Een site? Owjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je moet nog een site in elkaar steken
Ik had je toch al gefeliciteerd?
hetzelfdequote:
Van uitstel komt afstelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een site? Owja
Dat komt maandag
idd
Druk zijn is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen naar leeuwarden
Vandaag ook weer druk geweest, net even snel weergegevens ingevult, en nu deze berichtje even
Weltrusten mensentot euh zie wel
Dat is een prestige-object van haar dat je echt niet wilt hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat die over Jack the Ripper. Die heb ik nog niet
.
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen naar leeuwarden
Vandaag ook weer druk geweest, net even snel weergegevens ingevult, en nu deze berichtje even
Weltrusten mensentot euh zie wel
Harns is leuk en mooi voor fotoowtjes jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we nogeens naar Harns gaan SGJ?
Je geeft het een herkansing?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we nogeens naar Harns gaan SGJ?
nee. Ik zei ook dat ik deze week cisco zou afronden, en dat heb ik ook gedaan.quote:
waar neus je rond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
![]()
Ben wat aan het rondneuzen.
Ik kan me daar nooit goed aan houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee. Ik zei ook dat ik deze week cisco zou afronden, en dat heb ik ook gedaan.
3 daagjes vrij en dan aan de slag.
Overal, hier op Fok! andere forums.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef AmyLee het volgende:
Poging tot slapen gaat ondernemen![]()
allemaal
voor wie m wil (max. 1 p.p
)
Let hem smaken. Heb je wel verdiend dacht ik zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan pakt nog een glas wijn, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |