abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2001 @ 18:00:56 #101
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2144439
Ha die Huiz, net even wezen kijken wat je er van gebrouwen hebt, erg mooi geworden tot nu toe. Nu nog iemand met een mooie fake pic voor op de frontpage en de kassa kan gaan rinkelen.
  zaterdag 10 november 2001 @ 18:03:13 #102
215 misterDre
Paint it black!
pi_2144457
Kom ik er vandaag pas achter dat ik een bijbaantje heb

Enne Marky...

* misterDre gaat ff teruglezen

zaterdag 10 november 2001 @ 18:09:39 #103
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2144500
Wanneer is die club van jullie open hehe Let me join
If you cant beat'em join them
  zaterdag 10 november 2001 @ 18:12:29 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2144515
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 18:09 schreef Sabine16 het volgende:
Wanneer is die club van jullie open hehe Let me join
Sabine , Sabine, wel een beetje bij de les blijven hoor, je hebt voor jouw leeftijd al meer dan genoeg geparticipeerd

enne mister Dré zodra je uitgelezen bent die fake voor op de frontpage met alle bewoners en namen van Fokkers die meespelen kunnen we echt niet zonder!!!

zaterdag 10 november 2001 @ 18:21:04 #105
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2144580
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 18:12 schreef Jappie het volgende:

[..]

Sabine , Sabine, wel een beetje bij de les blijven hoor, je hebt voor jouw leeftijd al meer dan genoeg geparticipeerd

enne mister Dré zodra je uitgelezen bent die fake voor op de frontpage met alle bewoners en namen van Fokkers die meespelen kunnen we echt niet zonder!!!

GeparticWAT? Hehe okok well join me in the game
If you cant beat'em join them
pi_2144601
Stoer logo hebben "we"! Ziet er gaaf uit Huiz, die website!
  zaterdag 10 november 2001 @ 18:30:20 #107
215 misterDre
Paint it black!
pi_2144654
OK, ik zal die frontpage fake maken
pi_2144665
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 18:30 schreef misterDre het volgende:
OK, ik zal die frontpage fake maken
Stoer misterDre! (er staan al diverse striemsjotjes in het topic Club Danielle van de diverse deelnemers, misschien heb je er wat aan).

PS: mijn haar is alleen ca. 20 cm langer als op de striemsjot

zaterdag 10 november 2001 @ 18:38:24 #109
15985 huiz
Man in Black
pi_2144727
Huiz is even bezig met het vervolgverhaal, effe geduld dus. Hmm, bijrolletje voor Sabine16???
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 10 november 2001 @ 19:10:04 #110
15985 huiz
Man in Black
pi_2144957
(standaard disclaimer)

De snel stromende rivier sleurt Huiz mee. Het brullende water dat ijskoud is, zorgt ervoor dat hij snel weer bij bewustzijn komt. Zijn rug is wat pijnlijk, maar het koude water zorgt voor een verdoving. Huiz maakt zich niet zoveel zorgen over deze onverwachte wending, in zijn tijd bij de commando's heeft hij het wel zwaarder gehad. Met een glimlachje denkt hij terug aan de moeizame nachten, lopend met volle bepakkingen door de bergen, wadend door beekjes. Intussen houdt hij de omgeving goed in de gaten, op zoek naar een manier om het water uit te komen dat hem meesleurt. Inwendig is hij wel een beetje pissig dat hij zich zo heeft laten verrassen en neemt zich voor om gruwelijk wraak te nemen.

In Club Daniëlle zijn Coos en Pascal met Ed aan het praten. Coos en Pascal zijn kwaad op Gert-Jan na zijn beschuldigingen. Ze hebben besloten om GJ buiten spel te zetten maar kunnen ondanks hun perfecte samenwerking niet samen tegen Gert-Jan op. Ze slijmen flink bij Ed en proberen hem warm te maken voor het leiderschap in Club Daniëlle. "Die GJ heeft flink lopen stoken tussen jou en Kel, nietwaar Edje?" vraagt Coos. Ed knikt grommend. "Ja, die gozer hep geprobeerd een spelletje met me te spelen, hij mot opsoute. Hij hep samen met Kel en Sandy wat geregeld tegen jullie. Burp." Pascal doet nog subtiel een duit in het zakje. "Ja, je moet zorgen dat je een motie van wantrouwen indient tegen Sandy. Dan zorgen wij wel dat jij hier de baas wordt en dan dumpen we Kelly, waarna we GJ buiten spel zetten door hem de vieze klusjes te laten doen." Bij Ed begint het nu te dagen, deze subtiele hint is genoeg om hem vol trots rond te laten kijken. "Ja hé, dan wordt ik de baas hierzo en dan doen we dat zoals jij zo mooi gezegd hep." Coos en Pascal kijken elkaar gluiperig aan en glimlachen geniepig. Ed is nog zo vol van het mooie plan dat hij naar beneden loopt en met de vooruitzichten op een eerbiedwaardige behandeling als leider van deze Club roept hij vol trots alvast een algemene amnestie af voor de gevangenen. Hij bevrijdt Sjonnie, houdt deze nog even op de kop en rammelt flink met het lijf op en keer om de knaken eruit te schudden, verbaast zich nog even over de lege boeien waar ook een gevangene had moeten zitten en gooit daarna Sjonnie naar buiten. Sjonnie staat op, stoft zich wat af en gaat met een pijnlijk vertrokken gezicht al hinkelend het bloedspoor volgen, in de hoop zo Jappie terug te vinden.

Intussen heeft Huiz in het zachte maanlicht verderop langs de rivier een boom ontdekt die een lange tak over het water heeft hangen. Hij richt zich op en trekt zich met alle kracht uit het koude water. Hij bedenkt zich niet en rent langs de rivier terug naar de boom waar hij het water in gegooid is. Daar aangekomen spiedt hij nog even rond, ziet geen onraad, loopt naar de boom en haalt geruisloos een grote zak uit een hol gat in de stam. Huiz was juist naar zijn geheime voorraadboom gegaan om de coke weer aan te vullen in Club Ibiza, hij doet goede zaken. Kilo's per dag worden er versnoven, gerookt, gespoten of gewoon als zoetmiddel gebruikt in de koffie. Natuurlijk heeft hij zo zijn mannetjes om de coke te verkopen, nee, Huiz moet zijn handen niet vuil maken. Snel rent hij terug in zijn natte kleren naar Club Ibiza.

In Club Ibiza is het weer onrustig geworden. Marky is naar binnengegaan na zijn stoere actie met Huiz, als wraak omdat Huiz hem in handen van de politie gespeeld heeft. Nog vol van euforische gevoelens loopt hij de trap op, om eens even bij die nieuwe meisjes te kijken. Bovenaan gekomen wil hij net de eerste kamerdeur openen maar die wordt met volle kracht opengegooid door Scope, die met een oerschreeuw naar buiten stapt, ondertussen zijn riem weer dicht knopend. De deur slaat met geweld tegen Marky aan, die er niet op verdacht is en met een driedubbele flikflak en een eindsalto de trap af mietert. Daar blijft hij even beduusd liggen. Het is op slag stil geworden in de grote zaal. Scope komt naar beneden en begint samen met zijn grote vriend MisterDre op Marky af te lopen, die na te zijn opgestaan een Swiffer naar boven had gegooid onder begeleiding van wat scheldwoorden. De sfeer is bijzonder grimmig als Scope zijn grote klauwen om Marky zijn nek legt. MrDre haalt nog snel even zijn hand door de grote bos afro's op zijn hoofd en haalt er een blinkende stiletto uit.

Op dat moment wordt de deur opengegooid. Huiz komt binnen wankelen, grote plassen water achterlatend van zijn druipend pak. Mandarijn die bij de bar zit, slaat geschrokken de hand voor de mond. Na de GJ look-a-like danswedstrijd was ze behoorlijk pissig op Huiz, maar nu met deze zielige aanblik vergeet ze op slag haar boosheid en wordt helemaal warm van binnen. Ze rent op hem af en ondersteunt hem naar de trap. "Och, kom maar hoor. Ik zal je even lekker opwarmen in een heet bubbelbad!" Dan kijkt ze afgunstig naar Sassefras die ook toegeschoten is. Sassefras heeft de romantische momenten met Huiz nog vers in gedachten en wil hem ook helpen in deze benarde omstandigheden. Kwaad kijkend naar Mandarijn ondersteunt ze Huiz aan de andere kant. Gedrieën lopen ze naar boven.

-----------

Wat gaat er gebeuren? Zal Sjonnie de boerderij vinden en Jappie te pakken nemen? Zal Marky het helemaal gehad hebben en uiteindelijk toch maar naar Monaco trekken? Of zal hij bloederig wraak nemen? Blijven Scope en MrDre vrienden? Zal Sabine16 (ondertussen net 17 geworden) de club uitgesmeten worden omdat ze nog geen 18+ is? Of zal Andries haar nog even aanhouden als Thaise body-to-body massage expert? We zullen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door huiz op 10-11-2001 21:06]

Scope Pure Colombia BV
pi_2145924
Nou, ik ga even verder borduren op dit verhaal, heb iedereen (echt iedereen, denkik) even nodig!!!
En vast!
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:24:20 #112
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2145953
Go for it Scope, en vergeet vooral ook Sabine16 net 17 en mr Dre niet
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:29:11 #113
15985 huiz
Man in Black
pi_2145989
Ai. Heb je mij, Mandarijn en Sassefras ook nodig? 'k Zit net zo lekker met de dames in bad, krijg net een heerlijke body-to-body-to-body massage...
Scope Pure Colombia BV
pi_2146302
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:29 schreef huiz het volgende:
Ai. Heb je mij, Mandarijn en Sassefras ook nodig? 'k Zit net zo lekker met de dames in bad, krijg net een heerlijke body-to-body-to-body massage...
Blijven dromen Huiz!
  zaterdag 10 november 2001 @ 22:22:51 #115
15985 huiz
Man in Black
pi_2146312

...en ondertussen in Huiz zijn droom...

Scope Pure Colombia BV
pi_2146731
(Standaard disclaimer)

Buiten Club Daniëlle strompelt Sjonnie naar het verwrongen wrak van de Smart. Hij buigt zich door het zijraampje naar binnen en opent het dashboardkastje. In het maanlicht glinstert een klein gouden doosje. Sjonnie pakt het eruit en opent snel het dekseltje. Watertandend kijkt hij naar het witte poeder. "Eén snuifje voor de schrik...!" denkt Sjonnie bij zichzelf en neemt een flinke snuif. "En nog een snuifje voor de moed....sniffff! Verdraaid, wat is die Columbia Pure toch steeeengoed. Yeah!!" Opeens wordt hij verblind door twee lichten en een gigantisch kabaal. "Kut, bad trip!" denkt Sjonnie nog, terwijl er op dat moment een krakkemikkig volgeladen VW-busje voorbij scheurt. Sjonnie haalt opgelucht adem en gaat nog een beetje giechelend Jappie's bloedspoor volgen.

Boven in Club Ibiza hangt er een zwoele sfeer, Sassefras en Mandarijn hebben Huiz van zijn natte kleren ontdaan en hem in het bubbelbad gestopt. "We zijn zo terug, Huizje!" zegt Sassefras. "We moeten ons even omkleden!" lacht Mandarijn en samen lopen ze de badkamer uit. "Shit!" denkt Huiz nog, "ik kan me ogen bijna niet meer open houden, ik ben doodmoe!" En langzaam doezelt Huiz weg, zich verheugend op wat komen gaat...

Beneden in Club Ibiza is de spanning om te snijden. Scope heeft Marky inmiddels in een ijzeren houtgreep, en MisterDre zwaait vervaarlijk met zijn stiletto voor de angstige ogen van Marky. Niemand durft dichterbij te komen. "Wat moet je nou, huh?", sist MisterDre. "N...niets, echt niet...", stamelt Marky, "ik...ik wil....". Marky's woorden worden overstemd door een luid "TOET TOET" dat van buiten komt. "Oh God, daar heb je hem ook weer", zucht Cynix, die het geluid correct identificeerde als de toeter van Danny's Volkswagenbusje. En ja hoor, even later stapt Danny, in frisgewassen Feyenoord-shirt, Club Ibiza binnen. Danny kijkt verwonderd om zich heen, waarom is het zo stil terwijl er toch zoveel mensen zitten. Dan ziet hij onder aan de trap Marky staan, met achter hem een of andere boer, en voor hem een vent met een gigantische Afro, zwaaiend met een stiletto. Danny bedenkt zich geen moment en roept: "Matte!!!!" en Danny en zijn kornuiten rennen op Marky en de twee onbekende gasten af.

Sjonnie is intussen terecht gekomen bij een verlaten boerderij aan de rand van Brasschaat. Het bloedspoor leidt recht tot aan de voordeur. Sjonnie neemt nog een snuifje en beukt daarna de deur in. Eenmaal binnen komt ie geschrokken tot stilstand, op de grond ligt Jappie te kreunen, zijn gezicht verstopt tussen twee enorme borsten. Sjonnie weet niet zo goed wat ie hiervan moet denken, en hij neemt nog maar snel een snuifje. Opeens komen de borsten omhoog en Sjonnie hoort een vrouwenstem, hij richt zijn hoofd ietsjes op en staart dan recht in een onbekend gezicht.

"Rennen, Tante Bep!", roept Jappie, die instussen is opgekrabbeld en zich uit de voeten probeert te maken. Sjonnie ziet uit zijn ooghoek Jappie naar de achterdeur vluchten, bedenkt zich niet en met zijn handen zwiept hij Tante Bep's borsten omhoog, zo haar gezicht in. De twee klappen die volgen zijn teveel van het goede voor Tante Bep, en ze raakt direct buitenwesten. Jappie wil intussen net het slot achterdeur openmaken, als hij plotseling een slag in zijn nek voelt. Daarna wordt alles zwart. Als Sjonnie Jappie heeft vastgebonden, pakt hij de telefoon en toetst een nummer in. "Kom me oppikken bij het huis van Tante Bep! Ja, met de helikopter, en snel een beetje!" beveelt Sjonnie en gooit daarna de hoorn op de haak.

Intussen hebben Koos Voos en Attelenooje hun lugubere klusje op het kerkhof afgemaakt, en aangezien ze nogal dorst hebben gekregen van het zware werk én van hun ontmoeting met Sjonnie Mol, gaan aan op weg naar Club Ibiza. Ze zijn nog niet binnen, of ze worden gelijk betrokken bij de enorme knokpartij, die binnen in de grote zaal is ontstaan. Scope weet zich intussen los te rukken uit de ruzie, rent snel naar buiten, en komt enkele seconden laat weer binnen met een gigantische hooivork in zijn klauwen. "Zooo, goan we nu een kiek'n wie hier ut onderspit goat delv'n!" roept hij en duikt weer in de stofwolk.

Boven in de badkamer is er niets te merken van de vechtpartij die zich beneden voltrekt. Huiz schrikt wakker als hij Sassefras en Mandarijn, gekleed in Japanse kimono's de badkamer in ziet komen. "Bereid je er maar op voor, Huiz, wij gaan jou eens lekker verwennen met een body-to-body massage!" Huiz glimlacht, stapt het bad uit en gaat vast op de massagetafel liggen...

---
Zal Huiz gaan genieten van zijn body-to-body massage, of loopt het anders af dan hij gehoopt had? Wat is Sjonnie met Jappie van plan? En hoe verloopt de vechtpartij beneden in Club Ibiza?

En vast!
pi_2146786
Ik ben Sabine16/17 helaas vergeten...sorry!
En vast!
  zaterdag 10 november 2001 @ 23:19:48 #118
15985 huiz
Man in Black
pi_2146855
Hahahaha! Danny en kornuiten zijn terug! "Matte!!!"

Tot nu toe geniet Huiz nog lekker van de hm, massage... heerlijk!!!

Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 10 november 2001 @ 23:33:57 #119
15985 huiz
Man in Black
pi_2146974
Ok, Huiz heeft even iedereen nodig. Over een half uur geef ik de niet gebruikte spelers weer vrij.
Scope Pure Colombia BV
  zondag 11 november 2001 @ 00:01:50 #120
15985 huiz
Man in Black
pi_2147218
(standaard disclaimer)

In de grote zaal van Club Ibiza is het weer raak, de zoveelste knokpartij is aan de gang. Leek het even met een sisser af te lopen, komt Danny weer om de hoek kijken. Daniëlle en Diane staan angstig achter de bar te kijken naar de stofwolken. "Daar heb je die eikel weer, hoeft maar een woord te zeggen en de kranten staan weer vol met columns over de gevechten die hij veroorzaakt," sist Diane met een vies gezicht. Danny is zich van geen kwaad bewust, met een verheerlijkt gezicht zit hij enthousiast een onbekende boer in zijn gezicht te rammen. Totaal vergeten wie zijn favoriete voetbalclub is, zit hij het lijflied van Ajax te zingen.

Marky probeert door de stofwolken stiekem te ontsnappen aan al dit geweld en kruipt op handen en voeten tussen de kluwen vechtende menigte door. Plots spitst hij zijn oren, hoort het volkslied van Ajax waar hij een gruwelijke hekel aan heeft sinds hij zijn seizoenskaart heeft in moeten leveren vanwege het openbaar op de tribune vertonen van zijn blote achterwerk tijdens een gemist doelpunt, springt op en slaat met een gemene stoot Danny in zijn nieren. Als dank hiervoor wordt zijn voet aan de grond gespietst door een enorme hooivork. Schreeuwend van de pijn laat hij zich vallen waardoor hij een met precisie gerichte stoot van MrDre op zijn onderkaak mist, die onverwacht doeltreffend Attelenooie op zijn oog raakt. Marky trekt met een ruk de vork uit zijn voet en sluipt verder naar de trap, naar boven. Wonder boven wonder weet hij het zonder noemswaardige kleerscheuren te redden.

Attelenooie loeit als een stier en stort zich op het geweld. De pijnlijke rug waarmee hij zijn WAO heeft verdient, schijnt vergeten te zijn. Zonder onderscheid in sekse slaat hij woest om zich heen. Leo staat zich te verdedigen met een Swiffer. Na een ongelukkige slippartij waarbij hij probeert de schijn op te houden dat het een gesimuleerde val was, probeert Attelenooie de Swiffer zo ver mogelijk bij Leo in zijn achterwerk te proppen, zich daarbij verbazend over de hoeveelheid eczeemschilfers die daarbij loskomen.

Andries is intussen laf naar de kelder gekropen en kruipt naar binnen. Angstig voor al dat geweld grendelt hij de deur goed af. Hij draait zich om en ziet Sabine16 liggen, helemaal laveloos van de wijn die ze aan het proeven is toen ze een paar flessen op moest halen van Daniëlle. Andries krijgt een gretige blik in de ogen en loopt op haar af. Haar bloesje staat een beetje open en hijgend gaat haar boezem op en neer. Andries houdt het niet langer en met een enthousiasme springt hij boven op haar...

Intussen is Koos Voos bij de ingang blijven staan. Zijn ogen staan nog een beetje wazig vanwege het gebrek aan zijn gebruikelijke voedingsstoffen. Dan ziet hij naast de bar een grote zak liggen die Huiz vergeten is mee te nemen naar boven. Alsof hij ruikt wat er in zit, springt hij bovenop de zak en gaat tevreden in een hoekje zitten. Het moet toch zijn zesde zintuig zijn waardoor hij de zak ontdekt heeft, van zijn eerste vijf zintuigen werken er al minstens twee niet meer naar behoren. Tevreden zuchtend steekt hij zijn hoofd in de zak onversneden Colombia Pure en neemt een hele diepe snuif. Zeker een halve kilo gaat gierend door de neusgaten naar binnen.

Bij de boerderij is de helekopter geland. De rondlopende koeien rennen verschrikt de wei door als de grote wieken met een zoevend geluid rondzwiepen. Sjonnie rent gebukt naar de heli, Jappie achter zich aan slepend. Snel beveelt hij de piloot om weg te vliegen. Op grote hoogte komt Jappie weer langzaam bij en ziet Sjonnie van de spanning en tegen zijn hoogtevrees weer een beschaafd snuifje nemen. Zijn pinknagel is zeker twee centimeter lang en daar maakt Sjonnie volledig gebruik van. "Zo ouwe vijand, gekkerdegekke Killer van Alcatraz," giechelt Sjonnie. "Kun je goed vliegen?" Jappie kijkt hem onverschillig aan, maar ondertussen bonst zijn hart tegen de stalen vloer waar hij op ligt. Hij heeft het akelige vermoeden dat dit zijn laatste avond is geworden. Sjonnie legt totaal overbodig uit dat vliegen zonder parachute niet gemakkelijk is, tenzij je aan de coke bent. "Ik kan wel vliegen," zegt Sjonnie en steekt zijn handen zijwaarts. "Maar jij niet, ouwe chinees!" Plots lijkt Sjonnie nuchter te worden en schuift de zijdeur open. "Kom op jij, opsodemieteren maar. Ik wil nooit meer last van je hebben." Hij loopt voorzichtig op Jappie toe, grijpt hem in de kraag en sleurt hem over de stalen noppen van de vloer naar de geopende deur...

----------

Hoe loopt dit af? Blijkt Jappie te kunnen vliegen? Of zal Sjonnie het eerst demonstreren? Zal Marky na het gevecht ontlopen te hebben, alsnog in de problemen komen? Zal Sabine16 nog op tijd ontwaken? We zullen zien.

Scope Pure Colombia BV
pi_2147266
Huiz, het is weer GENIAAL!
En vast!
pi_2147380
(standaard disclaimer)

"Hé, ga jij nog maar even terug het bad in, Huiz!", roept Sassefras boven in de badkamer van Club Ibiza. "Het is de bedoeling dat wij die marmeren massagetafel eerst voorverwarmen." "Ach, da's helemaal niet nodig", probeert Huiz nog, maar de dames zijn vastbesloten en Huiz gaat weer in het bad zitten. Hij krijgt geen kans om te treuren, want met grote ogen kijkt hij toe hoe Mandarijn en Sassefras sensueel hun kimono's uittrekken en op de grond laten vallen. Sassefras gaat op de massagetafel liggen, terwijl Mandarijn de massagelotion pakt en Sassefras begint in te smeren. "Ik wil ook ingesmeerd worden", zeurt Huiz en hij maakt aanstalten om uit het bad te komen. "Zitten blijven!", commandeert Mandarijn, en ze gaat verder met het insmeren. Huiz schrikt van het sarcastische dat opeens op haar gezicht verschijnt. "Heee, zachtjes!" gilt Sassefras dan, terwijl ze zich omdraait en rechtop gaat zitten. "Niet zo knijpen, kreng!" "Wat nou!", roept Mandarijn. In bad zit Huiz toe te kijken hoe de massage omslaat in een wedstrijdje olieworstelen. Beide dames rollen over de grond. "Hé, rustig nou, niet vechten," zegt hij nog, maar in de hitte van het gevecht gaan zijn woorden verloren. "Stoppen, nu!" schreeuwt hij dan met krachtige stem, en abrupt houden de dames op. Snel rennen ze de badkamer uit de gang op. "Shit!", denkt Huiz, "zijn ze weer weg, wat heb ik toch een pech!" Hij wil ze nog roepen, maar bedenkt dat hij nu eigenlijk wel zo lekker zit in het bubbelbad, en hij dommelt weer weg.

Ietsje later komt Marky hinkend de badkamer binnengelopen, op zoek naar verband voor zijn gewonde voet. Hij doet zachtjes de deur op slot en kijkt rond. Rechts ziet hij Huiz slapend liggen in het bubbelbad, voor hem liggen twee kimono's en rechts ligt nog een zwabber. "Het stikt hier van de zwabbers", denkt Marky. Dan wordt er op de deur gebonkt! "Is Huiz hier ook?", klinkt een hese stem. Marky's hersens werken vliegensvlug. "Nee hoor!", roept Marky met een hoog vrouwenstemmetje. "Nah, ik kom toch even kijken!", roept de stem aan de andere kant van de deur en Marky ziet hoe er aan het slot gemorreld wordt. Binnen één seconde trekt hij zijn kleren uit, zet snel hij de zwabber op zijn hoofd, nadat ie eerst de stok ervan afgebroken heeft. Dan rent ie naar de wastafel, smeert wat lipgloss, die Kelly nog had laten liggen, op zijn lippen en kruipt het bad in. Net opdat moment vliegt de deur open en...Sandy stapt de badkamer binnen!

---
Hoe zal Sandy reageren nu zij Huiz en Marky samen in het bad aantreft? En wat staat Sassefras en Mandarijn nog te wachten?

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 11-11-2001 00:22]

En vast!
  zondag 11 november 2001 @ 00:24:24 #123
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2147467
Jezus , wat een ontwikkelingen allemaal weer, die Huiz zou hij het allemaal zo gepland hebben in dat bubbelbad??
  zondag 11 november 2001 @ 00:26:31 #124
15985 huiz
Man in Black
pi_2147493
Au! Die arme Sandy, komt ze speciaal naar mij toe, ziet ze me in een genante situatie met Marky! Aaaargh! Hier valt een slachtoffer, zeker weten!
Scope Pure Colombia BV
  zondag 11 november 2001 @ 00:42:34 #125
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2147688
Ok Jappie gaat nu slapen, als er tussen nu en morgenochtend geen claim meer komt pak ik hem weer over truste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')