Wat zou dat lekker zijn zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als vent echt zo het BBhuis binnenstappen: " Hey, hallo bewoners! Chantal staat onderaan in alle favorietenlijstejs door haar enorme geroddel en gestook, raar dat dat niemand is opgevallen. Lieske doet het juist heel erg goed en Roel deed het goed, maar is enorm gekelderd. Tanja, ederland vindt je een zeikwijf, maar stemt wel massaal op je omdat ze je baby willen zien. Roel's geld ligt trouwens verstopt in de tuin en Chantal en Dido hebben nicotinepleisters. Oh ja, Ddo: niemand zit te wachten op een ijskoningin die spelletjes speelt en weet hoe mooi ze wel niet is. Dat maakt een mens lelijk. Joost, jou vindt iedereen af en toe retevervelend als ADHD'ertje, maar je wordt wel heel erg gewaardeerd door je eerlijkheid en....hoezo moet ik het huis al verlaten?"
ik ook wel eigenlijkquote:
Ik denk wel dat hij gelukt is BB is volgens mij daarin niet zo flauwquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Nog maar een half uur. Wie denkt trouwens dat de weekopdracht is mislukt? Ik denk dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden...
Ik ga het zeker gebruiken, scheelt weer veel forum ruimtequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja, goed he?
Ik heb echt goede ervaring met ctrl+c ctrl+v
Klopt, maar dan moeten ze dat niet aan het eind van de wek zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Nog maar een half uur. Wie denkt trouwens dat de weekopdracht is mislukt? Ik denk dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden...
Wacht het even af, de laatste dagen doen ze bij BB zulke rare dingen.quote:
Deze weet ik niet zeker, maar de rookopdracht mag van mijj als verloren worden beschouwdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat ie de eerste avond al is mislukt. Alle nachtenvoor niets voor paal gestaan op de stipquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Het is niet letterlijk zo gedaan zoals stond beschreven, dus ze kunnen de weekopdracht als mislukt verklaren. Dat kunnen ze ook met de rookopdracht trouwens. Ik denk niet dat ze beide mislukt verklaren, maar zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Alleen de dbk gesprekken...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Was de uitzending van gisteren de moeite waard? Ik moet hem nog bekijken namelijk.
ik heb hem vanmorgen gekeken ik vond hem wel okay volgens mij ging dat over ruzie rob en de restquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Was de uitzending van gisteren de moeite waard? Ik moet hem nog bekijken namelijk.
Ik zeg het eerlijk .......... IK ben gestopt met het kijken naar de tv uitzendingen .... alle informatie / beelden / streams / pics etc etc HIER maken echt kijken totaal overbodig ..... alleen donderdag blijftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Laten ze hun "harder dan ooit" eens waarmakenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is niet letterlijk zo gedaan zoals stond beschreven, dus ze kunnen de weekopdracht als mislukt verklaren. Dat kunnen ze ook met de rookopdracht trouwens. Ik denk niet dat ze beide mislukt verklaren, maar zou wel een stunt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |