*meeplof*quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
Even twee dagen geen kantoorpand.
*neerplof*
Is het nog interessant?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://img.timeinc.net/time/images/covers/20051010_107.jpg]afbeelding][/url]
*In VS-editie van Time blader*
Gewoon beter doordrinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Beugels zijn te groot, waardoor het langer duurt voor je ze leeg hebt, en je dus uiteindelijk lauw bier drinkt...
Daarnaast zet je een beugel minder prettig aan je mond.
Doe mij maar een pijpje. Of twee. Heb je nog meer dan in een beugel zit.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://img.timeinc.net/time/images/covers/20051010_107.jpg]afbeelding][/url]
*In VS-editie van Time blader*
Kweenie, ik heb 'm net uit de brievenbus gevist en moet het omslagartikel nog lezen.quote:
Heb je gedoe met Bazen & Collega's of vind je het inhoudelijk niet leuk?quote:* Andyvie gaat zo lekker naar huis, hopelijk wordt komende week op werk wat leuker.
quote:
quote:Cover: Corey Clark, 18, of Mohnton, PA.
Photograph for TIME by Katja Heinemann.
quote:Corey Clark, 18, who is featured on TIME s cover, came out when he was 17,
belongs to his GSA at Governor Mifflin Senior High in Shillington, Pa., and
says he sees nothing wrong with being gay. He attended Exodus Youth Day,
because he wanted to better understand his evangelical church and friends who
say gays should change. Actually, he says, I ve heard so many good things
about gay pride in the media and at school but I hadn t heard directly about
the downside.
Zijn dat nou je wispelturige puberhormonen die opspelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:56 schreef TehRockstar het volgende:
Herstelling. Lelijk.
Nee, ik keek nog eens goed naar z'n (rot)kop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn dat nou je wispelturige puberhormonen die opspelen?.
jeps die is langsgeweest, maar al weer een tijdje niet gezien hierquote:
Hij was net nog hier (IRL)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
jeps die is langsgeweest, maar al weer een tijdje niet gezien hier
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was net nog hier (IRL)
Hij heeft z'n kop kaalgeschoren voor een theatervoorstelling
Hij ziet er uit als een sugar lee hooper die de hoofdrol heeft in american history x
Niet da ik weet... theatermama is mijn poetshomoquote:
'k vond 't al zo raar, die pic was hier al eerder gepost, maar in tegenstelling tot anderen vond ik 'm ook niet lekker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik keek nog eens goed naar z'n (rot)kop.
Z'n neus en z'n mond zijn vreemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vond 't al zo raar, die pic was hier al eerder gepost, maar in tegenstelling tot anderen vond ik 'm ook niet lekker.
Pics?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
CDP is mooi.
Groningers zijn niet ongezellig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vergeet niet dat 'n Groninger dit over je geschreven heeft, hè?
Hoe kom je erbij???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
CDP is mooi.
I know.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, maar ook niet echt gul met, laten we zeggen, superlatieven.
Ik dacht dat CDP in Januari achttien werd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Kunnen jullie niet met elkaar gaan hokken, 14 en 16 jaar kan prima
Ach dan kan het nog prima, jullie zijn ongetwijfeld erg leuk samenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat CDP in Januari achttien werd?
Ik dacht dat jij ging eten.quote:
Mja. Misschien toch geen S-je moeten nemen...quote:
Pubers zijn ook allemaal hetzelfde, flikker of nietquote:
Ik vind jetsers gewoon een mooi woord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pubers zijn ook allemaal hetzelfde, flikker of niet
Doet mij in willekeurige volgorde denken aan: Jetske van der Elzen, the jetsons en jet set...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind jetsers gewoon een mooi woord.
Ren weg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Broertje gaat film op Talpa kijken met moeder..en nu word er gevraagd of k meekijk... HOE ENG?
betrekken bij Talpa-kijkerij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd heel eng, echt raar dat je familie je ergens bij wil betrekken
eh, nee, hij is gewoon een fake homoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pubers zijn ook allemaal hetzelfde, flikker of niet
Tijd om op kamers te gaan lijkt mij zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Broertje gaat film op Talpa kijken met moeder..en nu word er gevraagd of k meekijk... HOE ENG?
You wuss!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van fysiek zware inspanning wordt het erger...
Jij andersom ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet waar m'n huis woont en m'n bed slaapt...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Ang3l het volgende:
OOPS... ik en mijn grote mond hebben net tegen een van de danser per ongeluk opgebiecht dat ik en een andere danser wel eens iets gehad hebben ... een hetero danser![]()
Echte mannen komen naar mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Echte mannen hebben een rijbewijs!
Neequote:
Ach.. ik zie je volgende week welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zucht...
Dat wordt nooit meer wat tussen ons zo![]()
Haaaai!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeNu maar hopen dat ie z'n bek verder houdt
BUT ANYWAAAAAAAAAAAAAAYhaaj
Ik heb je filosofie overgenomen.quote:
Soms is dat niet de ideale approach..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb je filosofie overgenomen.
Leuke jongens komen naar mij
JP (vriend van Vlarp en XMN8R) is nog singlequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
JP (vriend van Vlarp en XMN8R) is nog single![]()
Wie bewijst t tegendeel?quote:Vlarp zegt:
ik ben goed... soms
Vlarp zegt:
en dat terwijl ik koppijn heb en moe ben
JP was de mysteryguest van de meet in de efteling...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie bewijst t tegendeel?
En wtf is JP?
Foto?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
JP was de mysteryguest van de meet in de efteling...
quote:
Ik ga misschien vanaaf op stap, en anders film kijken of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haaaai!
Ga jij nog wat leuks doen dit weekend!?
Ik ga werken, kei gaaf!!Zie je hoe blij ik daarmee ben?
En ik heb knallende koppijn, dus ik ben echt super blij.. !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |