abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 19:11:16 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31390167
Zoals in de streamverslagen te lezen valt heeft Tanja *geen zin* in een opdracht van BB.
Normaliter (menno-muts) staat BB Hummie op haar achterste benen en trekt madam alles uit de kast om iemand te wijzen op het contract en de regels van BB.

In het geval van Tanja zal men alles uit de kast trekken om haar haar zin te geven, snap heel goed dat er dingen afgesproken zijn m.b.t. haar eten en dat ze met bepaalde dingen niet mag meedoen gezien het feit dat ze 8 maanden zwanger is maar op een gegeven moment is er toch een grens bereikt lijkt mij, ook BB zet ziochzelf op deze manier toch finaal voor joker als er iemand tegen elke regel en opdracht ingaat?
pi_31390287
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:11 schreef Loedertje het volgende:
Zoals in de streamverslagen te lezen valt heeft Tanja *geen zin* in een opdracht van BB.
Normaliter (menno-muts) staat BB Hummie op haar achterste benen en trekt madam alles uit de kast om iemand te wijzen op het contract en de regels van BB.

In het geval van Tanja zal men alles uit de kast trekken om haar haar zin te geven, snap heel goed dat er dingen afgesproken zijn m.b.t. haar eten en dat ze met bepaalde dingen niet mag meedoen gezien het feit dat ze 8 maanden zwanger is maar op een gegeven moment is er toch een grens bereikt lijkt mij, ook BB zet ziochzelf op deze manier toch finaal voor joker als er iemand tegen elke regel en opdracht ingaat?
Volgens de regels is alleen bezoek aan de dagboekkamer verplicht, het lijkt me sterk dat men je kan verplichten om met iemand te spreken als je daar geen zin in hebt.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:23:32 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_31390419
Tanja is de baas, olé, olé!

Hummie gaat af als een gieter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 19:27:38 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31390501
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:23 schreef APK het volgende:


Hummie gaat af als een gieter.
Inderdaad, BB maakt geen regels meer
pi_31390808
Wie is die Hummie echt?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:09:34 #6
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31391360
Als Menno daar had gezeten en weg had gelopen, had ie vast weer een strenge berisping gekregen.. BAH
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_31391452
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:42 schreef Neptunes het volgende:
Wie is die Hummie echt?
hummie is hummie echt.
pi_31393149
Volgens mij komt er niet weer een zwangere in het huis
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31393629
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:42 schreef Neptunes het volgende:
Wie is die Hummie echt?
Mummie van de Toddenkeet, voormalig redacteur van Privé
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:18:33 #10
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_31407831
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:45 schreef area51 het volgende:

[..]

Mummie van de Toddenkeet, voormalig redacteur van Privé
Redacteur? Ze was vroeger een man?
Waarom verbaast mij dit niet?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:24:30 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31407983
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:42 schreef Neptunes het volgende:
Wie is die Hummie echt?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:07:00 #12
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31427130
Hummie kom eens met bewijzen dat de bellers/sms-sers NIET genaait worden?????
... en huiver mee
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:19:19 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31427339
wat een moeder gaat die tanja worden walgelijk mens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31427356
Het is heel simpel, hummie is een Dominante meesteres en bepaalt de regels en kapsels voor de heren, ze is ook een zacht ei voor babys en daarom mag Tanja alles wat tanja wil. is best logies als je vriendinnen wilt hebben en niet kunt krijgen
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:22:41 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_31427398
*Zucht*

Kan er niet een '<100 IQ-block' op fok geplaatst worden?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31427613
moeten ze die ook in het BB huis instellen en voor de regie, zal tijd worden, dan komt er eindelijk beeld en geluid wat overeen komt ook nog
pi_31428663
Gezien de kijkcijfers zou ik eerder denken dat Hummie de boel goed voor elkaar heeft
Too old to Trick or Treat, too young to die
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 03:26:36 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31428780
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 03:10 schreef doka het volgende:
Gezien de kijkcijfers zou ik eerder denken dat Hummie de boel goed voor elkaar heeft
maar ik denk wel dat ze vals speelt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31428800
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 03:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar ik denk wel dat ze vals speelt.
Tja. Volgens mij gebeurt dat in al dat soort programma's. Ik vind het best zolang het maar vermakelijke tv oplevert
Too old to Trick or Treat, too young to die
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 03:31:53 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31428811
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 03:29 schreef doka het volgende:

[..]

Tja. Volgens mij gebeurt dat in al dat soort programma's. Ik vind het best zolang het maar vermakelijke tv oplevert
daar heb je ook weer een punt. hoewel die zwangere vrouw zo irri is dat het eigenlijk al niet meer leuk is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31428825
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daar heb je ook weer een punt. hoewel die zwangere vrouw zo irri is dat het eigenlijk al niet meer leuk is.
En daar heb jij een punt!
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31430375
Ik vind het wel grappig te zien dat "Big Brother" eigenlijk maar een minkukeltje is vergeleken bij Tanja.
Tanja bewijst dat BB niet zo machtig is als BB wil doen voorkomen.

Big Brother is een spelprogramma, en geen dictatuur. Nu is er iemand die het spel niet meespeelt, waardoor de illusie van een almachtige heerser aan diggelen ligt.

De noodsprongen die BB de afgelopen 48 uur heeft genomen (Menno mag niet scheren, geen petje, "goed gesprek", vervolgens dat weer afkappen met muziek, rookopdracht geslaagd) lijken te duiden op blinde paniek.

Hetgeen ik nogal zwak vind. Nu spelen de overige bewoners nog krampachtig mee, maar met het hoge aantal stokers in de groep en het verlies van een "schatje" zoals Linda, wordt het steeds moeilijker de groep en de sfeer in de hand te houden. Weliswaar kan het spetterende TV opleveren, maar de regie ligt niet meer in handen van de programmamakers.

Geen idee wat er van komt!
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:29:41 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31430750
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef avonne het volgende:
Weliswaar kan het spetterende TV opleveren, maar de regie ligt niet meer in handen van de programmamakers.
Spetterende TV is ok. Dat vindt Hummie vast ook wel.
En als het allemaal té spetterend wordt gooit Hummie gewoon de grootste oproerkraaiers er uit. Via "eerlijke' nominaties en bel- en SMS-rondes uiteraard.

Tanja vertrekt sowieso na de bevalling, dat scheelt ook weer enig gezichtsverlies voor BB.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cynix ® op 14-10-2005 11:31:10 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_31431256
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:11 schreef Loedertje het volgende:

.... maar op een gegeven moment is er toch een grens bereikt lijkt mij, ook BB zet ziochzelf op deze manier toch finaal voor joker als er iemand tegen elke regel en opdracht ingaat?
BB draait eigenlijk om een nogal oppervlakkige groep doorsnee mensen, die met kinderlijke opdrachtjes dom gehouden worden ... het bijkomende voordeel dat ze van de buitenwereld zijn afgesloten maakt het des te leuker omdat je een soort van broedkast ... waarbij de 'overheid' in de vorm van bigbrother (Hummie) erboven zweeft en het almachtige wapen van de SMS-stemming (en het 'oordeel' van het kijkerspubliek) natuurlijk het belangrijkste machtswapen is

Het verschil met expeditie Robinson bv. is dat de groepsvorming zelf weinig belangrijk is, BB wordt juist interssanter als er conflicten en strijd zijn ... in het meest voordelige geval zal ook het publiek die strijd gaan 'voedden' ....

Tanja zit sowieso al buiten BB en het is een beetje 'schijn ophouden' als Hummie die leugen zou meespelen ... de enige reden om dat te doen zou om de andere bewoners de indruk te geven ...
dat heeft eerder weinig nut, het continue tollereren van alles wat Tanja doet, en de andere bewoners duidelijk maken dat Tanja in een 'beschermde' positie zit, heeft wel degelijk een nut, omdat het ook een manier is om het conflict tussen bewoners en Tanja verder op te roepen.

Niemand wil werkelijk dat de bewoners de hele tijd knuffelend en kroelend op de bank liggen en elkaar zo 'aardig' vinden; het is eerder fantastisch als Tanja uitgescholden wordt door Rob, Joost Roel direkt confonteerd, of mensen als Chantal, Lieske of Menno eens keihard aangepakt worden, gewezen op hun 'makken'...

Er is geen enkele reden voor BB / Hummie om dingen 'eerlijk' te spelen, dat zou juist het hele spel saai en voorspelbaar maken ... juist het dictatoriale karakjter de oneerlijkheid maken het spannend en roepen het conflict op ....
Dat hele huilerige 'ja, maar dat is oneerlijk wat BB doet' hoort juist bij het hele spel, het is nu eenmaal geen spel voor boomknuffelende geitenwollensokken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31545490
Hummie van der Tonnekreek
Het is er vandaag van gekomen: Tanja is bevallen van een gezond dochtertje. Vanmorgen om 11:16 uur werd Joscelyn Savanna als eerste Big Brother Baby ter wereld geboren. Van het programma Big Brother werden de afgelopen zes jaar meer dan honderd series uitgezonden in tientallen landen, maar nog nooit eerder was er een bevalling in het programma te zien. Hummie van der Tonnekreek, de koningin-moeder van BB én tijdens alle edities hoofdredacteur, komt haar blijdschap over de bijzondere newborn delen bij de mannen aan tafel. Straks bij Barend en van Dorp 22.30 uur Talpa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')