I killed a gamequote:
verkoopquote:
koopkrachtquote:
En?quote:
krachttermquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
koopkracht
kracht
ikke fikie![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu?? Gaan we nu weer associėren??![]()
stoer.....al eens eerder gebeurdquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
stoer.....al eens eerder gebeurd
vervloektquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
vloekterm
vloek
Oh toch gewoon door.. kee
termijnquote:
vermissenquote:
quote:
dat is geen woordquote:
Ja, ik moet vloekterm onthouden.....uiteraard ben ik liefquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijf je dat woord samenstellen?
[sub]Okay, dan ben je lief
is een werkwoord geen woordquote:
daadkrachtquote:
Zijn er ook dingen waar je jezelf niet uikletst?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:56 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, ik moet vloekterm onthouden.....uiteraard ben ik lief
spierkrachtquote:
Niet volgens meneer van Dale en mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:57 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
is een werkwoord geen woord![]()
Ehm.. neuh... "vermissen" is geen werkwoord... ik vermis, jij vermist... maar goed... we zijn er al lang voorbij... so who caresquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:57 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
is een werkwoord geen woord![]()
spiermassaquote:
massabewegingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
spiermassa
massa
ok geen werkwoorden dus
Dan moet de KRO een nieuw programma beginnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. neuh... "vermissen" is geen werkwoord... ik vermis, jij vermist... maar goed... we zijn er al lang voorbij... so who cares
bewegingsvrijheidquote:
vrijheidsbeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
bewegingsvrijheid
vrijheid
testbeeldquote:
testbaanquote:
recordhouderquote:
Ja okee, ik snap hem....ik was in de veronderstelling dat deze wel rechtsgeldig was. Maar helaas. Ik dacht even dat vermissen een werkwoord was, maar ik het is afgeleid van missen natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:08 schreef Leandra het volgende:
maare...... vermist is iets wat je bent..... je bent vermist, dus het is "vermist zijn" je moet het net zien als verdacht, je bent verdacht, maar "verdachten" is weer geen werkwoord (wel toevallig een correct nl woord, maar met een compleet andere betekenis)
De zelfde verhouding qua betekenis zou zijn "vermisten" dat had dus wel gekund... misten is ook een goed NL woord
schapplankquote:
boekenplankquote:
kastdeurquote:
Trusten pinoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
Tis niet mijn dag vandaag, dus ga maar pitten......
allebei
Truste Pinoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
Tis niet mijn dag vandaag, dus ga maar pitten......
allebei
beleidvoeringquote:
verstandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
vervoering
ver
Goh... alweer "ver"![]()
zitplaatsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |