abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:18:50 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31374184
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel !!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_31374218
Wij deden iets met een kuuroord en ik speelde "Johan Druivesap" de puzzelaar.
[KNE]-Mod
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:21:42 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31374238
Dat is 15 jaar geleden. Er zat een liedje in dat heette 'zon, zee en zaligheid.' En ik moest een een pakje aan als Arabische haremdame. Verder weet ik niks meer.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:22:45 #4
80791 crew  Paul
pi_31374252
Ik weet het vooral nog goed denk ik omdat ik er een videoband van heb die ik 1x per 5 jaar is bekijk een stukje
pi_31374272
Bij mij was dat de 6e klas nog... en gelukkig geen blijvend bewijsmateriaal of psychische littekens
too much is not enough....
pi_31374279
*google die google*

deze hadden wij ook;

Onze muscial heet : Vreemde Kuren

Het speelt zich af in een kuuroord. Het heeft er van alles te bieden; sauna, massage, zonnestudio en zwembad. Het zwembad staat bij ons op het decor. Er is ook een wensput. Een erg magische wensput.Hij doet het als je het muntje op een speciale manier erin gooit. Het kuuroord heeft ook personeel. Jim(Joey) en Mireille(Angelique). Ze zijn eigenlijk verliefd op elkaar maar dat durven ze niet toe te geven. Ze hebben telkens ruzie over kleine dingen.De directrice is de tweeling Babs. Dan komen er gasten bij zoals: Johan Druivesap, Kolonel Rakelings, een echtpaar met kinderen. Mevrouw Breukeboom met allemaal kwalen. Dan komt er een nieuwe medewerker: JAN, OME JAN VERTROUWENSMAN. Eigenlijk is hij helemaal geen vertrouwensman. Mevrouw Breukeboom heeft een speciale geheim. Er is ook een mevrouw Van der Kien. De spelletjesdame. Zij weet hoe de wensput werkt.

Betul

Hier komen de nieuwe gasten binnen, en ze worden haretelijk ontvangen, iedereen krijgt een roos.de juffrouwen Babs geven nog een toespraakje en daarna nemen Jim en Mireille het over, ze roepen om de beurt de namen op, en als ze hun naam horen moeten ze even naar voren toe komen, de juffen Babs denken wel dat dit een leuke groep zal worden dit jaar, ik wens jullie nog veel plezier met de musical,

groetjes van iris!

we waren het eerste liedje aan het zingen ,het liedje heet kom hier kuren.de meisjes zingen apart en de jongens ook . in het kuuroord.lopen mensen met kwalen rond ,de ene heeft pukkeltjes de andere heeft smetvrees(ik)en de andere heeft roos en een voetbalknie tennis arm te dik blint doof enz het is heel leuk met de gasten en de anderen .dus ik hoop dat je het gezien hebt of op internet de stukjes hebt gelezen

groetjes

+ veel liefs Daisy snoeren

onze musical vreemde kuren.ik (ugur) en arno zijn blinde man.op deze foto draag ik een zonnebril omdat ik blind ben.ik moet in de zaal rond gaan lopen en moet bij de mensen die er zitten gaan vriemelen bij de haaren,tikjes geven enz.aleen bij de eerste lied ga ik dat doen en de rest jaaaaaa........ dat zie je wel als je naar de musical vreemde kuren komt hadoe tot ziens groetjes ugur blinde man.

meneer zaalman was aan het telefooneren. hij wilde naar japan. ze vonden dat 10miljoen niet genoeg was. dus ik kom langs en zet een glaasje bronwater neer. mireille komt langs en zet haar glaasje bronwater neer. jim komt weer langs en zegt: alles naar wens meneer zaalman. meneer zaalman antoord: nee ik heb last van maagzuur brandend maagzuur. jim zegt ik zal het wel even blussen, en gooi een glas water op zijn hoofd.

groetjes joey...........

jim heeft net een glaasje water op het hoofd van zaalman. mireille komt langs en propt een hele hoop koekjes naar binnen. meneer zaalman zegt sakamakasoesoe en spuugt al de koekjes weer uit

groetjes joey..........

De kolonel vertelt iets over de tjaka tjaka eilanden maar een gegeven moment stond er iemand achter de kolonel toen hij het verhaal zat te vertellen dat de mannen van de kolonel tussen de rijstvelden lag en dat hij eten ging zoeken voor hun mannen .En toen de heer Druivensap het woord nasi riep begon hij zich om te draaien met het geweer en jim schrok van het geweer en liet het bord met nasi erop vallen zodat alles op grond viel .

Groetjes Selwyn

Er komt een monster op en pakt mireille.mireille probeert los te komen jim komt langs jim wordt boos en verslaat het monster Nu blijkt dat het monster mevr.v.d.kien is.

Veel liefs Annemiek Voermans

Jim verslaat het monster.Omdat Mireille zegt dat ze van Jim houdt.De jufrouws Babs zijn er heel blij om dat het monster is verslagen.Maar de babsen vragen zich af waar mevrouw van der kien blijft.Maar dat blijkt het monster te zijn.En mevrouw van der kienis haar geheugen kwijtgeraakt.

groetjes Claudia

In de hal moesten we wachten tot we op moesten komen. we moesten goed op leten wanneer je op moest. van sema

Ome Jan is op solicitatiegesprek. Mevrouw van der Kien heeft net gezegd dat er in het kuuroord gebrek is aan zelfvertrouwen, dat er geheimen zijn, dat iedereen geheimzinnig doet.Daarom komt er op een dag een man (Ome Jan dus) die zich aanbied als vertrouwensman.Die dus nu aan het soliciteren is.

Groetjes Mark Snoeren.

Ome jan heeft ook een leidje. Bij dat liedje spellen ook de twee klassen van groep 8 mee (die zie je hier op de foto.) Dat leidje gaat over ome jan. In dat liedje zingt de groepen 8 dat je bij ome jan alles kwijt kan.

groetjes: Roy de Vos

Johan druivensap vertelt een geheim aan ome jan. Maar ome jan gaat hem weer chanteren. Dus Johan Druivensap moet iets aan hem geven want anders weet iedereen dat hij een slechte puzzellaar. Dan geeft hij bijv. geld .

groetjes Ali

Ome jan staat te praten tegen corry en lesly de dochter van corry en hun hebben een geheim en ome jan is een vertrouwensman dus ze vertellen het geheim aan ome jan en ze praten over het geheim van corry en ome jan wil best het geheim bawaren maar ome jan gaat corry en lesly chanteren dus hij pakt die ketting van corry af en corry en zijn dochter die zijn heel boos weg en ome jan bewaart het geheim.

Groetjes, Edwin van hoof.

Jim en mareille zijn stiekem verliefd op elkaar .Een monster verkleed als mevrouw van der kien pakt mareille vast en kan niet meerlos komen ,jim komt snel te hulp hij trekt zijn pak uit en er verschijnt een superman pak mareille zegt ik hou van je maar dat was een grapje maar aan het einde had ome jan hun betrapt helemaal aan het eindewaren ze echt verliefd. Arno
Ome Jan klimt in de put. Hij kijkt eerst of er niemand in de buurt is. Dan klimt ome Jan erin en pakt al het geld. hij vind een papier met erop: BELONING 100.000 euro I. Drijfnat. Hij stopt het in zijn zak en loopt weg. GROETJES KEVIN.
Ome jan is allergisch voor bietjes hij moet al kokhalzen als je het woord bietjeszegt.Veel mensen gebruiken het woord bietjes.Bijv.bietsuiker,regge biet enz. Door oome jans allergiche reacties maakt de musical ook een stuk leuker en spannender.Hij schanteerd je als je misbruikt maakt van het woord biet of bietjes!!!!!! groetjes marloes van dongen.
Er komen veel klachten binnen bij de politie over Ome Jan. Inspecteur Drijfnat gaat undercover het kuuroord in en betrapt Ome Jan. Deze wordt opgepakt en iedereen krijgt zijn geld terug! Alles loopt dus toch nog goed af!
[KNE]-Mod
pi_31374284
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan

//edit: Windkracht 8 heette die !

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluurgh op 12-10-2005 01:32:43 ]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:25:09 #8
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374298
Ik heb een potje met vet

Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan

In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...

3 stukjes uit 3 verschillende liedjes van onze musical...

Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
Zo niet, dan toch...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:25:41 #9
80791 crew  Paul
pi_31374309
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb een potje met vet

Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan

In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...

Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
die musical deed mn zusje
pi_31374326
Ik was een presentatrice weet ik nog.
Het verhaal ben ik inmiddels helemaal kwijt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:26:42 #11
80791 crew  Paul
pi_31374329
pi_31374372
Ik deed iets met een koffer. Verder heb ik alle herinneringen daaraan verdrongen geloof ik.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:29:07 #13
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374387
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

die musical deed mn zusje
Niet, die deden wij

Ik gokte zo maar al dat er meer deze zouden gedaan hebben. Dit is wel een bekende dus ja
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:29:36 #14
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374395
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik deed iets met een koffer. Verder heb ik alle herinneringen daaraan verdrongen geloof ik.
Er zat zeker een bom in?
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:29:40 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31374397
Ik was Joop de draaier.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:30:18 #16
80791 crew  Paul
pi_31374409
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Niet, die deden wij

Ik gokte zo maar al dat er meer deze zouden gedaan hebben. Dit is wel een bekende dus ja
je zong ook van eeh: een pan daar komtie die an die pan , een vork een lepel en een mes !

ofzoiets
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:30:45 #17
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374418
Kan je mijn musical ook even zoeken... en als je die van mij niet wilt zoeken, wil je die van je zusje dan even zoeken?
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:31:08 #18
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374423
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

je zong ook van eeh: een pan daar komtie die an die pan , een vork een lepel en een mes !

ofzoiets
Dat weet ik niet meer...
Zo niet, dan toch...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:32:05 #19
80791 crew  Paul
pi_31374441
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef Topmaat het volgende:
Kan je mijn musical ook even zoeken... en als je die van mij niet wilt zoeken, wil je die van je zusje dan even zoeken?
ik vraag morgen wel aan mn zusje hoe die musical heette
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:32:46 #20
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374456
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

ik vraag morgen wel aan mn zusje hoe die musical heette
Het spoor van bijster.
Zo niet, dan toch...
  Donald Duck held woensdag 12 oktober 2005 @ 01:33:38 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31374471
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb een potje met vet

komt me zeer bekend voor. Was dat met drie karakters met dezelfde namen? siep, siep en siep ofzoiets?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:34:34 #22
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374485
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

komt me zeer bekend voor. Was dat met drie karakters met dezelfde namen? siep, siep en siep ofzoiets?
JUIST Die detectives... sheep sheep en sheep dacht ik.
En toevallig moest zoon krullenbol 1 van die sheep-detectives spelen. Dus wij hele tijd schaap tegen hem roepen
Zo niet, dan toch...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 01:35:12 #23
80791 crew  Paul
pi_31374495
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef Topmaat het volgende:

[..]

JUIST Die detectives... sheep sheep en sheep dacht ik.
correct

en zo'n bus die opeens heel erg gaat remmen
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:35:50 #24
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374507
Nog een liedje uit die musical: We are the sheep sheep sheep detectives...
Zo niet, dan toch...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:36:31 #25
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31374518
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

correct

en zo'n bus die opeens heel erg gaat remmen
Ja zou goed kunnen ja... zoiets was het toch wel
Zo niet, dan toch...