...en je was op de radio, en je naam werd verkeerd uitgesproken op RTL Boulevard, en.. dinges enzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb de Backstreet Boys ontmoet
Pff. Stan is veel lekkerderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb de Backstreet Boys ontmoet
Ik weet niet over welke Stan jij het hebt, maar Burleson heeft alleen op het toneel een unibrowquote:
Ja de wereld is niet fraai.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat ze die daar maken voor te weinig geld. ik zeg niet dat er geen modeketens zijn zoals H&M, WE, HEMA, Beijenkorf, Men@work etc. etc. etc. die daar geen kindertjes of andere mensen uitbuiten. ik zeg alleen dat die hele goedkope shirts er per definitie vandaan komen. of van de fillipijnen natuurlijk.. daar heeft hema zijn leveranciers zitten o.a.
voor èchte 'goede' kleding moet je toch bij de fair trade zijn.. of zelf iets naaien
neuh.. na een bedrijfsbezoek aan TNT fashion weet ik wel beterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef error het volgende:
[..]
Ja de wereld is niet fraai.
Je leek te impliceren dat duurdere kleren gemaakt worden door mensen die het beter hebben dan de ondergeschoven kindjes.
Als je "gemaakt hebben" wat breder interpreteert, zodat het niet noodzakelijkerwijs betrekking heeft op de mensen die de lappen stof aan elkaar naaien, dan klopt dat natuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:23 schreef error het volgende:
[..]
Ja de wereld is niet fraai.
Je leek te impliceren dat duurdere kleren gemaakt worden door mensen die het beter hebben dan de ondergeschoven kindjes.
Die blonde is een nicht, volgens mij. Koen vind ik stom, Marcel ook en Stanley heeft alleen zijn naam mee. Ik vond Kris echt de Nederlandse brekebeen (ik weet niet eens meer hoe hij heet, en hij had nog wel zo'n domme naam...)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En volgens mij gaan Marcel en Koen samen de finale doen
Oh vast wel, maar daar zit nou net ook het probleem. Iets met verantwoord ondernemen etcquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Want Hugo Boss heeft het toch redelijk goed, dacht ik.
Daaaaag Mama Van Ang3l!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij he... volgens mij zit mijn mama stiekempjes mee te lurken
En dat ondanks gisteren, chapeauquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:50 schreef Weemz het volgende:
Jeej, waarschijnlijk allebei mijn SvH examens gehaald!
Hallo!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij he... volgens mij zit mijn mama stiekempjes mee te lurken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |