abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:16:42 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31394575
Het punt is dat ik zowiezo al moet rond komen van een karig loon. Ik heb allerlei maatregelen genomen om op de kleintjes te letten. Nu is het ecther zo dat plotsklaps ik een bekeuring ijk te gaan krijgen . Ik verwacht dat deze bekeuring zon 200 pleuro gaat kosten. Hoe kan ik het best nog meer bezuinigen en de puntjes op de :i: zetten.??? als ik ineens 200 euri moet betalen dn raak uj un de probelemen ben ik bang!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31394848
Op TV zie ik wel eens reclame van lenen.nl kun je daar niet een deal mee maken?
pi_31394923
Dat wordt dus niet die neue mercedes aanschaffen BHFH
[KNE]-Mod
pi_31394937
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dn raak uj un de probelemen
en jezus man, heb je gezopen ofzo?
[KNE]-Mod
pi_31394944
En dat terwijl jij loopt rond te bazuinen dat brandstof nog 10x duurder moet..

grapje zeker??
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_31395388
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het punt is dat ik zowiezo al moet rond komen van een karig loon. Ik heb allerlei maatregelen genomen om op de kleintjes te letten. Nu is het ecther zo dat plotsklaps ik een bekeuring ijk te gaan krijgen . Ik verwacht dat deze bekeuring zon 200 pleuro gaat kosten. Hoe kan ik het best nog meer bezuinigen en de puntjes op de :i: zetten.??? als ik ineens 200 euri moet betalen dn raak uj un de probelemen ben ik bang!
Er valt vaak veel meer te bezuinigen dan mensen denken. Er was laatst een topic over en ik heb toen al geschreven dat als je naar de kroeg gaat je het best geen potje kunt maken. Scheelt bakken vol met geld. Je kunt namelijk als je krap bij kas zit gewoon de hele avond wachten en meestal weten je maten na een paar rondjes al niet meer wie er nu wat gehaald heeft. Met een beetje geluk kun je zo de hele avond gratis drinken. In ieder geval kun je het beste altijd wachten in het begin en anders vlak nadat iemand anders al een rondje gehaald heeft zelf een rondje halen. De meesten zitten dan nog met een halfvol glas en willen dus niet meer.
pi_31395459
'k zou vooral uitkijken voor verkeersboetes, enzo... Je weet maar nooit...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31395463
internet verbinding opzeggen en je computer verkopen...
er zijn denk ik zelfs fokkers bereid om je te betalen als je dat doet
pi_31395810
Draag je je kleren ook binnestebuiten nadat je ze 'n keer gedragen hebt, dat bespaard zoveel waskosten...
en bij sommige kleden is het mogelijk
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:58:10 #10
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_31395966
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef PankPinther het volgende:
internet verbinding opzeggen en je computer verkopen...
er zijn denk ik zelfs fokkers bereid om je te betalen als je dat doet
en dan weer ander fokkers die hun ouidje wel aan em willen verkopen/geven
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_31396077
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:42 schreef DRA het volgende:

[..]

Je kunt namelijk als je krap bij kas zit gewoon de hele avond wachten en meestal weten je maten na een paar rondjes al niet meer wie er nu wat gehaald heeft. Met een beetje geluk kun je zo de hele avond gratis drinken. In ieder geval kun je het beste altijd wachten in het begin en anders vlak nadat iemand anders al een rondje gehaald heeft zelf een rondje halen. De meesten zitten dan nog met een halfvol glas en willen dus niet meer.
En dat vind jij een normale manier om met mensen om te gaan ?
pi_31396241
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:42 schreef DRA het volgende:

[..]

Er valt vaak veel meer te bezuinigen dan mensen denken. Er was laatst een topic over en ik heb toen al geschreven dat als je naar de kroeg gaat je het best geen potje kunt maken. Scheelt bakken vol met geld. Je kunt namelijk als je krap bij kas zit gewoon de hele avond wachten en meestal weten je maten na een paar rondjes al niet meer wie er nu wat gehaald heeft. Met een beetje geluk kun je zo de hele avond gratis drinken. In ieder geval kun je het beste altijd wachten in het begin en anders vlak nadat iemand anders al een rondje gehaald heeft zelf een rondje halen. De meesten zitten dan nog met een halfvol glas en willen dus niet meer.
Als ik zo zou moeten leven...
pi_31396445
We hebben de ALDI nog en je kan lopend naar je werk gaan op scapino schoenen...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:12:44 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31396463
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef vidivici het volgende:

[..]

En dat vind jij een normale manier om met mensen om te gaan ?
Volgens mij lig je er dan bij elek vriendengroep al snel uit. als je nu eerlijk zegt dat je een weekend krap zit dan laten ze je nog wel begaan, maar dit is gewoon smerig...
[KNE]-Mod
pi_31396554
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

en jezus man, heb je gezopen ofzo?
Volgens mij wel, geen wonder dat ie geen geld heeft, hij zuipt alles op!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31396817
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_31396859
Pleeg zelfmoord
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_31396883
Verkoop je Panda, kun je ook geen boetes meer krijgen
pi_31397149
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Volgens mij lig je er dan bij elek vriendengroep al snel uit. als je nu eerlijk zegt dat je een weekend krap zit dan laten ze je nog wel begaan, maar dit is gewoon smerig...
Dat valt enorm mee. Je moet gewoon je vrienden een beetje handig uitkiezen. Je zult zien hoe dom veel mensen zijn.
pi_31397186
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef wonko het volgende:
Pleeg zelfmoord
Ik zie ook reikhalzend uit naar de dag dat BHFH niet meer onder ons is... Om de één of andere reden wordt hij echter nog steeds getolereerd door de crew en zelfs vermakelijk gevonden ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31397199
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:34 schreef DRA het volgende:

[..]

Dat valt enorm mee. Je moet gewoon je vrienden een beetje handig uitkiezen. Je zult zien hoe dom veel mensen zijn.
Ah, dat zal het dan zijn. Ik heb geen domme vrienden
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:38:52 #22
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31397269
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:34 schreef DRA het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel intelligente vrienden inderdaad...
Silly me.
[KNE]-Mod
pi_31397419
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:20:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31397442
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:20:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31398881
Waar heb je een boete voor gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')