ach leren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:03 schreef mordradead het volgende:
waarom vind ik het kut... nou, omdat ik nu toch wel een keer wat mag gaan leren en daar heb ik geen zin in
Valt mee. Ik studeer aan de pabo en heb net een stageweek gehad. Daarnaast besteed ik een avond aan Jui Jitsu (bruine band inmiddels) en op zaterdag ben ik leiding op m'n scoutingclubje. Dus ik kom zat buiten de deur. En bang om echte mensen te ontmoeten? Geen idee, dat moet je maar aan mijn vrienden en m'n vriendinnetje vragen. Verder werk ik tot het einde van de herfstvakantie in een pretpark, dus ik sta afdoende in de zon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.
je durft niet naar buiten te gaan, omdat je dan echte mensen moet ontmoeten, en dat is eng.
daarom uit je je frustratie maar in dit topic.
Dat is mooi, dat van mij ga jij van kwijlenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Khadgar! Prust0r!!
Binnenkort ga ik iets op FOK!games doen waarvan jij gaat kwijlen als een baby
je mag nu een dropje uit de pot pakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Valt mee. Ik studeer aan de pabo en heb net een stageweek gehad. Daarnaast besteed ik een avond aan Jui Jitsu (bruine band inmiddels) en op zaterdag ben ik leiding op m'n scoutingclubje. Dus ik kom zat buiten de deur. En bang om echte mensen te ontmoeten? Geen idee, dat moet je maar aan mijn vrienden en m'n vriendinnetje vragen. Verder werk ik tot het einde van de herfstvakantie in een pretpark, dus ik sta afdoende in de zon.
Oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
Jawel, maar ik laat het zo om te demonstreren hoe pauper sommige mensen zijn
Heb je wel eens warez gedownload?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:40 schreef MMaRsu het volgende: