Op het moment dat ze het bekend maken kan ik van iedereen een foto maken op het moment dat ze het huis uitlopenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bb: "Omdat 3 1/2 ton blijkbaar niks is, hebben we besloten de geldprijs afte schaffen. In plaats daarvan winnen jullie nu eeuwige roem".
beter dan boven elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat doen meiden onder elkaar wel vaker hoor...
op deze caps zie je mooi wat die kapster er nog van heeft geprobeerd te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Nu is het opeens weer veel geld voor Chantal? Dat mens is echt niet helemaal 100%
In de kamer kletst Menno met Nathalie
[afbeelding]
wat kan jij doordenken zeg...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:23 schreef luciano het volgende:
Ik had "ff" niks te doen , en dus heb ik eens zitten rekenen .....
T A N J A = T A L P A !!!!!
Dus ze gaat er NIET uit natuurlijk ........... reken maar mee .
t a N J A = t a L P a >>>>>>>
t a N ( = 14e letter uit het alfabet ) J ( = 10e letter uit het alfabet ) a
t a L ( = 12e letter uit het alfabet ) P ( = 16e letter uit het alfabet ) a
De relatie tussen deze 2 ?
N - J = 14 - 10 = 4 !
P - L = 16 - 12 = 4 !
Dus : t a N J a = t a L P a
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP , is er een dagboekkamer op FOK , waar ik " ff " met de psycholoog kan praten ....... ik zit er geloof ik helemaal doorheen![]()
, maar ja , alles is beter dan naar een op de wc zittende sjankerkwal te kijken
![]()
Dit is wat roddelsessies betreft wel het dieptepunt. We hebben al meerdere dieptepunten gehad vandaag, vind ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chantal en Ingrid zijn echt heel achterbaks
Nee hoor, ik had ook al zulke visioenen maar dan met Ingrid erbij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
is het raar als ik nu allemaal beelden krijg waarbij Chantal met der hoofd in de wc zit en dan iemand de bril dicht doet en daarop gaat zitten
Nee, ze zijn helemaal niet achterbaksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chantal en Ingrid zijn echt heel achterbaks
ze heeft je gehoordquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:23 schreef teun911 het volgende:
ingrid spoort niet.
chantal: ik heb altijd gekeken. ik wist niet hoe erg het zou zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
Zo onbeschoft gewoon, dat geroddel op de WC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |