Ik vind het niet alleen niet correct, ik vind het ook nog eens kutwijven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dit ergens niet correct!
Ik vind dat de vrouw waarvan ze gescheiden is alimentatie moet betalen en niet de spermadonor.
idd, hij had gewoon beter moeten nadenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:33 schreef mvdlubbe het volgende:
En wat is het leermoment hier?
Nooit tekenen dat je de biologische vader bent.
Vast niet, waarschijnlijk tellen dan de 'principes' van de 'moeder' opeens wel weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:33 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Maar dan mag hij in ruil daarvoor wel bezoeksrecht neem ik aan?
eens die man die helpt die vrouwen aan een kinderwens. en als dank mag hij tegen alle afspraken in gaan dokken...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dit ergens niet correct!
Ik vind dat de vrouw waarvan ze gescheiden is alimentatie moet betalen en niet de spermadonor.
Daar houd je vantevoren ook echt rekening meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:32 schreef DeTolk het volgende:
Had ie het maar goet moeten vastleggen
ik denk het laatste, dat is immers donerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef harlingen het volgende:
In Zweden hebben vrouwen veel meer rechten dan in de meeste Europese landen, de uitspraak was wel te verwachten... mag toch hopen dat hij nog wel sex met die vrouw gehad heeft, als het alleen even rukken was en opvangen in een potje is het helemaal wrang.
Echt anoniem kan in Nederland sinds 2004 niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Yildiz het volgende:
anoniem
Echt anoniem is ook niet wenselijk i.v.m. ziektes en erfelijke zaken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef zhe-devilll het volgende:
anoniem genoeg lijkt me zo...
Nee, er moet helemaal niets per wet geregeld worden, als jij kinderen wilt, dan ben je daar zelf voor verantwoordelijk. Als een dame zwanger raakt is dat haar probleem als ze geen eigen inkomen heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Er moet een wet komen,
Wil je een kind dan neuck je er maar voor en andersmaarniet-wet
Zoiets als een wc met een gat in de deur, hups ervoor staan en het ding zijn gang laten gaan...![]()
anoniem genoeg lijkt me zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |