quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef D-FENS het volgende:
Geen geld voor de huur maar wel 2 maanden op vakantie. Wat klopt er niet aan dit plaatje?
lezen...quote:Ze was in de veronderstelling dat ze dit deed.
Dus wel he.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef Xebrozius het volgende:
Met alle respect maar er kan niets misgaan met een automatische incasso...
Heb je de brieven zelf al wel gelezen? Want dit is meer een soort van 'horen van' verhaal. Met gebrekkige info kan ik je helaas niet verder helpen. Als je wilt weten wat haar rechten en plichten zijn heb je de brieven nodig van de woningcooperatie en haar bankafschriften. Anders kun je gewoon geen objectief antwoord verwachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:44 schreef vogeltje het volgende:
oke, ze zei inderdaad dat er misschien niet genoeg op aar betaalrekening stond, ze heeft idd veel uitgegeven op haar vakantie.
Maar goed, buitenom wat de aanleiding van dit alles is, het feit is dat ze nu een probleem heeft. Ook is het een feit dat het om 2 maanden gaat, ze is ook 2 maanden weg uit Nederland. Is het waar dat men je niet na 2 maanden uit je woning kan zetten? En is dit alleen een 'dreigement'?
Als je bedoelt of ik het kan voorschieten, ik zou het graag doen. Maar ik heb het geld zelf nu niet op dit moment.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:50 schreef rickyB het volgende:
Als je eens vertelt hoe vriendin die vriendin precies is.
Okay, stel dat het gebeurt dan bel je die lui vanuit het buitenland. Zij gaan dan kijken of er intern iets mis is gegaan, zo ja probleem opgelost. Zo nee, dan is er meer aan de hand.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus wel he.
Demon internet heeft het bij mij een keer voor elkaar gekregen om mijn rekeningnummer te wijzigen. Daarna kreeg ik op een gegeven moment een laatste herrinering opgestuurd. En intern bij demon moest men toen heel goed gaan zoeken hoe het zat, de standaard helpdesk kon er niet uitkomen. En nee ik ga niet elke maand op mijn afschrijvingen kijken of die 30 euro wel of niet afgeboekt zijn. Als ik zelf iets automatisch geregeld heb ga ik ervan uit dat dat blijft werken.
Maar met een bedrag voor huur zou het me denk ik wel opgevallen zijn.
Dit zal eerder in het straatje komenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:54 schreef Xebrozius het volgende:
Het gaat helemaal goedkomen, het zijn loze dreigementen en het zal tot de dood je beste hartvriendin blijven die voor je door het vuur gaat, op der knieen gaat wanneer je wilt en doorgaat tot de laatste druppel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |