abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31395311
quote:
Domestic violence is so rampant in Ethiopia that nine out of ten women think their husbands are justified in beating them, a UN report released on Wednesday said.

The report, compiled by the UN Population Fund (UNFPA), said the women believed it was in order to be punished, especially when a wife went out without telling her spouse, neglected the children or prepared food badly.

"Violence against women has long been shrouded in a culture of silence," Monique Rakotomalala, the UNFPA representative in Ethiopia, said at the launch of a report titled: "State of the World's Population, the Promise of Equality".

The report focuses on the plight of women across the globe. It found that in Egypt, 94 percent of women thought it was acceptable to be beaten, as did 91 percent in Zambia.

According to the report, women in Ethiopia face terrible hardship, with more than 25,000 women dying during childbirth each year and 50,000 facing disabilities during birth.

Only six percent of women have any kind of skilled help during their birth. Women also suffer higher levels of HIV infection than men and are less likely to enrol in schools - just 16 percent make it into secondary education.
http://www.alertnet.org/t(...)3c70f42c82cb9e32.htm
en http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/008400.html

wat erg voor ze en wat nog erger Hirsi is deze dames vergeten
oow wacht eens even ze zijn geen moslims
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:45:26 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_31395493
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef Meki het volgende:
oow wacht eens even ze zijn geen moslims
Niet? Ethiopie is voor de helft moslim. Toestemming om het huis te verlaten moeten vragen is een Islamtisch gebruik. Kans lijkt me vrij aanwezig dat het hier moslims betreft.
Frappant is inderdaad dan wel dat kennelijk bij de andere helft, de niet-moslim vrouwen, het gebruik ook voorkomt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31395600
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet? Ethiopie is voor de helft moslim. Toestemming om het huis te verlaten moeten vragen is een Islamtisch gebruik. Kans lijkt me vrij aanwezig dat het hier moslims betreft.
Frappant is inderdaad dan wel dat kennelijk bij de andere helft, de niet-moslim vrouwen, het gebruik ook voorkomt.
90 % van alle vrouwen
de helft zijn dan Moslimvrouwen en de andere rest dan ? welke reden hebben zij dan om pak slaag te krijgen mischien willen ze niet afwassen ? of ze willen GTST kijken en dat willen de mannen niet
  Overall beste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 22:56:00 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_31395880
Nou Meki, dus de moslims hebben de sharia nou ook al toegepast op niet-moslim vrouwen. Want in de niet-moslim cultuur worden geen vrouwen geslagen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_31395952
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef Ulx het volgende:
Nou Meki, dus de moslims hebben de sharia nou ook al toegepast op niet-moslim vrouwen. Want in de niet-moslim cultuur worden geen vrouwen geslagen.
weet je het zeker ???
  Overall beste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 23:05:33 #6
3928 Ulx
pi_31396219
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

weet je het zeker ???
Ja, want da's tegen hun normen en waarden. En als ze toch geslagen worden komt dat door de moslim invloed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_31396305
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, want da's tegen hun normen en waarden. En als ze toch geslagen worden komt dat door de moslim invloed.
heb je daarvan een bron
wacht eens even ik laat je mijn bron zien
  Overall beste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 23:10:44 #8
3928 Ulx
pi_31396393
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Meki het volgende:

[..]

heb je daarvan een bron
wacht eens even ik laat je mijn bron zien
Ik wil je bronnen helemaal niet zien.
pi_31396985
Zinloos gezeik op Hirsi Ali. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')