ik vind em wel strakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hopelijk is ontwerpen niet je vak, want het is niet echt iets om over naar huis te schrijven
Waarom zou die nu opeens van iemand anders zijn dan? een 996 Carrera2 met GT2 spul er op zoals jij zegt kan toch, nix wat het tegen spreekt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan is die auto gaat in het begin van dat topic met die plakplaatjes vast een andere dan die van lammertink
En het Filmpje (gemaakt op de PU Gameplay 04)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef Boink het volgende:
De skyline:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
En het Filmpje (gemaakt op de PU Gameplay 04)![]()
Behalve dan dat die Porsche (volgens het interview) in Spanje staatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Waarom zou die nu opeens van iemand anders zijn dan? een 996 Carrera2 met GT2 spul er op zoals jij zegt kan toch, nix wat het tegen spreekt?
Wat betreft je ontwerp: Over smaak valt niet te twisten. Maar ik vind het zeker wel tof dat jij ervoor gevraagd bent. Mijn complimenten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Behalve dan dat die Porsche (volgens het interview) in Spanje staaten het een Carrera is en geen Carrera2
dat zou ik ook wel eens willen weten, kan ik hem eens in het echt bekijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef babba het volgende:
Is dit de auto die op EA World komt te staan
Het getal achter Carrera geeft aan hoeveel wielen aangedreven worden, maar bij de Carrera 2 wordt dat meestal maar weggelatenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Behalve dan dat die Porsche (volgens het interview) in Spanje staaten het een Carrera is en geen Carrera2
Die ouwe Camaro?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
die (nieuwe) Burnout (4) bak wordt weggegeven in een aktie bij de MediaMarkt:
[afbeelding]
Hij's nu zwart
En nee... zelf rijd ik niet in die bakken... komt wel een keer maar is voor mij niet zo nodig.
bronquote:I received a email from EA today with this Need For Speed: Most Wanted Press Release.
In celebration of Need of Speed's 10th year anniversary, EA announced today that it will be shipping a Need for Speed Most Wanted collector’s edition in November, in conjunction with the launch of the game for PlayStation 2, Xbox, GameCube, PSP, Nintendo DS, GBA, PC and Mobile. The Xbox 360 version of the game will also ship as an Xbox 360 launch title. More details to follow.
The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PS2, Xbox and PC.
Need for Speed Most Wanted combines the thrill of open-world street racing and customization with the intensity of strategic police pursuits. Need for Speed Most Wanted is the next release in the hit racing series that challenges players to become the most notorious and elusive street racer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |