Hij praat idd vreemd. Hij trekt ook heel vreemd met z'n mondhoeken als 'ie praat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef Gigageil het volgende:
Heeft Roel een spraakgebrek , ofzow ?
Wat is het toch met Menno dat Rob het zo moeilijk met hem heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Och Jezus .....wat eerrrrgggg die ROB.......hij kan Menno's bloed wel zuipen van JALOEZIE......![]()
![]()
omdat menno sportman is met een toekomst voor zich en met een "vriendin" in huis..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:54 schreef doka het volgende:
[..]
Wat is het toch met Menno dat Rob het zo moeilijk met hem heeft![]()
nou, haar groeit wel weer aan, voortandjes nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:56 schreef Gigageil het volgende:
Nouuuuu die is ff lekker bezig, echt weer blond, van Ingrid om iemands haar ff af te scheren.....moest ze bij mij doen, dan had ze nu geen voortandjes meer gehad......nu weet ik ook dat Menno toch een mietje is![]()
![]()
Nee hoorrrrrrquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:53 schreef pinkplatinum het volgende:
oh ze hebben het eruit gehaald dat menno zei van: doe het dan maar helemaal!
lullig zeg!
Ja, oke, maar dat geld ook wel een beetje voor Roel en daar ziet 'ie niet zo over te zeikenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:57 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
omdat menno sportman is met een toekomst voor zich en met een "vriendin" in huis..
en hij een ouwe lelijke lul is..
Maar Menno heeft Ingrid, de vrouw die Rob wilde hebben!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:01 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, oke, maar dat geld ook wel een beetje voor Roel en daar ziet 'ie niet zo over te zeiken
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:50 schreef LuQas het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo tegen Chantal heeft hoor. Ze is de enige zo ongeveer die gewoon eerlijk is en (zoals net bij Roel) dingen recht in iemands gezicht durft te zeggen.
Rob is helemaal niet jaloers, hij ergert zich aan het gedrag van sommigen medebewoners. En die ergernis is allerminst onterecht. Rob is een ondernemer, iemand die van aanpakken weet en bereid is om zich in te spannen om een bepaald doel te bereiken, zonder meteen voor de gemakkelijkste weg te kiezen. Dat kan je van de meeste andere bewoners niet zeggen. Menno's handelswijze was allerminst sociaal tegenover de groep. Tanja's reactie was al helemaal ongepast. Zij schijnt zich nog steeds niet te realiseren dat de uitkering waar zij straks van wil leven wordt betaald door hardwerkende mensen zoals Rob.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Och Jezus .....wat eerrrrgggg die ROB.......hij kan Menno's bloed wel zuipen van JALOEZIE......![]()
![]()
Dan maar niet, je kan moeilijk alles wat je eet of drinkt steeds met de hele groep gaan delen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef NewOrder het volgende:
Menno's handelswijze was allerminst sociaal tegenover de groep.
My thoughts exactly! Rob loopt gewoon spijkers op laag water te zoeken... alles om Menno in een kwaad daglicht te stellen... En dat voor een vent van 44 jaar, te kinderlijk voor woorden! Daarom kon ik ook wel lachen om het verzoek van Tanja aan Menno om nog een glaasje jus te persenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan maar niet, je kan moeilijk alles wat je eet of drinkt steeds met de hele groep gaan delen.
Ik denk dat het meer een soort patroon is dat na een tijdje gaat schrijnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan maar niet, je kan moeilijk alles wat je eet of drinkt steeds met de hele groep gaan delen.
Waarom niet? Hij heeft er geen enkele moeite mee om voor Ingrid een glaasje in te schenken, maar de rest van de groep laat hem koud. Met die instelling ga je het niet redden tot het eind.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef Arcee het volgende:
Oe! Gefeli!!quote:
Dat is dus weer hoe BB het voor de uitzending in elkaar plakt, ik las namelijk in de streamverslagen van vannacht het volgende:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:43 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft er geen enkele moeite mee om voor Ingrid een glaasje in te schenken, maar de rest van de groep laat hem koud. Met die instelling ga je het niet redden tot het eind.
Dank je.quote:
Je hebt helemaal niks gemist hoor.............................................maar dan ook niks had ook beter naar de streams gekeken wie weet wat ik gemist hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Voetbal compleet niks van gezien.
Streams waren veel interessanter.
Vertel danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Voetbal compleet niks van gezien.
Streams waren veel interessanter.
De nominaties kwamen ter sprake en toen sloeg de vlam in de pan, met name tussen Dido en Chantal. Linda zat er beteuterd bij, dat 't allemaal een beetje haar schuld was, met dat feestje, enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:38 schreef kluivie het volgende:
Je hebt helemaal niks gemist hoor.............................................maar dan ook niks had ook beter naar de streams gekeken wie weet wat ik gemist hebt![]()
Niet tegenhouden dat mens weg ermee dan kan Linda tenminste blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:50 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, en Tanja heeft 't weer 'es he-le-maal gehad met alles en wil morgen vrijwillig weg. Uh-huh, yeah right.
Linda blijft wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef kluivie het volgende:
Niet tegenhouden dat mens weg ermee dan kan Linda tenminste blijvendag Tanja we
je wel uit
Snel naar SBS6, het voetballen begint.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Ja ik kijk de herhaling en het zal allemaal wel gezegd zijn, maar ik doe net alsof het half acht is
Hij's leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Snel naar SBS6, het voetballen begint.![]()
Geweldig.quote:
Moet je niet zo veel F5-en.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:38 schreef tong80 het volgende:
GVD 200 views nadat ik heb gepost en niemand steunt me.
Kreeg bijna medelijden met hem!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
* All by myselfffffff * onder de scene met Joost toen hij zo zijn best had gedaan om proberen samen te ontbijten!Ach gossie.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |