Dan moet ze wat Vanillevla eten ipv op bed gaan liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tanja had last van maagzuur zei ze
Daar gaat het helemaal niet om. Ze wil graag genieten van andermans leed. Verder is het gewoon aandacht die ze wil.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Chantal is gewoon te eerlijk voor BB.
Nah, die 5 cent extra kan ik nog wel ergens uit een broekzak vissen neem ik aan....quote:
Ja, machtig eerlijk. Roddelt niet en makt dus geen mensen achter hun rug af enzo... Ze is een heel fijn mens waar echt iedereen graag mee zou willen omgaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Chantal is gewoon te eerlijk voor BB.
Ik zou huilen van geluk, echt waar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Moet je je voorstellen dat gaston (of hoe heet die gozer) weer bij iemand thuis komt die een prijs heeft gewonnen. De prijs is 3 1/2 ton en die persoon reageert: "Ach, dat is niks"....
Dat KUN je je toch niet voorstellen... en toch is het zojuist in het huis enigszins gebeurd.
ik vind dat Roel toch wel iets teveel de nadruk legt op het feit dat hij zo op het geld aast en dat alles geoorloofd is wat hem betreft....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel is in ieder geval wel eerlijk dat het gewoon een spel is en dat je dat gewoon moet spelen en niet zo persoonlijk moet aanvoelen.
Iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Moet je je voorstellen dat gaston (of hoe heet die gozer) weer bij iemand thuis komt die een prijs heeft gewonnen. De prijs is 3 1/2 ton en die persoon reageert: "Ach, dat is niks"....
Dat KUN je je toch niet voorstellen... en toch is het zojuist in het huis enigszins gebeurd.
Bij mij schrijven ze ¤ 13,50 afquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:04 schreef teun911 het volgende:
[..]
en vervolgens schrijven ze weer 12.50 af voor de volgende trekking![]()
Tuurlijk, hij moet zichzelf toch alvast vrijpleiten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind dat Roel toch wel iets teveel de nadruk legt op het feit dat hij zo op het geld aast en dat alles geoorloofd is wat hem betreft....
Das toch de postcodeloterij??quote:
vind je het gek. hij loopt met 10K rond te tsjokken in dat huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind dat Roel toch wel iets teveel de nadruk legt op het feit dat hij zo op het geld aast en dat alles geoorloofd is wat hem betreft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |