Dus Deeltje 6 dan maar
Deel 5 vind je hier: Het Fake Picture Topic, Deel 5
Faken maar weer!!!
Ik lig btw nóg dubbel om Coos in deel 5. Die bril!!
quote:Leuk bedacht, maar had je die niet beter van team Sandy kunnen maken? Ik bedoel, toen GJ nog niet was geweest stonden ze nog achter. Het is dat GJ twee vragen goed beantwoordde, anders had team Danielle de battle gewonnen.
Op dinsdag 06 november 2001 20:41 schreef misterDre het volgende:
De battle gaat nu beginnen!
Andries won ruim die kennisbattle tegen Pascal... Vier op een rij (toch ook een beetje een denkspel) werd gewonnen door Danielle van Sandy.. De cryptogrammen werden gewonnen dankzij Diane door team Danielle... dus het valt allemaal wel mee hoor!
quote:Scanman, houd daar nou eens mee op man, laat die fakepiccers toch lekker hun gang gaan en ga jij je favoriete team lekker in een ander topic ophemelen.
Op dinsdag 06 november 2001 21:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Leuk bedacht, maar had je die niet beter van team Sandy kunnen maken? Ik bedoel, toen GJ nog niet was geweest stonden ze nog achter. Het is dat GJ twee vragen goed beantwoordde, anders had team Danielle de battle gewonnen.
quote:Somebody's got to do it.... (laat mij toch m'n gang gaan)
Op dinsdag 06 november 2001 21:55 schreef femalehunter het volgende:[..]
Scanman, houd daar nou eens mee op man, laat die fakepiccers toch lekker hun gang gaan en ga jij je favoriete team lekker in een ander topic ophemelen.
quote:Maar niet in dit topic...hoe kan je nou een serieuze discussie aangaan in een topic waar het woord Fake in voorkomt
Op dinsdag 06 november 2001 21:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Somebody's got to do it.... (laat mij toch m'n gang gaan)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
p.s. ik lul ook niet door je streamverslagen heen
quote:zucht, idd ongelooflijk he die man, geen topic blijft bespaart, 't is een man met een missie geloof ik
Op dinsdag 06 november 2001 22:03 schreef misterDre het volgende:[..]
Maar niet in dit topic...hoe kan je nou een serieuze discussie aangaan in een topic waar het woord Fake in voorkomt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.p.s. ik lul ook niet door je streamverslagen heen
quote:Zit wat in, ware het niet dat er dan een 'commentaren op de fakes' ontbreekt. Een fake maken is ook een mening uiten natuurlijk. Maar als commentaar daarop niet gewenst is zal ik dat respecteren. Ik bedoel, ik ben de beroerdste niet.
Op dinsdag 06 november 2001 22:03 schreef misterDre het volgende:
Maar niet in dit topic...hoe kan je nou een serieuze discussie aangaan in een topic waar het woord Fake in voorkomtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:L
Op dinsdag 06 november 2001 22:03 schreef misterDre het volgende:[..]
quote:Yep!
Op woensdag 07 november 2001 01:06 schreef Tante Bep het volgende:
ghehe, en zelluf klein gemaakt Laris?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En goed zo!! Plaatjes ipv praatjes!!!
quote:ghehehe, go Scan go!
Op woensdag 07 november 2001 09:22 schreef fashionably_late het volgende:
Hij's leuk Scanman!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.En goed zo!! Plaatjes ipv praatjes!!!
ik accepteer de cookies.
quote:Bedankt Ethel
Ethel schreef in het streamverslag vanmorgen;Kelly is boos en verdrietig en vindt dat Ed haar afvalt. Ze wordt bozer en bozer en wil niet meer met Ed praten.
Ed: het is goed met je, mafkees.
Kelly loopt boos weg.
Vind ze wel leuk trouwens
En dat geldt ook voor de fake van Larissa, Scanman01 en Bertske
quote:Ik vindt dat bad-eendje het heel goed doet
Op woensdag 07 november 2001 16:52 schreef Slipknotje het volgende:
Komop jonges! Het word almaar weer slechter in dit topic!! Tot kruisjes aan toe!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Doe je best hahh!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar hier is de url:
...
quote:LOL
Op woensdag 07 november 2001 22:51 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]...
maar jullie maken er wel móóie treurnis van
..FOK FOK FOK DeMol!!
Ennuh fashionably_late.. pas maar op dat JdM je geen lawsuit aandoet! (hij heeft vast 'stoffel' al vast laten leggen $$$)
- Voor illegale Stoffel-shirts kunnen mensen mailen naar fashionably late -
ik accepteer de cookies.
( made by Sanne ! )
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 08-11-2001 13:20]
quote:
Op donderdag 08 november 2001 13:10 schreef Koos Voos het volgende:
Sanne... sterkte !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop