quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou moe, dat zéi ik toch.....
wat loopt Bupa dan te-en???
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht ook dat 't een "zij" was.....
typ- en taalfouten zijn irritant, maar niet zeldzaam... [en iig niet bewust / breezergedrag]
hij/zij heeft er een handje van om anderen na te praten, en da's zeg maar.... minder prettig
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
in mijn bureaula
vond ik chocola
Komt er een gothic-forumquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komt er een gothic-forum???
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezegt dat zulke meisje ook mooie kanten hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
dat...sheetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
Hey Beev, jij hebt dat Tournament-sheet nu ook.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezegt dat zulke meisje ook mooie kanten hebben![]()
@Tania nee van Gadgets, Video & HiFi
gesoliciteerdquote:
Dat zei ik net ook al tegen mijzelfquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
Hee, Fok heeft een gadgetsforum. Leuk om te weten
PeRiquote:
Wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi!
Ik moet voor school en filosofie-opdracht maken. En ik snars er geen snap van..
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi!
Ik moet voor school en filosofie-opdracht maken. En ik snars er geen snap van..
Hmm, hoe lul ik me hier nou weer uit.quote:
Heb je de NiX-factor gezien? Een of andere kneus zong Margaritha van Marco Borsato als volgt:quote:
Op de PABO?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef Svensational het volgende:
Iets met 5 filosofen die allemaal iets anders zeggen over vrije wil/ tegenovergestelde en daar moet ik dan een essay over schrijven wat mijn mening is en met wie dat overeenkomt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |