We kunnen haar/hem/het adopteren... Ik mis de Orginialfactor een beetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Haaibaaike een beetje zielig. Ze kan nergens posten of een MikeyMo-achtige vliegt er bovenop om haar af te zeiken. Vooruit, Haai is geen groot licht, maar niet iedereen kan zijn zoals ik..
Eens, maar dan moet ze ons wel betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We kunnen haar/hem/het adopteren... Ik mis de Orginialfactor een beetje![]()
Fouten zoals zij ze maakt zie je vrijwel nooit hoor...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
typ- en taalfouten zijn irritant, maar niet zeldzaam... [en iig niet bewust / breezergedrag]
Het origineel is beter...... maar van voor jouw tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
WAT een geweldig nummer...
Mylo Vs Gloria Estefan - Doctor Pressure.
Een cursus Nederlands van Bupatih lijkt me beter op zijn plaats.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We kunnen haar/hem/het adopteren... Ik mis de Orginialfactor een beetje![]()
haha zo zie ik 't ook een beetjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Haaibaaike een beetje zielig. Ze kan nergens posten of een MikeyMo-achtige vliegt er bovenop om haar af te zeiken. Vooruit, Haai is geen groot licht, maar niet iedereen kan zijn zoals ik.
Het origineel van Mylo ken ik welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het origineel is beter...... maar van voor jouw tijd
ik bedoel uiteraard die van Gloria.....quote:
Ik ben nog net niet zo achterlijk om dat niet te kunnen begrijpenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel uiteraard die van Gloria.....
die heb ik nog geplaybacked [goed geschreven Buup??] toen ik een klein Babetje was![]()
quote:
Gloria Estefan - Congoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
WAT een geweldig nummer...
Mylo Vs Gloria Estefan - Doctor Pressure.
Conga is weer een ander nummerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gloria Estefan - Congo
Jammer van deze remix, vind het weinig aan.
Is het een vrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Haaibaaike een beetje zielig. Ze kan nergens posten of een MikeyMo-achtige vliegt er bovenop om haar af te zeiken. Vooruit, Haai is geen groot licht, maar niet iedereen kan zijn zoals ik..
Je lijkt net Dizer nuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:38 schreef Airelle het volgende:
Ohja die mooie meneer in mijn avatar is Gabriel Rios.
Van dat mooie liedje... Broad Daylight..
En ik als aankomend journalist ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
[..]. Als aankomend jurist (of iets dergelijks) kan ik het natuurlijk niet op mijn geweten hebben om spelfouten te maken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |