Ik zit momenteel een column reeks idee te overwegen voor inzending op FokGames. Dan ga je je pas echt bescheuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zie je wel, stiekem heeft hij wel leuke posts in zich.
Ik ga slapen.
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Ha! Ouderwets gezellig!
Dit kreng heette ooit de Scumm Bar, met een goede reden! Hier met me grog! Pak aan!
* Khadgar slaat Capibar door de tent heen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.
je durft niet naar buiten te gaan, omdat je dan echte mensen moet ontmoeten, en dat is eng.
daarom uit je je frustratie maar in dit topic.
ik heb na de herfstvakantie tentamens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben klaar met de toetsweekwiskunde was makkelijker dan ik dacht.. nu maar hopen dat het cijfer ook hoger is dan wat ik verwachtte
![]()
Nee, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef HomerJ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die usericonen totaal gay?
Dat is magentaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef HomerJ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die usericonen totaal gay?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Cerbie? dat is toch die kloon van jou?
gast jij moet een magneta avatar nemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef rockstah het volgende:
Goh, jij hebt het wel zwaar zeg
Ik mocht willen dat ik een PSP binnen kreeg. Al zou het een jaar duren.
waarom reageer je niet op trillian.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef rockstah het volgende:
teveel werk
Ja, zoon lekker wijf, en dan kutmuziekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:39 schreef mordradead het volgende:
begon ze te spelen, KUT-muziek
Ik heb geen puistenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Power unlimited gameplay ofzo bedoelt ie, pats hier met je puisten beurs
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:27 schreef mordradead het volgende:
jawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |