ja, is dat echt zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:23 schreef _-rally-_ het volgende:daarbij heb ik meer vertrouwen in een geschoolde pechmonteur dan in een afsleepautochauffeur)
Ik heb zelf alleen maar negatieve geluiden gehoord. RM zou niets meer zijn dan een veredelde wegsleepservice. Ik zie ze trouwens ook nooit langs de weg. Dat is me wel opgevallen: ik heb nog nooit een RM wagen gezien. Als ik iemand met pech zie en er staat iemand bij, is het de Wegenwacht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:08 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ja, is dat echt zo?
ik hoor toch overwegend positieve geluiden over RM
Het verschil is dat de ANWB 9 van de 10 keer je auto ter plekke aan de praat krijgen. En zonodig ook wat truukjes vertellen waarmee je de auto bv de volgende dag weer aan de praat kunt krijgen. Heb ze laatst nodig gehad omdat mijn startonderbreking storing gaf. Toen liet hij mij een truuk zien dat ik gewoon kon starten buiten de startonderbreker om. Superhandig! ANWBquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef VissieKieker het volgende:
Ik ben voor de goedkoopste gegaan en dat is RM. je hoopt ze nooit nodig te hebben en als dat wel gebeurt, mogen ze de auto van mij best afslepen en of de ANWB dat nou doet of de RM...
Ik ben jaren lid geweest van de ANWB en ze nooit nodig gehad. Als je gewoon je auto goed onderhoudt, loop je al minder risico's.
Bij de ANWB gaan er 800 mensen uit omdat de nieuwe auto's van tegenwoordig (bjina) niet meer aan de weg kunnen worden gemaakt door de vele electronika.
ben ik eerlijk gezegd erg benieuwd naar..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Het verschil is dat de ANWB 9 van de 10 keer je auto ter plekke aan de praat krijgen. En zonodig ook wat truukjes vertellen waarmee je de auto bv de volgende dag weer aan de praat kunt krijgen. Heb ze laatst nodig gehad omdat mijn startonderbreking storing gaf. Toen liet hij mij een truuk zien dat ik gewoon kon starten buiten de startonderbreker om. Superhandig! ANWB![]()
![]()
Weet niet of ik zo een truukje hier mag posten, zoniet mag een modje het weghalen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
ben ik eerlijk gezegd erg benieuwd naar..![]()
correct, alle verzekeringen bij de anwb zijn persoonsgebonden. welke auto je ook rijdt, je hebt altijd recht op hulpverlening.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef johandeleng het volgende:
Ik denk dat dit toch het belangrijkste verschil is en waarop je de keuze zou kunnen maken:
anwb: op naam, dus handig als je meerdere auto's rijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |