Blijft toch een kick geven als je je file, geplakt en wel, IRL zietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
thanxmaar een heel groot deel van de props hoort eigenlijk ook te gaan naar de plakker. Hij heeft de extra mallen gemaakt en het foutloos geplakt (binnen de mogelijkheden) binnen een halve dag.
Had de link inmiddels gevonden en alles bekeken, daarna besteld alvast.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:38 schreef Googolplexian het volgende:
Opa: iddda's het meest gave van het werk. Posters etc waren al leuk (hele stad vol met je posters) maar deze wagens geven toch wel kriebels als je ze onverwacht ziet... Het is niet altijd een perfecte gelijkenis met wat ik in eerste instantie in gedachten had maar het springt altijd in het oog en daar gaat het om.
Jofunu-kun: Link naar NFSMW site (geen filmpjes van de Porsche.. alleen van de game) staat vermeld in het begin van dit topic. Ik hoop later nog filmpjes van de Porsche te kunnen schieten maar het is een drukke auto qua schema dus hou me d'r niet aan.
Meer hoef je ook niet te zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bol.com.. Meer zeg ik niet, dan wordt ie meteen de 24e verstuurd..
als het om die auto gaat in het begin van dat topic met die plakplaatjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:46 schreef Googolplexian het volgende:
P.S.: http://www.lammertink-porsche.nl/content/nieuws/olav-mol.htm
Het is dus een 996 Carrera2 met GT2 kit.
quote:Voertuigsoort Personenauto
Merk PORSCHE
Handelsbenaming 911 CARRERA; COUPE
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 3387 cm3
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.295 kg
Maximum massa voertuig 1.720 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Dan is die auto gaat in het begin van dat topic met die plakplaatjes vast een andere dan die van lammertinkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als het om die auto gaat in het begin van dat topic met die plakplaatjes
Volgens de RDW
[..]
I stand corrected.... heb ik het weer eens verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef HOOKIIPA het volgende:
PORSCHE 911 CAR. 3.4 COUPE M.M96.01 3387CC 221KW 09-97 t/m 09-99
rdw heeft het correct
Waar de foto is genomen is volgens mij in de zelfde straat als waar de Suzuki dealer en de Opel/nogwat dealer zitten en de bus die daar langs rijd is 39quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef MewBie het volgende:
[..]
Staat ie er dagelijks? of was dat alleen voor de foto?
Heb hem namelijk nog niet zien staan (das toch langs bus 39? )
Dank jequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:43 schreef SvenThaMan het volgende:
Vette bak! Mooi gedaan googolplexian!
Alleen het moet zijn " in stores 24th of November. "
Dat is dan wel jammer, een grammaticale fout op zo'n brute bak.
Ik heb het er echt met ze over gehad.... het moest echt zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef SvenThaMan het volgende:
Ik wil er eigenlijk niet over door blijven neuzelen maar dan zou er "in stock" moeten staan.
ja dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef ThaFreak het volgende:
er wordt toch ook al een cadillac als promo auto gemaakt
Hopelijk is ontwerpen niet je vak, want het is niet echt iets om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef Googolplexian het volgende:
En ik mocht de promo-auto ontwerpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |