Rise of the living pauwenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef wonderer het volgende:
Caz! Niet met vogels in aanraking komen als je naar Turkije gaat (ivm vogelgriepvirus).
Vermijd de pea-cocks ook, ajbquote:
Komt ie dan toch niet hier op Fok?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. mocht iemand JP in z'n msn willen zetten, spreek mij even aan, dan krijg je z'n adres
Geloof niet dat hij het type ervoor isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Komt ie dan toch niet hier op Fok?
Me! Me! Me! Oeh, wat een leuke jongen was datquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. mocht iemand JP in z'n msn willen zetten, spreek mij even aan, dan krijg je z'n adres
Omdat ie verstandig is?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Me! Me! Me! Oeh, wat een leuke jongen was dat
Maar komt ie niet op FOK dan?
Wel okay op de foto's in ieder geval.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
Nope.. geloof niet dat ie er happig op isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar komt ie niet op FOK dan?
Je hebt hem zeker mee laten lezen, huh? Banggemaakt met allerlei verhalen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nope.. geloof niet dat ie er happig op is
Hij was ook erg aardig, en toonde interesse en ging niet alleen met Vlarp en XMN8R om maar ook met de anderen en hij deed zijn best om ieders naam te onthouden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel okay op de foto's in ieder geval..
Mooie naam ook...
Was ie gewoon aan komen lopen of had iemand hem meegenomen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was ook erg aardig, en toonde interesse en ging niet alleen met Vlarp en XMN8R om maar ook met de anderen en hij deed zijn best om ieders naam te onthouden...
Ik vond hem erg leuk
Hm, bij nader inzien is ie waarschijnlijk te lief voor FOK
Klinkt sympathiek idd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
Hij was ook erg aardig, en toonde interesse en ging niet alleen met Vlarp en XMN8R om maar ook met de anderen en hij deed zijn best om ieders naam te onthouden...
Ik vond hem erg leuk
Hm, bij nader inzien is ie waarschijnlijk te lief voor FOK
Vlarp en/of XMN8Rquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef error het volgende:
[..]
Was ie gewoon aan komen lopen of had iemand hem meegenomen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Klinkt sympathiek idd.
En toch vrijgezel? Dan zal ie wel uit z'n mond stinken.
Vlarp én XMN8Rquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vlarp en/of XMN8R
En Dennis, ik weet niet of ie nog vrijgezel was. Vraag zijn MSN
Ik wist het gewoon niet meerquote:
Doe niet zo mal, gekkie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:14 schreef wonderer het volgende:
En Dennis, ik weet niet of ie nog vrijgezel was. Vraag zijn MSN
Als je zijn MSN niet vraagt, leer je hem ook niet beter kennenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, gekkie.
Je gaat toch als onbekende niet het msn-adres vragen van iemand wiens foto je ergens zag?
Da's desperate.
And I'm not. Really!
Als Vrouwe Fortuna mensen samen wil brengen, dan zal dat gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef wonderer het volgende:
Als je zijn MSN niet vraagt, leer je hem ook niet beter kennenEn jullie hebben in ieder geval een ding gemeen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |