en jezus man, heb je gezopen ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dn raak uj un de probelemen
Er valt vaak veel meer te bezuinigen dan mensen denken. Er was laatst een topic over en ik heb toen al geschreven dat als je naar de kroeg gaat je het best geen potje kunt maken. Scheelt bakken vol met geld. Je kunt namelijk als je krap bij kas zit gewoon de hele avond wachten en meestal weten je maten na een paar rondjes al niet meer wie er nu wat gehaald heeft. Met een beetje geluk kun je zo de hele avond gratis drinken. In ieder geval kun je het beste altijd wachten in het begin en anders vlak nadat iemand anders al een rondje gehaald heeft zelf een rondje halen. De meesten zitten dan nog met een halfvol glas en willen dus niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het punt is dat ik zowiezo al moet rond komen van een karig loon. Ik heb allerlei maatregelen genomen om op de kleintjes te letten. Nu is het ecther zo dat plotsklaps ik een bekeuring ijk te gaan krijgen . Ik verwacht dat deze bekeuring zon 200 pleuro gaat kosten. Hoe kan ik het best nog meer bezuinigen en de puntjes op de :i: zetten.??? als ik ineens 200 euri moet betalen dn raak uj un de probelemen ben ik bang!
en dan weer ander fokkers die hun ouidje wel aan em willen verkopen/gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef PankPinther het volgende:
internet verbinding opzeggen en je computer verkopen...
er zijn denk ik zelfs fokkers bereid om je te betalen als je dat doet![]()
En dat vind jij een normale manier om met mensen om te gaan ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:42 schreef DRA het volgende:
[..]
Je kunt namelijk als je krap bij kas zit gewoon de hele avond wachten en meestal weten je maten na een paar rondjes al niet meer wie er nu wat gehaald heeft. Met een beetje geluk kun je zo de hele avond gratis drinken. In ieder geval kun je het beste altijd wachten in het begin en anders vlak nadat iemand anders al een rondje gehaald heeft zelf een rondje halen. De meesten zitten dan nog met een halfvol glas en willen dus niet meer.
Als ik zo zou moeten leven...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:42 schreef DRA het volgende:
[..]
Er valt vaak veel meer te bezuinigen dan mensen denken. Er was laatst een topic over en ik heb toen al geschreven dat als je naar de kroeg gaat je het best geen potje kunt maken. Scheelt bakken vol met geld. Je kunt namelijk als je krap bij kas zit gewoon de hele avond wachten en meestal weten je maten na een paar rondjes al niet meer wie er nu wat gehaald heeft. Met een beetje geluk kun je zo de hele avond gratis drinken. In ieder geval kun je het beste altijd wachten in het begin en anders vlak nadat iemand anders al een rondje gehaald heeft zelf een rondje halen. De meesten zitten dan nog met een halfvol glas en willen dus niet meer.
Volgens mij lig je er dan bij elek vriendengroep al snel uit. als je nu eerlijk zegt dat je een weekend krap zit dan laten ze je nog wel begaan, maar dit is gewoon smerig...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef vidivici het volgende:
[..]
En dat vind jij een normale manier om met mensen om te gaan ?
Volgens mij wel, geen wonder dat ie geen geld heeft, hij zuipt alles op!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
en jezus man, heb je gezopen ofzo?
Dat valt enorm mee. Je moet gewoon je vrienden een beetje handig uitkiezen. Je zult zien hoe dom veel mensen zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij lig je er dan bij elek vriendengroep al snel uit. als je nu eerlijk zegt dat je een weekend krap zit dan laten ze je nog wel begaan, maar dit is gewoon smerig...
Ik zie ook reikhalzend uit naar de dag dat BHFH niet meer onder ons is... Om de één of andere reden wordt hij echter nog steeds getolereerd door de crew en zelfs vermakelijk gevondenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef wonko het volgende:
Pleeg zelfmoord
Ah, dat zal het dan zijn. Ik heb geen domme vriendenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:34 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee. Je moet gewoon je vrienden een beetje handig uitkiezen. Je zult zien hoe dom veel mensen zijn.
Ja, ik heb wel intelligente vrienden inderdaad...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:34 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee. Je moet gewoon je vrienden een beetje handig uitkiezen. Je zult zien hoe dom veel mensen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |