1,5 man.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als dat waar is zijn er dus maar 2 mannen en 7 vrouwen lijkt me beetje vreemd kippenhok![]()
Misschien hebben Linda en Tanja allebei iets van 45% van de stemmen en Rob 10 en is het niet meer in te halen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat een zeer vreemde uitlating. Dat zou betekenen dat het allemaal nep is dus.
Nou weet ik dat sommigen dat ook denken, maar dat Ruud de Wild dat dan een beetje gaat toegeven is wel heel vreemd. Hij kan anders nu nog nooit weten wie er exit gaat natuurlijk.
Tenzij Ruud zelf ophoud met de presentatie van BB... of Bridget.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat een zeer vreemde uitlating. Dat zou betekenen dat het allemaal nep is dus.
Nou weet ik dat sommigen dat ook denken, maar dat Ruud de Wild dat dan een beetje gaat toegeven is wel heel vreemd. Hij kan anders nu nog nooit weten wie er exit gaat natuurlijk.
Zou me niks verbazen als het een of ander dubbelzinnig zinnetje is, wat weer 1 saaie stunt isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tenzij Ruud zelf ophoud met de presentatie van BB... of Bridget.
mevrouw is volgens mij echt op haar zieltje getrapt......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
Zo raar om uit die Kraai haar snavel te horen dat ze in haar vertrouwen is geschaad. Vraag me af of de bewoners dit ook door hebben. Chantal speelt het spel het gemeenst imo.
goh wat een verassingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Lekker rustig op stream 1
Zou kunnen inderdaad. Maar de eerste tussenstand zal in ieder geval weer zo zijn dan veel mensen de drang voelen om te bellen. Dat gaat dus niet die 45/45/10 wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien hebben Linda en Tanja allebei iets van 45% van de stemmen en Rob 10 en is het niet meer in te halen?
Dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Lekker rustig op stream 1
Zonder Nummer vooralquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
Niet zulke verwachtingsvolle TT's maken als je er niet zeker van ben!!![]()
Geduld, komt vast nog een keer langs, Channie is trots op derzelf dusse.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal best gezellig worden![]()
Ach, heb ik dat nu net gemistmoest even de hond uitlaten en dan zal je net zien dat zoiets gebeurd
![]()
Hopelijk komt het nog een keer langs![]()
Was als tip bedoeld. Alles beter dan stream 3 bvquote:
Dan hebben we dus niet veel last van je,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
Hallo ik kom hier nooit. Is dat erg ?
We zullen het zien... maar hij kan officieel nu nog niet weten wie er exit gaat. Ik ben benieuwd... Ik hoop Tanja... maar ik zal maar niet te veel gaan hopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het een of ander dubbelzinnig zinnetje is, wat weer 1 saaie stunt is
Moet je gewoon effe in het feedback-topic vragen of het veranderd mag worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
Niet zulke verwachtingsvolle TT's maken als je er niet zeker van ben!!![]()
neuhquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
Niets te quoten daar... Dat is het prettige. Geen ge gnagnagna.. of ander irritant geluid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist.
Heb je nog een quote
Je moet je wel eerst even voorstellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |