geen ideequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef ThaFreak het volgende:
er wordt toch ook al een cadillac als promo auto gemaakt
MX-5 en BMW (behalve dan de gtr) zijn nou ook niet echt uniek, imo. Wanneer je de NFSMW site bezoekt zie je dat de graffiti nou eenmaal de look van de game is. Als die look uit is dan hebben de mensen van EA het idd goed mis maar het was niet mijn keuze en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mooi vind. De Porsche is btw niet grijs maar ik snap wat je bedoelt. In het spel zit echter een zilveren BMW GTR... gezien dat (geloof ik) de cover-car wordt van het spel komt het wel mooi uit dat de beschikbare Porsche een zilveren is. EA was trouwens wel erg tevredenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:16 schreef The_Matrix het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt niets. Ten eerste is 't naar mijn mening de verkeerde auto. Een MX-5, BMW of zelfs een Ferrari was veel meer 'ala' need for speed geweest. Daarnaast is grafitti artwork een beetje uit en is grijs de meest verkochte kleur auto, wat het geheel dus ook niet echt uniek maakt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:23 schreef MewBie het volgende:
Is die foto van die porsche in rijswijk gemaakt?
Staat ie er dagelijks? of was dat alleen voor de foto?quote:
Ik zou echt niet weten welk openbaar vervoer daar rijdt. En het kan goed zijn dat íe daar vaker staat maar gezien het een promo-auto is zal hij wel door het hele land te spotten zijn en dus niet alleen in Rijswijk en omstreken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:01 schreef MewBie het volgende:
[..]
Staat ie er dagelijks? of was dat alleen voor de foto?
Heb hem namelijk nog niet zien staan (das toch langs bus 39? )
maar hij heeft wel een Turbo voor spoiler...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
alleen folie/belettering ... de GT3 kit zat er al op (veren, remmen, spoilerkit, velgen, etc)
KAJ! Man! mail me op m'n nieuwe adres: naam @ bedrijf . landquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:27 schreef Kaj_A het volgende:
Die skyline van Fili
Heb je weer mooi gedaan Googol![]()
![]()
Ik geloof een Carrera... geen turbo. Maar bindt me d'r niet op vast.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef Pharell het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een Turbo voor spoiler...
wat is dan de basis versie van dat ding? gewoon standaard 911?
Zal ik doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
KAJ! Man! mail me op m'n nieuwe adres: naam @ bedrijf . land
is een 911 carreraquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik geloof een Carrera... geen turbo. Maar bindt me d'r niet op vast.
Nou dat had je kunnen weten als je even goed gelezen hadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat vonden de gasten van EA zelf er eigenlijk van?
Dit vinden ze er vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:06 schreef Googolplexian het volgende:
EA was trouwens wel erg tevredendat doet mij dan toch weer goed.
dank jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Met alle respect voor het werk en gefeliciteerd met het contract, maar veel 'design' zie ik er niet inzitten.
Een gekleurd vlak met een stukje tekst erin waarvoor een standaard font is gebruikt..
De kleur komt trouwens ook totaal niet overeen (of je hebt een brak fotoapparaat) .
Jouw kleur
[afbeelding]
EA's kleur
Wat vonden de gasten van EA zelf er eigenlijk van?
mag jij ook wel eens in die bakken rijden of dat nooit?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dank jemaar heb je het topic al gelezen? Folie-kleur was niet mijn keuze
en idd... er zit niet veel design-werk aan vast maar het klaarmaken van de EPS-bestanden enzo gaat aardig wat werk in zitten... hoe dan ook... ben best wel trots![]()
die (nieuwe) Burnout (4) bak wordt weggegeven in een aktie bij de MediaMarkt:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag jij ook wel eens in die bakken rijden of dat nooit?
en hebben ze nou die burn out bak nog dan?
die was ook wel onwijs gaaf![]()
thanxquote:
Sorry, heb er blijkbaar overheen gelezen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dank jemaar heb je het topic al gelezen? Folie-kleur was niet mijn keuze
![]()
Vertel mij wat...quote:en idd... er zit niet veel design-werk aan vast maar het klaarmaken van de EPS-bestanden enzo gaat aardig wat werk in zitten... hoe dan ook... ben best wel trots![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |