dies volquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:07 schreef blauw_muisje het volgende:
hallo
waarom een nieuw topic? waar is die andere?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:07 schreef blauw_muisje het volgende:
hallo
vol?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:07 schreef blauw_muisje het volgende:
hallo
Die komt rechtstreeks uit Wikiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft de OP verneukt ????
ja idd! WTF is mijn avatar?!?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft de OP verneukt ????
een oud topic is zooo 1999quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:07 schreef blauw_muisje het volgende:
hallo
Rustig..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:12 schreef Imberr het volgende:
OMG!! mijn avatar staat er al sinds 302 niet meer in!!en die van die muis opeens wel..
Wat is er dan aan verneukt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft de OP verneukt ???
wie meld zich ?
ja tis alleen niet de goeie :;)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:12 schreef Imberr het volgende:
OMG!! mijn avatar staat er al sinds 302 niet meer in!!en die van die muis opeens wel..
ik niet, ik heb alleen de Wiki geplaatst..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft de OP verneukt ???
wie meld zich ?
Je staat 10equote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
avatars weg en mijn avatar staat niet meer op plek 13
als iedereen dan eens even Wiki in duikt en de OP aanpast, plaats ik hem over 30 minuten opnieuw, goed?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik stond op de 13de plek nu niet meer
Nee, dat is n goed ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als iedereen dan eens even Wiki in duikt en de OP aanpast, plaats ik hem over 30 minuten opnieuw, goed?
kan iemand mijn avater goed zetten zat net te kijken maar snap er geen biet vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als iedereen dan eens even Wiki in duikt en de OP aanpast, plaats ik hem over 30 minuten opnieuw, goed?
zo bedoelde ik het nietquote:
Ja joh.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:19 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
eeeyjou ken ik nog van gister
Doei modjequote:
Ik heb jouw nieuwe achteraan gezet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:18 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
kan iemand mijn avater goed zetten zat net te kijken maar snap er geen biet van
dank jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb jouw nieuwe achteraan gezet.
@Indah: ben ik al mee bezig. maar ik weet niet waar íedereen moet. De meeste staan wel goed nu denk ik.
1,5 minuut.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heylang niet gezien
*kuch*
Dan zet ik de nieuwe zo neer, kan iedereen even rustig adem halen en kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb jouw nieuwe achteraan gezet.
@Indah: ben ik al mee bezig. maar ik weet niet waar íedereen moet. De meeste staan wel goed nu denk ik.
ik geloof gewoon niet dat jij nieuw bent, jij bent een cloon of niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:18 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
kan iemand mijn avater goed zetten zat net te kijken maar snap er geen biet van
iemand heeft de Wiki verkracht, en ik opende hiermee een nieuw topic zonder dat ik dat wist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:28 schreef Fwnk het volgende:
wat aanpassen?
phew.. ik dacht al. kan ik wéér aan de bakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:31 schreef Imberr het volgende:
nvm.. fout gevonden
Die mensen heb je er tussen zitten he?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iemand heeft de Wiki verkracht, en ik opende hiermee een nieuw topic zonder dat ik dat wist.
hee mannetje, kijk mij eens niet aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die mensen heb je er tussen zitten he?
Ik doelde niet op jou ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee mannetje, kijk mij eens niet aan![]()
PI
Korreltje zout enzo.quote:
wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Fwnk het volgende:
zucht wat een mongolen
wie wat waar?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Fwnk het volgende:
zucht wat een mongolen
Ik heb gebakken aardappels met shoarma en doperwtjes gehadquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:47 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er weer. ik heb goed gegeten friet met krokette en frikandele![]()
Iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
wie?![]()
oh laat me raden, de wiki verkrachters?![]()
Wat ga jij dan doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef B_BOY het volgende:
@ gabry inentingen heb ik vorige week al gehad. vanaf morgen beginnen met malaria pillen.
ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb jij trouwens enig idee wie jouw vorige avatar zo ver vooraan in de OP gezet had?
Hoeveel kinderen en bejaarden heb je nu weer aangeredenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef snopprinses het volgende:
omg..achteruit de bocht om rijden..is niet leuk
nog nooitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen en bejaarden heb je nu weer aangereden
Ik ben vroegah ook een paar keer naar achter gezet door gemenerikken die vooraan wouden staanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb jij trouwens enig idee wie jouw vorige avatar zo ver vooraan in de OP gezet had?
malaria pillen, je gaat ver weg op vakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef B_BOY het volgende:
@ gabry inentingen heb ik vorige week al gehad. vanaf morgen beginnen met malaria pillen.
Honden, katten, auto's en bomen wel dan?quote:
jippiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
imberr verdient een lintje..
ik heb nog niks aangeredenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Honden, katten, auto's en bomen wel dan?![]()
Maar vertel t maar, ik raad het toch niet
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
imberr verdient een lintje..
Mij ook niet, maar ach; het is er warmquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt helemaal niks![]()
hotmail IS vaagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Palau het volgende:
Weet iemand waarom hotmail vaag doet als je een nieuw mailadres wil. Ik doe met _ enzo en dan nog zit ie te kutten...
Leuk voor jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb nog niks aangereden
ohyeah..vrijdag heb ik mn nieuwe camera
nop kga niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ey snopprinses ben je al naar de kermis geweest ?
Ik wil je wel een invite voor Gmail sturen.quote:
Goed idee, hier heeft het de snelheid van een inbelverbindingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Even tv kijken. Fok is langzaam....
Alles kan geregeld worden hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek zo sjiek, er is nog geen klaagbaak topic over mij geopenddat ik altijd zoeen sjieke topics open.
wil je dr zo graag 1?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek zo sjiek, er is nog geen klaagbaak topic over mij geopenddat ik altijd zoeen sjieke topics open.
ik ook, voetbal zelfs, zo traag is het.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Even tv kijken. Fok is langzaam....
en in Luik!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:11 schreef cerror het volgende:
D'r was ook een kermis hier in Zwolle geloof ik.
nou, ik zal er eens over denken vannacht dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef Maikuuul het volgende:dat zou pas sjiek zijn als er een gemaakt zou worden. Maar wel een sjieke maken he dat ik flink gebashed word
Goed dat je het zegt, ik heb er zelf nog 600 ofzo liggen, dus kmaak wel gmail aan...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel een invite voor Gmail sturen.
2.6 gb ruimte en werkt veel sneller en fijner dan hotmail.
Ik heb nog 50 invites over.![]()
600quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb er zelf nog 600 ofzo liggen, dus kmaak wel gmail aan...
Maar het slipt niet sjiek.quote:
Nu je banden al helemaal kaal gesliptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Wilt iemand me trouwens sponsoren ? 2.50 euro per maand, en plak ik jou nickname op mijn fox
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu je banden al helemaal kaal geslipt![]()
nickname? Ik heb stickers met mijn nickname, zo'n 30 x 4 cm..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Wilt iemand me trouwens sponsoren ? 2.50 euro per maand, en plak ik jou nickname op mijn fox
Dan heb je ook nog geen sponsors nodigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neeze zien er eigenlijk nog net zo uit voordat ik begon te slippen
dus ik kan nog veel sjieke slippen maken. Dat is een ding wat zeker is !
Niet aan gedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
600Waarom probeer je dan nog een hotmail account aan te maken?
Gmail is veel beter![]()
Zn roflblingbling , jeweettochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef snopprinses het volgende:
wat hangt er aan je ketting?
Waar maak jij je allemaal druk om zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
lolleromffg1;pwned1;1;;111;1;:1!!1;1;lrof;l11:;;@gmail.comquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:45 schreef Palau het volgende:
Hm nu wil ik een mailadres maken (extra) maar nu weet ik geen mooie...
Daarom zijn de kakkers bang voor de tijgerquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:45 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Waar maak jij je allemaal druk om zeg
Ja jij allemaal met je avatersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]T was gewoon n vraag hoor..
doe normaal man
![]()
Nu snap ik je taalgebruik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom zijn de kakkers bang voor de tijger
Eerste paar posts hier en je begint direct met zeurenquote:
Pardon?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef Maikuuul het volgende:
De middelste foto staat in me fotoboekdat is ff schrikken he alstie opeens zo kortbij komt
Jawelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Hallo, heb ik die dingen bedacht ofzo? Nee.
Heb ik bedacht dat ze in de OP staan? Nee.
Fix ik de OP zodat t er mooi uitziet? Ja.
mag dat niet ofzo?
![]()
Ja gek dan kan je vast en zeker wel ff mijn slippende sjieke avater in de OP zetten he ? want ik had hem erin gezet en toen wastie opeens weer wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Hallo, heb ik die dingen bedacht ofzo? Nee.
Heb ik bedacht dat ze in de OP staan? Nee.
Fix ik de OP zodat t er mooi uitziet? Ja.
mag dat niet ofzo?
![]()
gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek dan kan je vast en zeker wel ff mijn slippende sjieke avater in de OP zetten he ? want ik had hem erin gezet en toen wastie opeens weer weg
Ik vind het belangrijk dat mijn geweldigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
aah okehoef ik niet meer te kijken dus
Ja gek respectquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat mijn geweldiggemaakte slip avater in de OP staat
![]()
Ik vind deze beter : Bangekakkersvoorketting@gmail.comquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:02 schreef Palau het volgende:
Wie weet nog een goed mailadresgeen roflpimpziemijnmaileensgaoooooon@hotmail.com
Nog steeds aan het vervelen?quote:
he jij heb een vlooienbolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef Maikuuul het volgende:
Check hier mensen, nieuwe fotos gemaakt
De spiegel was niet zo schoon ;x
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
yes..saaie dag maar vandaagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nog steeds aan het vervelen?![]()
Ja nu niet meer gek.quote:
ojaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja nu niet meer gek.
Beenie Man ft. Ms. Thing - Dude
Daar ben ik nu naar aant luisteren
Voor mij ook, ik heb het helemaal gehad vandaag.quote:
ik kwam om half 9 op stage, hadden allebei mn bazen zich verslapen. tot 9uur buiten staan wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik heb het helemaal gehad vandaag.
Kom je om half 9 op school zodat je op tijd bent voor het tentamen. Begint ie een half uur later.
Daarna 3 uur pauze.
1 uur les, pauze en 2 uur hele saaie les. Dan een uur in de bus zitten zonder muziek (accu leeg).
Bus komt te laat bij het station aan. De trein reed weg toen ik de bus uitstapte. Half uur op het station wachten en toen eindelijk thuis om 6 uur
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik kwam om half 9 op stage, hadden allebei mn bazen zich verslapen. tot 9uur buiten staan wachten.
toen had ik bijna geen werk, en het werk wat ik had was saai. En toen kreeg ik op mn flikker van mn rijinstructeur dat ik te hard rij..
En nu ben ik moe en wil ik naar bed..maar tis pas kwart over 8
Wat zijn we toch zielig![]()
mmm matig, maar wak me af vroeg, is het grafisch lyceum nog wat of moek daar nie aan beginnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik kwam om half 9 op stage, hadden allebei mn bazen zich verslapen. tot 9uur buiten staan wachten.
toen had ik bijna geen werk, en het werk wat ik had was saai. En toen kreeg ik op mn flikker van mn rijinstructeur dat ik te hard rij..
En nu ben ik moe en wil ik naar bed..maar tis pas kwart over 8
Wat zijn we toch zielig![]()
dat is wel vervelendquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ik was nog vergeten te zeggen dat ik mijn tentamen verknalt heb (Was gelukkig niet de enigste).
Nou ja, morgen na het krantenbezorgen lekker uitslapen tot 10:30![]()
ligt eraan welke opleiding je wilt gaan doen en welk grafisch lyceumquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:24 schreef C2C het volgende:
[..]
mmm matig, maar wak me af vroeg, is het grafisch lyceum nog wat of moek daar nie aan beginnen?
ah okey, t lijkt me wel leuk om iets in de grafimedia richting te doen, ben op het moment ook veel bezig met photoshop en flash, super leuk om te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat is wel vervelend
ik moet morgen weer gewoon van 8:30 tot 17:00 werken![]()
[..]
ligt eraan welke opleiding je wilt gaan doen en welk grafisch lyceum
Want theatertechniek in eindhoven moet je bijv dus echt niet gaan doen, en multimedia loopt nu denk ik best goed bij ons. Ik ben begonnen met een nieuwe leerwijze dus dat was wennen voor de leraren waardoor het nog wel eens mis kon gaan. Maar tis echt een leuke school, en ben ontzettend blij dat voor deze opleiding/school gekozen heb.
nja, binnekort zijn weer open dagen he..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef C2C het volgende:
[..]
ah okey, t lijkt me wel leuk om iets in de grafimedia richting te doen, ben op het moment ook veel bezig met photoshop en flash, super leuk om te doen.
jah das waar, k ga wel ff een kijkje nemen op wat scholenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja, binnekort zijn weer open dagen he..
Hier met je gmailquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:47 schreef ZigoSOS het volgende:
http://mail.google.com/mail/a-481f9e83b-d11d8a3dc0-b77c30bba4![]()
daandaanster
Wat willen de Pubers doen danquote:
Ik heb hem aanstaan en kijk soms half.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:53 schreef C2C het volgende:
magoed die voetbalwedstrijd is echt kutvers saai, heb maar uitgezet
er gaan er zo 5 achter elkaar inquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb hem aanstaan en kijk soms half.
Waar blijft dat doelpuntenfestijn![]()
Dus als FOk! snel is schijt je in je broekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef C2C het volgende:
die snelheid van fok heeft last van het jojo effect, ik kan soms in de tijd dat een pagina laad uitgebreid scheiten, en als je dan eindelijk moet scheiten kan dat dan weer niet omdat fok dan weer snel is.
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen.........quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek ik ga ff een Bavaria Malt biertje pakkenzo lekker is dat gek
scherpquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dus als FOk! snel is schijt je in je broek![]()
![]()
mmm nee dat is niet zo lekker dat klopt gekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek ik ga ff een Bavaria Malt biertje pakkenzo lekker is dat gek
dat slootwater in jou avatar ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen.........
MALT is geen Bier![]()
![]()
Dat wat jij slootwater noemt heet Grolsch.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:03 schreef C2C het volgende:
[..]
dat slootwater in jou avatar ook niet
gambrinus uit tsjechië dat is pas bier
het is alle 2 slootwaterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat wat jij slootwater noemt heet Grolsch.
Heineken en Bavaria = Slootwater. Grolsch = Bier.
Geef me maar een flesje Gambrinus en dan zeg ik wel of dat bier is of niet![]()
Ja jupiler is ook lekker, maar brand vind ik nog altijd het lekkerst. Dat gaat zonder te slippen zo in mijn keeltjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef snopprinses het volgende:
grolsch is lekker!
enja..jupiler ook
Jupiler moet ik ook maar is een keer wat van halen. Iedereen in het zuiden zegt dat het zo geweldig isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef snopprinses het volgende:
grolsch is lekker!
enja..jupiler ook
moet je wel uit flesje drinken vind ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jupiler moet ik ook maar is een keer wat van halen. Iedereen in het zuiden zegt dat het zo geweldig is![]()
sPAMquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef MaRySe het volgende:
Hoi :d;D::D::D;d
Doe hier Donald Duck na !
::D:D::D;:d:D;:DD:D:D
Toffe dame danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef snopprinses het volgende:
grolsch is lekker!
enja..jupiler ook
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef MaRySe het volgende:
ja dat zegt ze tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ja als je veel hebt gedronken word jupiler erg bitter weet niet hoe het kan. Omg marysewtf is dat haha wie doe je na eigenlijk ? flipper ?
Wanneer slip je es een keer tegen een boom aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef Maikuuul het volgende:
De mijne is toch veel sjieker dan maryse, moetje horen wat ik zeg !
http://members.home.nl/alion/slippen.wav
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef MaRySe het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:25 schreef MaRySe het volgende:Je moet je zelf wel introduceren maikuuuuuul
Ik had er weinig anders van verwachtquote:
Tja van Macedonië mag je ook niet veel verwachten, zo'n klein voetballand.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had er weinig anders van verwacht![]()
Ik vind het wel grappig omdat het werd aangekondigd als een doelpuntenfestijn![]()
het is afgelopenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:31 schreef snopprinses het volgende:
staat het nog 0-0?
en dat zal ook niet meer veranderenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:31 schreef snopprinses het volgende:
staat het nog 0-0?
Nee, zeg het maar eenschquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
Ey moder8or, heb jij al gehoord hoe sjiek ik slippen kan zeggen ?
Luister hierzo gek, is me hendig sjiek hoe ik dat zegquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Luister hierzo gek, is me hendig sjiek hoe ik dat zeg
http://members.home.nl/alion/slippen.wav
dat is nou schoolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:39 schreef B_BOY het volgende:
gvd weer voor niets naar school geweest suffe toellie daar man.
twee uur verneukt.
alle ouderavonden zijn saaiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:39 schreef B_BOY het volgende:
twee uur verneukt.
Maak jij ook wel eens een slippertje?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
Ey moder8or, heb jij al gehoord hoe sjiek ik slippen kan zeggen ?
Tis net HBO.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:39 schreef B_BOY het volgende:
twee uur verneukt.
wel schuiversquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maak jij ook wel eens een slippertje?
quote:
tging ook over afsluiting van dit jaar examen en toelating voor hbo en studiefinanciering enz...quote:
De chaos begint op de middelbare school alquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tging ook over afsluiting van dit jaar examen en toelating voor hbo en studiefinanciering enz...
vandaar dus..
*hint*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Iemand nog verzoekjes met dingen die ik moet zeggen ?
Ja, vrijdag ben ik vrij, dan kom ik wel even een tosti eten bij jou Maikuuulquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
*hint*
Nodig ons uit op een tosti
Dat zegt zijn moeder over hemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[najibamhali]
Ja, mijn zoon heeft gewonnen enquete! JA!!, alle vragen goed!!
[/najibamhali]
truste...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat zegt zijn moeder over hem![]()
Mensen ik ben slapen, geen zin meer in vandaag![]()
Een topic aanmaken met : Praat hier met Fokkers met je eigen stemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
Check dezehaha
http://members.home.nl/alion/slippen%20langer.wav
welterustenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat zegt zijn moeder over hem![]()
Mensen ik ben slapen, geen zin meer in vandaag![]()
Welke vraag ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ah gevoelige vraag, daarom beantwoord Maikuuul hem ook niet.
Ik zou morgen eens proberen mijn stem op te nemen.quote:
Nopequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Maken jouw ouders ook wel eens een slippertje?
Nee, niet je konijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:30 schreef MaRySe het volgende:
m'n konijn beweegt niet meer hij kan toch niet in eens dood zijn
ja tis wel erg vroeg voor als je hem pas met kerst op wilt eten, gaat rotten enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:30 schreef MaRySe het volgende:
m'n konijn beweegt niet meer hij kan toch niet in eens dood zijn
Doe een aardig tegen MaRySequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:36 schreef C2C het volgende:
[..]
ja tis wel erg vroeg voor als je hem pas met kerst op wilt eten, gaat rotten enzo
oke slaaplekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik sluit de pc af, als iemand nog reageerd op deze nickname ist me broerlaters !
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hoorMaar beetje op een rare moment
Daar ging het dus fout, je moet hem niet prikkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
Nou hij doet niks meer als ik hem prik
je moet hem ook niet zo hard prikken, daar gaat hij dood van ja!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
Nou hij doet niks meer als ik hem prik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |