Een hoofddoekje bij een vrouw is net zoiets als een diadeem.. dat is anders.... aldus Hummie (volgens Menno)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
en nathalie dan, die zie ik ook vaker met dan zonder hoofddoekje lopen
er is verder toch niemand bereid met haar mee te gaan dus, dag Ingrid, ik zal je niet missenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid begint wat te protesteren Ze zegt dat ze helemaal geen zin heeft in dit soort spelletjes van BB en als ze daar mee doorgaan, dan gaat ze vrijwillig exit.
Krijgen ze dadelijk allemaal mailtjes van mensen die ooit zo ver heen waren dat ze dachten dat ze Superman waren en vervolgens te pletter sloegen en nu zwaar invalide zijn..... Zoiets...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:39 schreef mamapan het volgende:
Joost krijgt straks ook nog op z'n donder omdat hij plezier heeft. BATMAN
ik wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:42 schreef Wup het volgende:
[..]
er is verder toch niemand bereid met haar mee te gaan dus, dag Ingrid, ik zal je niet missen
Nou ik weet het niet hoor, maar mijn man heeft ook wel eens een bandana op zn kop...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een hoofddoekje bij een vrouw is net zoiets als een diadeem.. dat is anders.... aldus Hummie (volgens Menno)
Ik vindt joost zo grappigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img374.imageshack.us/img374/624/joost046te.th.jpg]afbeelding][/URL]
Joost![]()
Tanja is idd ook nooit aangesproken....quote:Ik snap er geen ene zak van dat dit zo afgestraft is. Menno maakte niet alleen opmerkingen over kanker en chemokuren, dat deed iedereen. Maar dan nog. Zulke opmerkingen worden zo vaak in het dagelijks leven gebruikt. Het is anders als iemand zegt: 'Krijg kanker, krijg tyfus, krijg de tering'. Maar blijkbaar mag je niks zeggen. Theo jongen, je bent voor niks neergestoken. 't Vreemde is wel dat toegestaan was dat Tanja zei dat haar 'fucking zwangerschap was verpest' en nog meer van zulke uitspraken. Ook leuk voor de mensen die miskramen hebben gehad en heerlijk om te horen voor mensen die geen kinderen kunnen krijgen. (Ik kan geen kinderen krijgen). Enfin... leuk deze BB. NOT!!! Dit is geen BB, dit is Hummie de grand puppetier.
Generaliseren heb je gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:44 schreef -Delta- het volgende:
Wat ziet Ingrid er weer uit, met d'r roze tijgerprint, kan zo het woonwagenkamp in.
nee, volgens Hummie is ie dan een domme jongen die kankerpatienten kwetstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, maar mijn man heeft ook wel eens een bandana op zn kop...
volgens hummie is ie dan dus moslim of heeft ie kanker??
Shoot he en ik maar denken dat ie het alleen leuk of handig vond... toch eens met hem praten vanavond
scherp!! ik mag lijen dat er idd zo'n soort opmerking gemaakt wordt en dat menno dan over de rooie gaat in de live!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:44 schreef Rams3s het volgende:
Haha Menno heeft een sterke opmerking:
Menno: "Ik ben benieuwd wat Bridget donderdag tijdens de live uitzending zegt. Als ze zegt Menno wat zie je er belachelijk uit, dan kan ze dat niet maken. Dan zegt ze dat over iedereen die een chemokuur heeft gehad."
komt ze ook vandaan, vandaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:44 schreef -Delta- het volgende:
Wat ziet Ingrid er weer uit, met d'r roze tijgerprint, kan zo het woonwagenkamp in.
Deden ze dat maar dan wil nog eens zien wie dit gaat winnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zou de bewoners sieren als ze als één man achter Ingrid en Menno zouden gaan staan... Laat Hummie maar eens kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |