wie is mmrarsu ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef capibar het volgende:
[..]
[afbeelding]
OEHOEHOEH BEWIJSMATERIAAL!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ik die al een tijd terug verkocht heb, en er een nieuwe videokaart van heb gekocht.
jazeker het is echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:23 schreef mordradead het volgende:dat is toch niet echt he cap
alhoewel, het ziet er wel zeer realistisch uit
nu je het zegt.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:32 schreef mordradead het volgende:
klopt het dat die kerel die je door het raam ziet peristillus is?
http://www.bigweb.nl/support_nepemail.phpquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef mordradead het volgende:
dat betekent..... DAT WE 2 ILLEGALEN AAN DE MACHT HEBBEN HIERO![]()
![]()
![]()
haal de big erbij, waar is gamedemon????? waar is hij fterdomme als je hem nodig hebt
IKWEL HAHAHAHAHHAHHHAH!!!!!!!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef mordradead het volgende:
zo die heb ik niet verzonden
waarom vraag je iets om meteen erna antwoord te geven... dat heeft toch geen zin?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom denk je dat die zo moeilijk is? Om paupers met spammail tegen te houden
scoutingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Valt mee. Ik studeer aan de pabo en heb net een stageweek gehad. Daarnaast besteed ik een avond aan Jui Jitsu (bruine band inmiddels) en op zaterdag ben ik leiding op m'n scoutingclubje. Dus ik kom zat buiten de deur. En bang om echte mensen te ontmoeten? Geen idee, dat moet je maar aan mijn vrienden en m'n vriendinnetje vragen. Verder werk ik tot het einde van de herfstvakantie in een pretpark, dus ik sta afdoende in de zon.
ohwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef mordradead het volgende:
nee hoor, dat was gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |