quote:
Que?quote:
Oh, dat.quote:
Krijg nou tietenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Maak eens een avatar. Iemand..
[afbeelding]
Ze is vanquote:
Ik vind haar de laatste tijd ook wel grappigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is van!!! echt naar
!!! gegaan bij mij de laatste 2 weken.
.
Ik ook, hij is veel te veel in de uitzending de laatste dagen... Linda zal eruit gaan ben ik bang.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben bang dat Rob er niet uitgaat morgen![]()
Ik moet nog anderhalve weekquote:
Mensen die Uni doen hebben helemaal geen herfstvakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalve week.
Mensen die het studentenleven al lang geleden achter zich hebben gelaten ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen die Uni doen hebben helemaal geen herfstvakantie
whehehehe
Ach ja... studenten hebben weer andere dingenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
Tom_tom- is ook de lul wat betreft het niet hebben van een herfstvakantie
Checkt uw mail ik ben belangrijke informatie aan het sturen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die het studentenleven al lang geleden achter zich hebben gelaten ook niet.
Ik moet het met 24 vrije dagen per jaar doen.
Heb je niets terug?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
Checkt uw mail ik ben belangrijke informatie aan het sturen!
Tof, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb als het goed is een maand kerstvakantie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |