Vrouwe Fortuna doet niks anders dan jointjes roken en mensen uitlachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als Vrouwe Fortuna mensen samen wil brengen, dan zal dat gebeuren..
Hij heeft dezelfde naam als mijn oom.
-edit- Hier! Zie! Andyvie wil 'm al!
*wacht tot Vlarp voor Vrouwe Fortuna gaat spelen dan*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als Vrouwe Fortuna mensen samen wil brengen, dan zal dat gebeuren..
Hij heeft dezelfde naam als mijn oom.
-edit- Hier! Zie! Andyvie wil 'm al!
Tha stinkin' bitch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef Cazman het volgende:
Vrouwe Fortuna doet niks anders dan jointjes roken en mensen uitlachen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:36 schreef wonderer het volgende:
*wacht tot Vlarp voor Vrouwe Fortuna gaat spelen dan*
Wel als er een A&F merkje opstaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo'n jurkje staat 'm niet.
Homo-merk!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef wonderer het volgende:
Wel als er een A&F merkje opstaat.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel als er een A&F merkje opstaat.
Ik heb een t-shirt van EUR 2,95 aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo-merk!
*eigen merkje schielijk verberg*
Verkopen ze die nog zo goedkoop?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:45 schreef error het volgende:
Ik heb een t-shirt van EUR 2,95 aan.
Nou ben ik vast geen echte homow
jah man das zo'n "door-de-net-bedolven-kindjes-uit-pakistan-gemaakt-T-shirt"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkopen ze die nog zo goedkoop?.
Kijk eens rond bij de Zeemanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gaat nu dus ENORM in waarde stijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah man das zo'n "door-de-net-bedolven-kindjes-uit-pakistan-gemaakt-T-shirt"
uitverkoopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
neu.. dit was het laatste en oude model..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaat nu dus ENORM in waarde stijgen ;')
vraag bas (DP)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen....
En een shirt van EUR 40 komt daar niet vandaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
neu.. dit was het laatste en oude model..
de nieuwe T-shirtjes komen weer uit india.. of sudan.. daar zijn ze gewend aan nòg minder geld(=eten) dan in pakistan ..
Ik ben vorige maand bij de Scapino geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen....
Oja, die sprak me een paar weken geleden effe aan in ehm... de Rits geloof ik.quote:
Het ballet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben vorige maand bij de Scapino geweest.
ik zeg alleen dat ze die daar maken voor te weinig geld. ik zeg niet dat er geen modeketens zijn zoals H&M, WE, HEMA, Beijenkorf, Men@work etc. etc. etc. die daar geen kindertjes of andere mensen uitbuiten. ik zeg alleen dat die hele goedkope shirts er per definitie vandaan komen. of van de fillipijnen natuurlijk.. daar heeft hema zijn leveranciers zitten o.a.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef error het volgende:
[..]
En een shirt van EUR 40 komt daar niet vandaan?keep on dreaming
*opgelucht*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |