Ik heb geen A- en B-team. Train spitsen en verder wijzig ik weinig in mijn team. Maar bedankt voor de felicitatiesquote:Op donderdag 3 november 2005 10:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
struisje heeft 3-2 van me gewonnen met zn a-team
tegen sys rq stond je toch echt maar met 98 hatstats op t veld hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef -Petor- het volgende:
[..]
Ik heb geen A- en B-team. Train spitsen en verder wijzig ik weinig in mijn team. Maar bedankt voor de felicitaties![]()
Voor alle duidelijkheid:quote:Op donderdag 3 november 2005 23:25 schreef Lortnoc het volgende:
Moet ik nu volgende week nog iets spelen voor de cup? Lijkt me niet maar volgens mij heb enige communicatie daaromtrent gemist.
Jij bent de Vliegende Harries he? Heb je uitgedaagd aangezien ik dus nu toch een andere tegenstander moet zoeken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:58 schreef SocialDisorder het volgende:
zijn er mensen die vrij hebben komende woensdag en nog een oefenwedstrijd willen spelen?
Was toen vergeten opstelling te makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tegen sys rq stond je toch echt maar met 98 hatstats op t veld hoor
maar geeft niet, feli
waar ik door de weeks verblijf gaat het eea niet helemaal goed laat ik het zo zeggen. Sirda heeft geaccepteerd dus dat is iig geregeld. Ik heb nu 1 speler in de verkoop en petrisor gaat ook in de verkoop. Dus moet met die computerellende ook nog 2 spelers aantrekken voor woensdagquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat is er komrad? lucht je hart, wat zijn je problemen op internet-gebied?
Als hij vanavond niet geaccepteerd heeft, mag je morgen een friendly regelen van mij....quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef foetre het volgende:
zelfde met fc chen .Ik wil het snel weten want er staan nog wat uitdagingen open
hij heeft nog 6 uurquote:Op zondag 6 november 2005 17:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als hij vanavond niet geaccepteerd heeft, mag je morgen een friendly regelen van mij....
Nu welquote:Op maandag 7 november 2005 09:52 schreef pvrens het volgende:
voor de onvolledigheid:
sys rq heeft mijn uitdaging nog steeds niet geaccepteerd!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij niet.quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef macondo het volgende:
Even iets anders, een kort vraagje: Heeft het waarde als de keeper als specialiteit koppen heeft?
Alleen als ie Pieckenhagen heet...quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef macondo het volgende:
Even iets anders, een kort vraagje: Heeft het waarde als de keeper als specialiteit koppen heeft?
Officieel mag je je 5-0 overwinning claimen. Annuleer hem dan.quote:Op maandag 7 november 2005 09:52 schreef pvrens het volgende:
voor de onvolledigheid:
sys rq heeft mijn uitdaging nog steeds niet geaccepteerd!!!!!!!!!!!!!!
och, ik doe het niet veel beter. maar gelukkig sta ik dan nog wel boven jouquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef komrad het volgende:
ik moet morgen tegen sirdalord, dat wordt echt kansloos
ik ga deze cup met 4-3 eindigen, troosteloos als 4e
vooral dit was erg sneuquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef komrad het volgende:
ja en dat verlies ik in de meeste kansloze wedstrijd van de fok cup van dit jaar met 1-2 van je grrrr
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Vitussa, and they demonstrated a brilliant ability at it. vintage were relying on their solid ability to counter-attack.
This part of the game was a standoff between the teams.
Er is net besloten dat er volgende week pas geloot wordt, omdat er nog 1 wedstrijd gespeeld moet worden (dat gaat om de 2e en 3e plaats in een poule) en dus is het onmogelijk te bepalen wie de beste vier nummers 3 zijn. Wel openen we straks een nieuw topic met daarin de data waarop gespeeld gaat worden. Volgende week is iedereen vrij behalve FC Haaienvoer en Dapp're Strijders, die spelen een inhaalwedstrijd!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
WACHT met het openen van een nieuw Fok-Cup topic.
We wachten tot na de wedstrijden en de loting. Is wel zo duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |