abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 17:12:03 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31388936


Is Roel nu pas vol? Niet echt populair dus. Raar dat hij dan wel op 1 staat op de Talpa poll.
pi_31442353
Stormlooptopic...

Wat was dat nou tussen Joost en Roel?
Gisteren tijdens de reg. uitzending ving ik iets op.
Waarom hebben ze ruzie?
pi_31523740
Is er ook een foto dat roel aan het breien is want volgens mij moest iedereen mee doen ,en ik zie nergens iets van roel bij deze opdracht?
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:32:46 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_31523804
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:28 schreef latevogel het volgende:
Is er ook een foto dat roel aan het breien is want volgens mij moest iedereen mee doen ,en ik zie nergens iets van roel bij deze opdracht?
Die luie asociale drugskraker doet vast niet mee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:48:18 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31524061
edit: foutje
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31524983
ik zie zomaar ineens roel aan t breien
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_31530438
gisteren in de uitzending hadden ze hem al laten zien dat hij aan het breien was en op talpa staan er ook een aantal fotokes van. Hij ken het wel goed zo te zien.
pi_31545906
22:14


Roel gaat aan het avondeten beginnen...

pi_31563415
Dido speelt met Joost...




Roel is niet blij...




Zijn gezicht spreekt boekdelen.
pi_31617145
Aparte gozer maar hij heeft een hele enge kant, dat zie je ook aan z'n oogopslag
Zal toch niet door het blowen komen?
pi_31617370
Roel heeft het gewoon een beetje verpest voor zichzelf, ik snap ook niet dat Dido zich nog tot hem aangetrokken voelt, Roel is de slet...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:37:53 #13
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_31621050
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel heeft het gewoon een beetje verpest voor zichzelf, ik snap ook niet dat Dido zich nog tot hem aangetrokken voelt, Roel is de slet...
Sorry maar uh, ik hadd precies hetzelfde gedaan als Roel, Dido heeft te lang met zijn gevoelens gespeeld, let maar eens op als Roel haar helemaal links laat liggen. Maar daar is ie nog iets te soft voor, misschien iets te jong nog om dat te snappen, maar toch, supergast!!
Fuck me, I'm all out of enemies
  Moderator zondag 23 oktober 2005 @ 01:13:40 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31643657
Roels' dagelijkse "slaapmutsje".

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31644482
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 04:37 schreef mrDarksand het volgende:

[..]

Sorry maar uh, ik hadd precies hetzelfde gedaan als Roel, Dido heeft te lang met zijn gevoelens gespeeld, let maar eens op als Roel haar helemaal links laat liggen. Maar daar is ie nog iets te soft voor, misschien iets te jong nog om dat te snappen, maar toch, supergast!!
Dat meen je niet?Die dodo met zijn dido obsessie,als ie der gewoon genegeerd had was ze wel bijgedraaid maar zijn enige bezigheid is dido achterna hobbelen,wat is dat een triest ventje,ik zou me dood schamen.
Die Dido is wel netjes,het ergste wat ze ooit zegt is :''ik vind jou stom"hahaha,dat had ik sinds de kleuterschool niet meer gehoord;echte vrouwen hadden hem allang in ze blauwe kloten geschopt.
En dat psychologie gelul is ook om te huilen,hij is de echte homo.
pi_31645107
Het valt me trouwens nog mee dat ie nog niet tegen die groningse Bertha of die 50jarige frustochantal aan heeft staan te rijen,dat zou zonder over je nek te gaan een prestatie zijn.Het lijkt wel een maagd die voor het eerst een vrouw van dichtbij ziet en dan nog beweren dat je zelfrespekt hebt.
pi_31645691
Ik heb verder niet zo'n uitgesproken mening over Roel, maar wat me erg opvalt is het feit dat hij voor een psychologie student een ernstig gebrek heeft aan ook maar enig psychologisch inzicht wat betreft andere bewoners.
Ik heb geen psychologie gestudeerd, maar je zou toch zeggen dat als je zo'n studie doet, dat in praktijk ook wel een heel klein beetje zou moeten doorvloeien. Of studeert hij echt alleen maar om het studeren?

Hij lijkt zo gebrand op Dido. Hij hoeft alleen maar toe te geven dat zijn geilheid hem tot nu toe gedreven heeft tot nu toe wat betreft zijn vrouwelijke medebewoners en dat hij nu pas na zoveel dagen intens samenleven heeft beseft hoeveel respect, en bewondering hij heeft gekregen voor Dido en de manier waarop ze zichzelf door alles heen slaat. En hoe hij zich nu een veel te kwetsbaar voelt omdat hij echt denkt dat hij voor het eerst sinds lange tijd verliefd aan het worden is op iemand, en dat die emotie moeilijk is om mee om te gaan en dat hij daarom weleens vervalt in banaliteiten om zichzelf als het ware te beschermen tegen die emoties. En dat dan een beetje stoer gebracht, voor zover mogelijk.

Al meent ie er geen klap van, een meisje als Dido ligt 7 dagen later echt wel met hem in bed als ie het een beetje overtuigend brengt.
Hij studeert psychologie for Gods sake, dat zou hij toch moeten weten.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:09:38 #18
2651 svann
night-hawk
pi_31646184
Hij studeert biologische en cognitieve psychologie, dat gaat meer over de hardware.
Daarin is hij zo goed als afgestudeerd.
In psychologisch inzicht blinkt hij niet bepaald uit, nee.
Hij heeft last van een grote blinde vlek als hij het zelf toe moet passen.
Als student en mixmaster had hij een tamelijk nerdig leventje, denk ik.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31647174
Misschien is het omdat ie voor het eerst in zijn volwassen leven een tijdje niet stoned is ,ik kan me voorstellen dat je emotioneel een kind blijft als je jaren constant stoned bent?
Ik ben er jaren geleden mee gestopt omdat ik het gevoel kreeg dat mijn leven al een hele tijd stilstond.
  zondag 23 oktober 2005 @ 05:13:17 #20
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31647290
Roel is aan het afluisteren op de dames slaapkamer! Dido en Nathalie 'bespreken' een aantal bewoners waaronder Roel!, Rob en Tanja.



Nadat hij ruim een kwartier heeft staan afluisteren! gaat hij naar buiten en vertelt aan de daar aanwezige waaronder Rob en Chantal wat hij heeft gehoort (in grote lijnen). Is dit slim?

Echter hij vertelt het iets later ook gewoon aan Dido en Nathalie dat hij hun heeft zitten afluisteren! Dido en Nathalie schrikken! Roel doet verslag van wat hij heeft gehoort. Zal deze actie nog een staartje krijgen?

Ik verwacht van wel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')