Dat ik je topic uit General Chat naar Werk, Geldzaken & Recht heb verplaatst.quote:
dank je wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat ik je topic uit General Chat naar Werk, Geldzaken & Recht heb verplaatst..
Ze meldt even dat het topic van General Chat (GC) naar Werd geld en recht (WGR) is verplaatst. Dus:quote:
Dan behoren ze gewoon uit te betalen als er een slot geforceerd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:32 schreef DannyGR het volgende:
Het zijn kasten die zelf allemaal op slot zaten en opengebroken zijn, maar in een paardenstal zelf staan. Die stal is vrij toegankelijk.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:58 schreef DannyGR het volgende:
Tja, misschien heb ik het niet duidelijk opgeschreven. Ik probeer het op m'n inboedelverzekering te verhalen. Je mag eigendommen max.6 maanden in een ander gebouw dan je woning (of wat daar aan vast zit) bewaren en bij diefstal vergoed de verzekering. Mits er sprake is van braak aan de buitenzijde van dit gebouw.
Als "insluiping" niet gedekt is, dan heb je pech. (moet je maar een goede verzekeraar opzoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Gia het volgende:
Vind dat zo belachelijk. Bij ons is bijvoorbeeld de poort altijd op slot, maar de schuurdeur niet. De fietsen die daar in staan, staan wel allemaal op slot.
Als men nu over de poort klimt en de fietsen meeneemt, dan zijn we niet verzekerd, ook al stonden de fietsen op slot.
Wordt de fiets op straat gejat, dan betaalt de verzekering wel uit, mits de fiets op slot stond natuurlijk.
Erg krom.
Vind ook in het geval van TS dat dit wel vergoed zou moeten worden.
Een inboedelverzekering dekt de schade aan de inboedel. Het is niet relevant of dat dit door brand of inbraak komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef avotar het volgende:
ik dacht altijd... inbraak verzekering en een diefstal verzekering zijn 2 verschillende dingen.. inbraak als er ingebroken wordt.. diefstal als er gestolen wordt zonder dat er ingebroken wordt?
Ik ken geen inboelverzekeraar die diefstal van een fiets dekt die buiten staat (al dan niet op slot). Op een aparte fietsverzekering is dit uiteraard wel gewoon gedekt. Over welke inboedelverzekeraar hebben we het hier als ik vragen mag? Ben nu wel nieuwsgierig naar de polisvoorwaardenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Gia het volgende:Wordt de fiets op straat gejat, dan betaalt de verzekering wel uit, mits de fiets op slot stond natuurlijk.
Weet je wat fraude is? Dat je jaren verzekeringsgeld betaald, en die etterbakken altijd wel iets vinden dat geld niet te hoeven uit te betalen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Daarnaast: de tips m.b.t. koevoet en slot mogen achterwege blijven, dat is gewoon fraude.
Idd vuile oplichters zijn het die verzekerraarsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weet je wat fraude is? Dat je jaren verzekeringsgeld betaald, en die etterbakken altijd wel iets vinden dat geld niet te hoeven uit te betalen.![]()
Ja, tuurlijk....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weet je wat fraude is? Dat je jaren verzekeringsgeld betaald, en die etterbakken altijd wel iets vinden dat geld niet te hoeven uit te betalen.![]()
En ja hoor, weer zo'n huillie die vindt dat als hij premie betaalt, dat de verzekeraar dan maar alles wat er in het hele leven mis kan gaan, moet vergoeden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen zadels = Geen geld om verder je manege te betalen.
Het is gewoon broodroof.
Nee, ik zie wel heel veel reclamespotjes: Gelukkig hebben wij meer verstand van verzekeringen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk....![]()
Sorry, maar als je het normaal vindt om je mede-verzekerden te duperen, dan ben je voor mij gewoon een eikel.(je weet wel: premie omhoog)
Je zoekt een verzekeraar, maar blijkbaar ben je te beroerd om de voorwaarden door te lezen. En dan is er iets en dan is dat volgens de voorwaarden niet gedekt, dan is de verzekeringsmaatschappij de gebeten hond: waar zit ik fout
Laatst nog het verhaal over verzekeringsfraude gelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |