abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31430065
Je kunt ook een vijandelijke overname plegen van haar kamer. Als ze dan terug komt, moet ze bij jou intrekken
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_31437201
Gewoon wachten tot de Guardia Civil je komt halen.

vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:09:14 #53
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_31440520
tvp
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:44:49 #54
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31464594
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

In de praktijk zal een rechter echter niet snel tot veroordeling van ontruiming over gaan bij een achterstand van 2 maanden, als er verder geen andere factoren mee spelen.
Sterker nog, je krijgt pas een "ontruimingsvonnis" bij een achterstand van drie maanden. Bij twee maanden krijg je alleen een "betalingsvonnis".

Vervolgens moet zo'n ontruiming ook nog door de deurwaarder ingepland worden en dat is echt niet één dag na het vonnis.

Het is zoals eerder gezegd onmogelijk dat ze geen achterstand had voor ze op vakantie ging en een automatisch incasso storneert ook niet zonder reden.

Laat haar maar op de blaren zitten. Kwestie van eigen schuld.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:49:35 #55
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31464711
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. 2 maanden betalingsachterstand is grond om tot ontbinding van het huurcontract over te gaan. Die ontbinding kan hij echter niet zomaar opleggen, hooguit 'voorstellen'. Wil hij het afdwingen dan zal hij naar de rechter moeten stappen.
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ten eerste kan de huurder de huur alleen opzeggen op 6 bepaalde gronden, en moet hij hiervoor ontbinding door de rechter aanvragen.
Een grond is wanbetaling. maar daarvan is pas sprake bij een grote huurachterstand en/of structureel te laat betalen en er steeds aanmaningen worden gestuurd.

Jouw vriendin mag er dus absoluut niet zomaar na 2 maanden niet betalen worden uitgezet.
Ontruimingen wegens betalingsachterstand vinden vrijwel altijd plaats op basis van voorlopige voorziening, ontbinding van het huurcontract is voor een verhuurder een te lange en ook te dure procedure. Die wordt alleen bij overlast, herhaalde wanprestatie, onrechtmatige bewoning en andere meer specifieke gevallen toegepast.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_31576478
hoe is het eigenlijk afgelopen?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:42:34 #57
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31577462
Net zo nieuwsgierig!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31577610
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:42 schreef sanger het volgende:
Net zo nieuwsgierig!!!
Nieuwsgierigheid is de basis van wetenschap&vooruitgang.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:10:30 #59
19149 Seraphin
pi_31582089
*eens is met voorgaande 3 posts...........

Blijkt het nu allemaal opeens mee te vallen?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:06:58 #60
3542 Gia
User under construction
pi_31584242
Denk dat TS zo 'verstandig' is geweest om dit even voor die vriendin te betalen. In het volste vertrouwen dat zij dit wel weer terug betaald.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:48:03 #61
19149 Seraphin
pi_31590874
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:06 schreef Gia het volgende:
Denk dat TS zo 'verstandig' is geweest om dit even voor die vriendin te betalen. In het volste vertrouwen dat zij dit wel weer terug betaald.
zullen we dan maar meteen het volgende topic starten? "Vriendin is er met mijn geld vandoor!"
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:50:51 #62
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31598233
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:48 schreef Seraphin het volgende:

[..]

zullen we dan maar meteen het volgende topic starten? "Vriendin is er met mijn geld vandoor!"

Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31598769
[verhaaltje over automatische incasso's]
ik werk bij de helpdesk van een internet provider, en daar komen mensen ook altijd met de mooiste verhalen aan.
Ze zijn dan afgesloten van internet na meerdere waarschuwingen te hebben ontvangen. Bellen dan boos op: ja maar jullie hebben een machtiging voor automatische incasso, dus het is jullie schuld.
standaard antwoord: wij hebben idd een machtiging, maar u bent zelf nog altijd verantwoordelijk voor de betaling. (dus wij incasseren wel, maar mocht dat niet lukken (vaak door te weinig saldo) dan is het uw verantwoordelijkheid dit te corrigeren)).
[/verhaaltje]
(verhaaltje heeft maar een kleine raakvlak met topic, het is ook meer een tvp'tje)

Het blijft idd apart, ik bedoel 2 maanden achterstand kan gebeuren. Banken willen zo heeeel af en toe om de meest wazige en onduidelijke redenen een incasso stoneren. Maar dan nog heb je 2 maand huur over.
Wacht ook met smart op het echte verhaal (wel of geen huurvereniging, wat staat er precies in de brief, is het echt slechts 2 maand, is het vaker gebeurt....)
pi_31599360
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen dat je een kloon was van SHE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: