.
Ik ben een virtueel persoon en dat wil ik graag zo houden!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scanman krijgt gewoon een laptop mee en mag zelf voor de scans zorgen. Deze kan hij via een FTP uploaden...![]()
Maar ik heb Isabeau op een foto gezien. Die mag gerust mee het huis inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Isabeau kan vast die caps wel maken.. Die wilde toch al niet een huis in
O heerlijk!! Dus in de volgende BB live een euthanasiequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik heb Isabeau op een foto gezien. Die mag gerust mee het huis in
Tante Annie... Rollator tjekke!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
O heerlijk!! Dus in de volgende BB live een euthanasie![]()
Ik moet zeggen dat tietentopic is wel mij favoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zitten er ook meer caps bij in de badkamer
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |