abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2001 @ 21:38:49 #201
15985 huiz
Man in Black
pi_2174614
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:45 schreef Scope het volgende:
Mag ik ook nog met (een vrouwelijk) iemand in het bubbelbad?
Kelly misschien?
Scope Pure Colombia BV
pi_2174627
Moet jij niet naar je visite
pi_2174630
Hmmmm....niet exact mijn gedachte...maar je moet alles eens geprobeerd hebben, nietwaar?
En vast!
  dinsdag 13 november 2001 @ 21:41:44 #204
15985 huiz
Man in Black
pi_2174643
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 21:40 schreef femalehunter het volgende:
Moet jij niet naar je visite
Neuh, ik ben morgen pas jarig. Ben ik net bij m'n ouders nu, hoor ik dat iedereen morgen weg moet. Zit ik weer in mijn eentje feest te vieren... zucht
Scope Pure Colombia BV
pi_2174660
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 21:41 schreef huiz het volgende:

[..]

Neuh, ik ben morgen pas jarig. Ben ik net bij m'n ouders nu, hoor ik dat iedereen morgen weg moet. Zit ik weer in mijn eentje feest te vieren... zucht

Van je familie moet je het hebben Biertje dan maar?
  dinsdag 13 november 2001 @ 21:45:08 #206
15985 huiz
Man in Black
pi_2174668
Ja, lekker Femalehunter!
Scope Pure Colombia BV
pi_2174680
Ik zou zeggen, trek je koelkast open, drinken we virtueel samen een biertje. Proost!
pi_2174808
Dat lijkt net cola, Huiz, hier neem een echt biertje:

Heee...grappige site eigenlijk, kijk wie ik er allemaal gevonden heb:

Mister Dre Scope en Jappie's Japanse leermeester !!!

ik verveel me...

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 13-11-2001 22:08]

En vast!
  dinsdag 13 november 2001 @ 22:19:11 #209
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2175013
Maak nog maar effe een Fake dan Scope, ik denk dat de dames minstens tot 00.00 uur zullen wachten.
pi_2175181
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:45 schreef Scope het volgende:
Mag ik ook nog met (een vrouwelijk) iemand in het bubbelbad?
*zich als vrijwilligster aanmeldt*
pi_2175325
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 22:19 schreef Jappie het volgende:
Maak nog maar effe een Fake dan Scope, ik denk dat de dames minstens tot 00.00 uur zullen wachten.
Ben bezig Jappie.... Oh nee, hij is al klaar!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 13-11-2001 22:57]

En vast!
pi_2175543
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 22:39 schreef Scope het volgende:

[..]

Ben bezig Jappie....:9

lekker he Scope, samen in een chocoladebad bubbelen, wijntje?
pi_2175665
Ja, maar Gert dan?
En vast!
  dinsdag 13 november 2001 @ 22:57:54 #214
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2175684
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 22:51 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

lekker he Scope, samen in een chocoladebad bubbelen, wijntje?

sorry bep in mijn fantasie liep het net even anders

(standaard disclaimer)
22.27 uur boerderij de badhoeve

Tante Bep, de bijgekomen Cynix, Gert en Scope zitten noch aan tafel....
"hé Gert wat riek ik toch? "zegt Tante Bep "je hait toch nie in die broek escheten? " Gert ontkend dus Tante bep kijkt de tafel rond "Scope, da sal toch nie ech wezen he da jij nau uuutgerieknd die persoon sait die hier mijne niewe keukezitjes aan het vervoile sait ?" terwijl Scope met een rood hoofd opstaat lopen de dunne sliertjes zijn broekspijp uit en met gebogen hoofd van schaamte loopt hij met Tante Bep mee naar de badkamer. "so gaet hier maer efen in zitn" zegt Tante bep als ze een bad voor hem heeft klaargemaakt. Scope maakt al aanstalten om in het warme bad te gaan zitten , en KLEDDER daar heeft hij een harde slag voor zijn harses ontvangen van Tante bep. "Wohl eerst evn afspoeln ondert die doesj Scope we kunnn geen troep gebraiken in 't bad" Scope gaat huilend onder de douche staan en wast zich zelf af, Tante bep inspecteert het nog even en laat hem daarna in het bad stappen. Ze pakt een zonder wasverzachter gewassen schoon washandje en begint Scope grondig te boenen, al snel zijn de rode striemen overal zichtbaar op zijn lichaam. En geluidloos blijft Scope dikke tranen huilen. Door al het gehuil van Scope begint het bad over te lopen, en maakt Tante Beps pantoffels nat. "noe als 't so moet dan kom je er maar uut" zegt ze en RENG daar heeft ie de volgende draai om zijn oren al te pakken. Nadat Scope al huilend is afgedroogd door Tante Bep krijgt hij van Bep een broek te leen van Gert. Tante bep intussen flink geiiriteerd door het gejengel geeft hem nog een flinke pets op zijn billen met de waarschuwing dat het afgelopen moet zijn met dat gehuil en met zijn tweeen lopen ze weer naar beneden.

pi_2175739
(standaard discl...)

En badend in het zweet schrok Jappie wakker uit zijn nachtmerrie!

En vast!
pi_2175962
Hey hey heeeey!!! Ik zei toch niet schrijven! Moet ik boos worden ofzo?!?!
Gelukkig heb je het maar gedroomd Jappie!
Geldt ook voor jou Scope en ook voor jou Huiz!

(anders vind ik dat heel flauw )

Screw them.
We're going home.
pi_2176770
Standaard Disclaimer

Dinsdagavond....;

Jappie begint zonder zuurstof te raken. Boven hem hoort hij het hysterische gegil van Sjonnie die hem onder water duwt. Hij kan zich niet meer concentreren...geen trucjes meer van zijn Japanse meester...geen slimme Alcatraz geintjes meer...hij begeeft het bijna, maar probeert nog een ding. Met zijn laatste restje kracht stoot hij zijn vuist omhoog en wonder boven wonder raakt hij Sjonnie vol op zijn kin, die direct bewusteloos raakt. Pfew, denkt Jappie, en nu snel naar Huiz' feest!

CarOnline Ethel en Femalehunter doen de deur dicht achter Club Danielle en lopen richting Tante Bep. De sfeer is gemoedelijk, stiekum hebben ze er toch wel zin in, maar laat Coos maar ff bloeden. Ze kletsen wat over en weer. Als ze vlak bij Tante Bep's boerderij zijn, zegt Ethel:'wat ruik ik toch?' CarOnline en FemaleHunter steken ook hun neus in de lucht, ja vaag een beetje een rotte lucht. 'Dat krijg je op de boerderieje zegt CarOnline, en de dames schenken er geen verder geen aandacht aan.
Tante Bep staat ze al op te wachten met een grote kop dampende koffie. Jullie mot nog wah eem'wakker bliem'm he! Goat zitt'n wiefkes, ik zol jullie zo de skuur loaten zeen. CarOnline Ethel en FemaleHunter verbazen zich over de troep in en om de boerderij. Ach zegt Tante Bep, doar wil ik t nich oawer hem'm. Gert en Zieniks bint drok om t op te ruum'm. CarOnline Ethel en Female laten zich de koffie goed smaken. Altijd lief die Tante Bep. Tante Bep verteld hoe druk ze is geweest nadat de boel kort en klein is geslagen. Want de taart moest natuurlijk ook nog af! Gezellig kletsen ze nog even om de grote houten eettafel.

Coos is inmiddels ook gearriveerd, en is erg nerveus. Met zn vijven lopen ze naar de schuur. Daar staat een enorme taart, en CarOnline Ethel en Female moeten erg lachen. Coos wil de touwtjes in handen houden, en heeft voor de dames wat lingerie gekocht. Een zilveren setje voor CarOnline, een tijgerprintje voor Ethel en zwarte kant voor Female. En natuurlijk 3 setjes zwarte plakband kruizen. Coos had dat gezien bij Kelly, en het wond hem erg op. Het zijn minuscule setjes, en net iets te krap. Tante Bep vind het nix, die kleine dingetjes, doe haar maar gewoon de bungalowtent en het corset.
Coos haalt ook nog de stilettopumps op, en CarOnline krijgt bijna hoogtevrees. Ethel loopt er direkt op weg, en Female danst er wat op rond. CarOnline kan er bijna niet op lopen, en vreest het ergste...Coos heeft haast, maar de dames gaan eerst uitgebreid omkleden en passen, ondertussen OOOOOOOH YESSSSS roepend. Coos haalt ook nog wat juwelen op, en na een tijdje wachten zijn CarOnline Ethel en Femalehunter totaal verkleumd. Wat wil je, in lingerie in de boerenschuur, half november. Coos raakt alweer geirriteerd. Wat staan jullie daar nou!! We hebben het koud! Zegt Female. Ja, jullie moeten toch echt in de taart zegt Coos, en nou opschieten! Ik heb jullie betaald, dus nou wil ik wat zien ook. Snel slaat ie Ethel nog even op haar achterwerk. Tante Bep heeft medelijden met de meisjes en rent op een holletje terug naar de boerderij. Ze loopt snel naar Gert zn geheime drankkast, (hij denkt dat het geheim is) en gaat opzoek naar de zakflacons, waarvan hij er toch zeker 4 heeft. Ah gevonden. Ze pakt een trechtertje en giet er 3 vol met Jenever. Ze rent snel terug, en ze ziet nog net hoe de dames de taart in worden gedirrigeert. Stop!! Roept ze, en snel geeft ze de CEF 3 flacons Jenever. Goed je best doen meisjes zegt ze, en knuffelt ze nog even. Coos sluit de taart en tante Bep staat er hoofdschuddend naar te kijken....Inpakken en wegwezen zegt Coos tevreden.

Dinsdagavond, even voor middernacht:

In Club Daniëlle is het intussen een gezellige drukte! Bijna iedereen is er en de stemming is opperbest. Huiz zit zenuwachtig aan een tafeltje met een feesthoedje op zijn hoofd. Met trillende handen neemt ie een slokje van zijn dubbele whiskey. Z..ze gaan toch niets met me uithalen, Jappie? vraagt hij. Jappie probeert hem gerust te stellen, maar hij weet ook van niets. Hij heeft nog geprobeerd het een en ander los te peuteren bij CEF, maar tevergeefs. Daar komen Cynix en Gert binnengelopen! Hé, Huiz, alvast gefeliciteerd, zegt Cynix, terwijl hij Huiz de hand schudt. Tante Bep komt iets loater, legt Gert uit,die moest nog wat regel'n. Cynix loopt intussen verder naar de bar, waar Sandy en Kelly aan het bedienen zijn. Cynix geeft Marky en Kavu een hand, die gezellig met een biertje aan de bar zitten. GJ heeft zijn ruzie met Ed en Pascal even bijgelegd, en met zijn drieen verzorgen ze de muziek. Helaas gaat het niet zo goed, aangezien Ed iedere keer Kabouter Plop wil draaien en Pascal de tune van de Teletubbies. Er ontstaat een klein opstootje tussen Ed en Pascal, maar GJ maakt daar snel een eind aan. Spuuglokje en Mandarijn lopen intussen met grote dienbladen met Champagne door het publiek, maar worden halverwege door Koos Voos, Attelenooje en APK onderschept en de dames kunnen weer terug om de bladen bij te vullen. De commando's zijn ook uitgenodigd, maar vooral om Danny en zijn kornuiten koel te houden. Maar van een vijandige sfeer is geen sprake, daarvoor zijn Danny en zijn maatjes nog te versuft voor dankzij het geheime wapen van Tante Bep. Coos komt intussen ook binnen, hij kijkt nog een beetje sneaky om zich heen, ziet Huiz zitten en loopt op hem af. 'Huiz, bloedsbroeder van me, je krijgt dadelijk de verrassing van je leven!'zegt hij, terwijl Huiz nog zenuwachtiger in zijn handen wrijft.

Intussen zit CEF in de taart. De dames zijn erg gespannen. Hoe zal Huiz straks reageren? Zal Sassefras het allemaal goed begrepen hebben? Snel nemen ze een slokje van Tante Bep's graanjenever. Opeens horen ze een auto aankomen. Even later herkent CarOnline de zware stem van MisterDre. En deze toart moet noar Club Danjelle' hoort ze Tante Bep zeggen.'No problemo', zegt MisterDre,het past allemaal gemakkelijk in mijn boedelbak! Help me even met tillen, Scope! En even later voelen de dames hoe de taart in de aanhangwagen wordt getild. Tante Bep klopt nog even op de wand van de taart en wenst de dames nogmaals veel succes. Daarna voelen ze hoe ze MisterDre voorzichtig wegrijdt.

Sassefras heeft inmiddels de microfoon in Club Daniëlle gepakt, en ze dankt iedereen voor hun komst. Dan roept ze Huiz naar voren, en een beetje zenuwachtig loopt Huiz verzichtig naar haar toe. Spuuglokje heeft inmiddels een houten stoel neergezet. 'Ga daar maar zitten, Huiz' zegt ze, en Huiz gehoorzaamt haar. Dan start GJ een tromgeroffelmuziekje en daar komen Scope en MisterDre binnen, terwijl ze een enorme taart voor zich uit duwen. Huiz glimlacht gespannen, zou zijn fantasie uitkomen? Hij staart naar de taart, maar dan pakt Sassefras opeens een zijden zwarte blinddoek uit haar zak, en bindt deze voor Huiz'ogen! Ah neee!, roept Huiz, maar Sassefras legt uit dat anders de surprise niet doorgaat en Huiz laat zich blinddoeken. Tenslotte vertelt Sassefras dat Huiz dadelijk niets mag aanraken! Het publiek joelt van plezier!

Intussen horen de FemaleHunter, Ethel en CarOnline de klanken van Joe Cocker's "You can leave your hat on". Dat is hun teken. Ze kijken elkaar nog even aan in het donker. Let's go! roept Ethel en met zijn drieën springen ze de taart uit...

Het net nog juichende publiek verstomt plotseling. "Ohhhhhhh!", hoort Huiz her en der fluisteren. Huiz weet zeker dat het publiek met stilte geslagen is door de fenomenale schoonheid van de drie dames! Hij baalt intussen als een stekker dat hij niets ziet, maar wacht, opeens voelt hij twee handen over zijn rug strijken en er gaat iemand op zijn schoot zitten. "Ze doet het echt, ik vraag me af wie van de drie dit is!", denkt Huiz bij zichzelf, "oh, nu draait ze zich om!" En Huiz voelt twee billen over zijn borst glijden. "Oh...wat is dit heerlijk, maar mag ik nu mijn blinddoek af, ik hou het niet meer!", vraagt hij, maar Sassefras is onverbiddelijk. Het publiek is nog steeds stil, maar hier en daar hoort hij wat gegiechel....

EN WAT GAAT ER GEBEUREN?!?!!

Car, Eth & Fem roeleren!
pi_2176783
(standaard disclaimer)

FemaleHunter, Ethel en CarOnline kijken verbaasd rond...ze zien alleen Andries op een stoeltje zitten, juichend van plezier. Daniëlle, Diane en Leo kijken de dames verbaasd aan. "Waar is Frenk?", roept Diane, "Hij zou toch als surprise voor Bobbie uit de taart springen?" "Oh...shit!", roept CarOnline, "MisterDre heeft ons bij de verkeerde club afgeleverd!" Andries en de rest kunnen wel lachen om het misverstand, en met zijn allen besluiten ze snel naar Club Daniëlle te rijden.

Daar aangekomen gaan ze snel de grote zaal in en zien nog net hoe Frenk daar, met alleen een olifantje voor zijn kruis, bij Huiz een lapdance uitvoert. Snel geeft CEF de grinnikende Scope een high-five. Dan strijkt Frenk met zijn been langs Huiz' wang, en Huiz springt op...rukt zijn blinddoek af kijkt de verbaasde Frenk in de ogen. Huiz knijpt nog even in zijn arm, maar het is geen droom. "Teringfokkingtyfus, jij ben Bobbie niet...", stamelt Frenk, nog beneveld door Tante Bep's graanjenever. Huiz staat op het punt om Frenk een mokerslag te verkopen, als CEF lachend op hem af komt lopen. "Gefeliciteerd, Huizje! Dit is onze surprise!", roepen ze, en van ieder krijgt hij drie dikke zoenen! Coos komt intussen ook aangesneld en slaat Huiz op z'n schouder: "Ik zei het toch...de verrassing van je leven! Kijk eens naar die mooie lingerie". En de dames laten zich even door Huiz en Coos bewonderen, maar daarna rennen ze lachend naar boven om zich om te kleden, terwijl ze ondertussen door Huiz nagestaard worden.

"Hahaha!", giert CEF boven van het lachen. "Het is echt goed gelukt he!", roept Ethel. "Ja! Zag je dat gezicht van hem! Hij vond het fantastisch!" vult CarOnline aan! "Huiz zal hier nog vaak aan terugdenken! Het was echt gaaf!" zegt FH tenslotte...

En vast!
pi_2176831
Hoi Huiz!
Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren !
Screw them.
We're going home.
pi_2176857
Huiz! Proficiat!!! Maak er een fijne dag van!!!!

Hieperdepiep...Hoera! Hoera! Hoera!

En vast!
  woensdag 14 november 2001 @ 00:16:58 #221
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2176946
Hehehehehe ook namens Jappie gefelicteerd Huiz
pi_2177042
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 22:57 schreef Scope het volgende:
Ja, maar Gert dan?
ah joh, Gert is hartstikke ruimdenkend.. en virtueel is alles mogelijk Scopie, nog een wijntje?
pi_2177106
ok ok Tante Bep, ik regel wel snel een verhaaltje!!!

maar niet nu...Scope gaat eerst ff zijn chronisch slaaptekort inhalen...

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 14-11-2001 00:48]

En vast!
pi_2177385
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 15:45 schreef Ethel het volgende:
off-topic:

Huiz, van harte gefeliciteerd!!!

Sorry, ik was te vroeg, maar beter te vroeg dan te laat.

Nu dan officieel: van harte gefeliciteerd Huiz!

woensdag 14 november 2001 @ 06:44:28 #225
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_2178104
van harte Huiz,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')