abonnement Unibet Coolblue
pi_31367418
Op de Talpa site staat een verslag van het incident met de tondeuze http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ik begrijp niet dat de redactie ingrijpt nadat Ingrid het kapsel van Menno heeft verkloot. Waarom laten ze de bewoners niet hun gang gaan? Ze krijgen er zelfs "een stevige berisping" voor van BB
Is hummie zo bang voor lelijke mensen op tv?
pi_31367573
Snap ik ook niet. Net een kleuterklas met een strenge juf.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:49:34 #3
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31367903
Talpa medewerker: "Oh nee Ingrid heeft Menno's kapsel verneukt!"
John de Mol: "Geef Ingrid maar wat straf klusjes ze moet elke dag het huis opruimen en doorspoelen als ze naar de toilet gaat"

Het is net dat spelletje op de computer 'The Sims'
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31368005
Nou ik denk het volgende scenario.
Menno was daadwerkelijk in staat geweest om Ingrid toe te takelen met de tondeuse. Vervolgens trekt Ingrid, de o zo stabiele Ingrid, dit totaal niet en verlaat vrijwillig het huis. Want vrouwen willen met een half kale kop niet meer op televee.
Waarschijnlijk dacht men bij Talpa ook zoiets, waarschijnlijk nog iets ergers.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:59:20 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31368200
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:29 schreef worker het volgende:
Op de Talpa site staat een verslag van het incident met de tondeuze http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ik begrijp niet dat de redactie ingrijpt nadat Ingrid het kapsel van Menno heeft verkloot. Waarom laten ze de bewoners niet hun gang gaan? Ze krijgen er zelfs "een stevige berisping" voor van BB
Is hummie zo bang voor lelijke mensen op tv?
Goeie vraag.
Geen idee eigenlijk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:41:59 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_31369572
Ik denk dat het wederom een 'remember 25 september' actie is van rancuneuze Hummie.
Die schoonmaakster/kapster die hem daarna nog even onder handen heeft genomen heeft het nog veel erger gemaakt, dat was nergens voor nodig.

Komt nog bij dat hij binnen geen muts of pet mag dragen, terwijl dat tot nu toe geen enkel probleem was.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:06:25 #7
862 Arcee
Look closer
pi_31370491
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:29 schreef worker het volgende:
Ik begrijp niet dat de redactie ingrijpt nadat Ingrid het kapsel van Menno heeft verkloot. Waarom laten ze de bewoners niet hun gang gaan? Ze krijgen er zelfs "een stevige berisping" voor van BB
Is hummie zo bang voor lelijke mensen op tv?
Ja, vaag idd.
pi_31370599
Haha. Wat een sukkels
pi_31370615
Als ik die Menno was had ik die kop van Ingrid ook kaalgeschoren. Wat een lage kutactie. Natuurlijk, het is maar haar, het groeit wel weer aan enzo... maar als je iemand vertrouwd om dingen te doen die je zelf niet kunt, en ze verneukt het met opzet, zou ik ook wraak nemen.

Dus: vannacht met de schaar op pad, allemaal verschillende plukken uit d'r haar knippen, kutwijf dat ze is.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31370760
Wat een hoer inderdaad die Ingrid.
pi_31372279
Kvind het wel een beetje kinderachtig van BB om over de haardracht van de bewoners moeilijk te gaan doen. Pff
pi_31372840
De vader van Ingrid heeft al eens een voorbeeld gegeven van de zieke humor van zijn dochter dus deze aktie verbaast mij helemaal niets.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_31372909
misschien probeert menno het straks met een mes
underground forever baby
pi_31373460
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef APK het volgende:
Komt nog bij dat hij binnen geen muts of pet mag dragen, terwijl dat tot nu toe geen enkel probleem was.
Dat is wel een mooie aktie.
Misschien bedoelt om een beetje verdeeldheid tussen Menno en Ingrid te zaaien.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31373594
probleem is natuurlijk dat Talpa geen twee kaalhoofdige mannen wil, Roel heeft dat al en dan willen ze niet Menno er zo uit laten zien ... het is juist de bedoeling dat de personen verschillende doelgroepen aantrekken ...

Naar ik meen heeft Nathalie ook dr haar donker moeten verven, voordat BB begon, omdat ze met Lieske en Ingrid al twee blonde dames hadden, en dus enkel verlegen zaten om een donkerharige 'vamp'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31373639
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Nou ik denk het volgende scenario.
Menno was daadwerkelijk in staat geweest om Ingrid toe te takelen met de tondeuse. Vervolgens trekt Ingrid, de o zo stabiele Ingrid, dit totaal niet en verlaat vrijwillig het huis. Want vrouwen willen met een half kale kop niet meer op televee.
Waarschijnlijk dacht men bij Talpa ook zoiets, waarschijnlijk nog iets ergers.
Ik denk ook dat het Menno daarom verboden is wraak te nemen.
Ingrid lijkt me niet zo goed in incasseren.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31373656
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:53 schreef svann het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het Menno daarom verboden is wraak te nemen.
Ingrid lijkt me niet zo goed in incasseren.
Ze lijkt me wel een prima kassiere
underground forever baby
pi_31374119
ik vind ingrid werkelijk niet wijs hoor. Echt serieus gestoord dat wijf. Meteen eruit keilen, stiekem, agressief, onaardig, lol ten koste van anderen. Nee, niiiieeeet een typje waar ik nog heel veel langer tegenaan wil kijken....
pi_31374282
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:29 schreef worker het volgende:
Op de Talpa site staat een verslag van het incident met de tondeuze http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ik begrijp niet dat de redactie ingrijpt nadat Ingrid het kapsel van Menno heeft verkloot. Waarom laten ze de bewoners niet hun gang gaan? Ze krijgen er zelfs "een stevige berisping" voor van BB
Is hummie zo bang voor lelijke mensen op tv?
Joost zit toch ook in het huis ?
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_31376690
Hij had een bepaald imago, die goeduitziende student. Dat is nu natuurlijk weg.
Ingrid en Menno hebben er onderling geen ruzie over. Dat is en blijft toch wel het belangrijkste. Het is wel jammer dat hij geen petje mag dragen voorlopig.
pi_31377872
Menno wordt steeds in een moeilijke situatie gebracht, eerst het Homo-gebeuren en nu dit weer.
Ik vind dat ie dit soort dingen perfect oppakt. Veel anderen zouden gaan flippen.

Dubbelduim voor Menno dus
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:00:03 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_31377955
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Fiorenza het volgende:
Menno wordt steeds in een moeilijke situatie gebracht, eerst het Homo-gebeuren en nu dit weer.
Ik vind dat ie dit soort dingen perfect oppakt. Veel anderen zouden gaan flippen.

Dubbelduim voor Menno dus
Menno gaat nog wel flippen hoor, Hummie gaat door tot hij huilend achter een plantenbak zit.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31378557
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:00 schreef APK het volgende:

[..]

Menno gaat nog wel flippen hoor, Hummie gaat door tot hij huilend achter een plantenbak zit.
En dan die 10.000 euro van Roel vindt
pi_31379975
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Joost zit toch ook in het huis ?
En chantal toch ook
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:40:55 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31380082
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:31 schreef fontijntje het volgende:

[..]

En dan die 10.000 euro van Roel vindt
lol, je bent me voor
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')