Hey OP's van 1 woord zijn niet relaxed.quote:
ik vind dat jij keiveel bier moet zuipen en eens extreem chill moet gaan doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef peristilius het volgende:
Ik vind dat er niet gebaggerd moet worden.
Dat doe ik zo vaak.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind dat jij keiveel bier moet zuipen en eens extreem chill moet gaan doen.
Zelfs jij bent slim genoeg om te begrijpen wat onder baggeren valt en wat niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef mordradead het volgende:
bagger is relatief
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Roi het volgende:
Een van die hippie tantes die mij een foldertje gaf zag me trouwens wel zitten![]()
![]()
Ik merk het ook, ophouden nu mordra, het is wel weer leuk geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:14 schreef mordradead het volgende:
eerst even je werk doen peristillus, ik merk op dat er een topic report is geplaatst
Ik ben wel ff een paskamertje in de Bijenkorf ingedokenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben je aangerand door een hippie tante?
Ze hebben in Leeuwarden helemaal geen Bijenkorf toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef mordradead het volgende:
jawel, alleen pas 1x in die van de grootste pauperstad van nederland
Oh ja, jij lucky bastard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Roi het volgende:
Hopelijk krijg ik morgen die pauper psp is binnen
de bijenkorf roxorz.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:16 schreef mordradead het volgende:
de bijenkorfdat is toch niks man, daar kom je toch niet
aaahhh gutquote:
Ik ben heel hard aan het werkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:24 schreef mordradead het volgende:
ga werken bernie
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef peristilius het volgende:
systeembeheerders
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Roi het volgende:
Hopelijk krijg ik morgen die pauper psp is binnen
ok, ik doe meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef capibar het volgende:
ik vind trouwens dat alle slowchatters een magneta avatar moeten nemen
tofjes, nu de rest nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
ik was vergeten dat ik dat ook gewoon op school kon doen![]()
![]()
Jij trendsetter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
zo, ik had er uiteraard al een
Denk dat ik dan ruzie krijg, en sowieso, magenta is gay.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:05 schreef mordradead het volgende:
inderdaad peristillus, ik vind dat er in de nieuwe faq moet komen te staan dat iedereen een magenta avatar moet hebben!!!!
quote:Douwe @ ik vertel wat ik zeg zegt:
magenta
MMaRsu Iedereen Kijkt, Maar Niemand Kent Me zegt:
Is cool
Ik zou een ban moeten aanvragen voor het posten van msn logsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
met wie zou je dan ruzie krijgen? misschien met een stelletje nietszeggende baggerusers, neen dan kun je beter met kwaliteitsusers als capibar, raymannl en mij in zee gaan. Aan MMarSu zal het niet liggen:
quotje van msn
[..]
Met een kapotte doos en de Q is zelf ook kapot !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef mordradead het volgende:
o ja roi.... op segaforum staat zo een Q te koop
Helemaal mee eensch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef Khadgar het volgende:
Echt NO way dus he dat ik dat met mijn icon ga doen! Wat een afschuwelijke kleur!
Kutmod.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:54 schreef mordradead het volgende:
kutusers
goh, je komt om de zoveel tijd langs om te zeiken, blijf dan weg, graftakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef Khadgar het volgende:
Echt NO way dus he dat ik dat met mijn icon ga doen! Wat een afschuwelijke kleur!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Ha! Ouderwets gezellig!
Dit kreng heette ooit de Scumm Bar, met een goede reden! Hier met me grog! Pak aan!
* Khadgar slaat Capibar door de tent heen!
Ik zit momenteel een column reeks idee te overwegen voor inzending op FokGames. Dan ga je je pas echt bescheuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zie je wel, stiekem heeft hij wel leuke posts in zich.
Ik ga slapen.
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Ha! Ouderwets gezellig!
Dit kreng heette ooit de Scumm Bar, met een goede reden! Hier met me grog! Pak aan!
* Khadgar slaat Capibar door de tent heen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n trieste nerd, die af en toe een zonnestraaltje opvangt door het raam.
je durft niet naar buiten te gaan, omdat je dan echte mensen moet ontmoeten, en dat is eng.
daarom uit je je frustratie maar in dit topic.
ik heb na de herfstvakantie tentamens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben klaar met de toetsweekwiskunde was makkelijker dan ik dacht.. nu maar hopen dat het cijfer ook hoger is dan wat ik verwachtte
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |