Ik ook, vooral door die PvdV avatar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is het een vrouw![]()
Ik dacht dat het een homo was![]()
Door haar zat Linda toen in de bak!quote:
Jij mag het sowieso niet... omdat je Bupatih heet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik als aankomend journalist ook niet..
Weet ik, hij had toen een keer Rob Thomas geloof ik. Maar ik vind het gewoon een echte Dizer-avatar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die heeft geen Gabriel Rios hoor.
Daardoor dacht ik het dus ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, vooral door die PvdV avatar..
Zeurpiet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet ik, hij had toen een keer Rob Thomas geloof ik. Maar ik vind het gewoon een echte Dizer-avatar..
Om maar even aan te geven dat CONGA een beter nummer is (IMHO) dan DOCTOR BEATquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Conga is weer een ander nummer.
Deze remix is juist leuk.
PvdV?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, vooral door die PvdV avatar..
Kan ik niet over oordelen... ken het origineel niet van doctor beatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Om maar even aan te geven dat CONGA een beter nummer is (IMHO) dan DOCTOR BEAT.
Peter van de vorstquote:
Is er al gezegd dat dat voor jouw tijd was?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen... ken het origineel niet van doctor beat.
Flauw he? ..
Jaja, ik kom al.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Ben ik een keer op IRC, is Bupatih er niet
Dus Bupatihs mogen geen spelfouten maken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij mag het sowieso niet... omdat je Bupatih heet..
Ik was er net 4 maanden toen het een hit was dus ik mag het zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat dat voor jouw tijd was?.
Het is een typefoutquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Anders paste het toch niet in PvdV.
Dummie.
Oi, ik zei toch niet dat ik 'm stom vondquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, ik zei toch niet dat ik 'm stom vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |