abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31365623
Dan kunnen we pas echt lachen! Een ex-stapmaat van mij is dat namelijk gebeurd, die maakte een meid van het kamp zwanger en die gast werd vervolgens klemgereden door een stelletje Mercedessen!

Die heeft met haar dus moeten trouwen! (En is nog met haar getrouwd) Daar kom je niet zo snel onderuit!

GEZALLICH!!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door MiRRoRMaN op 11-10-2005 20:14:07 (Scheit.) ]
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:24:02 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31365887
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan kunnen we pas echt lachen! Een ex-stapmaat van mij is dat namelijk gebeurd, die maakte een meid van het kamp zwanger en die gast werd vervolgens klemgereden door een stelletje Mercedessen!

Die heeft met haar dus moeten trouwen! (En is nog met haar getrouwd) Daar kom je niet zo snel onderuit!

GEZALLICH!!!!
Dat heb ik op TV gezien!

Was dit in Engeland ergens?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:24:26 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31365893
Linda komt niet van het kamp
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31365936
Waar slaat dit in godsnaam op. Linda komt helemaal niet van 't kamp.
En verder is het ook je reinste onzin. Wat een verhaaltjes kan jij hier neergooien, zo ken ik 't zelfde verhaal met turken/marokkanen. Hoezo gebaseerd op vooroordelen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31365946
wat een bullshit
pi_31366073
nee het kamp komt van Linda
Viper 4 life
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:17:42 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31367140
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:24 schreef Falco het volgende:
Linda komt niet van het kamp
Ze gedraagt zich wel zo. Dan is ze dus een wannabe-kampdel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:18:19 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31367153
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:26 schreef Snaptnix het volgende:
Waar slaat dit in godsnaam op. Linda komt helemaal niet van 't kamp.
En verder is het ook je reinste onzin. Wat een verhaaltjes kan jij hier neergooien, zo ken ik 't zelfde verhaal met turken/marokkanen. Hoezo gebaseerd op vooroordelen.
Jij doet je username wel eer aan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_31367293
watvoor kamp.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_31367361
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:24 schreef Caesu het volgende:
watvoor kamp.
Wehkamp?
pi_31369878
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij doet je username wel eer aan.
Ja idd, vooroordelen, dat moet je dan toch echt eens aan die ex-stapmaat van me uitleggen. T'is geen urban legend of zo, ik heb het aan de levende lijve mee gemaakt en kan je zo meenemen naar het kamp waar die jongen nu dus ook al zo'n 10 jaar woont.

dussssssss....

Oh ja PS Linda komt dus wel van het kamp heeft ze zelf ook lopen vertellen.
pi_31391567
gebeurt wel hoor..
in feite ben je verplicht om met een kampmeisje te trouwen als je een nacht met haar wegblijft..
zwanger of niet..
pi_31400818
Brainfart
pi_31400888
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ja idd, vooroordelen, dat moet je dan toch echt eens aan die ex-stapmaat van me uitleggen. T'is geen urban legend of zo, ik heb het aan de levende lijve mee gemaakt en kan je zo meenemen naar het kamp waar die jongen nu dus ook al zo'n 10 jaar woont.

dussssssss....

Oh ja PS Linda komt dus wel van het kamp heeft ze zelf ook lopen vertellen.
idd, ik ken zo ook een oud klasgenootje van me....is na 3 jaar wel weer van het kamp afgeknikkerd trouwens
Nobody fucks with The Jesus
pi_31402822
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:22 schreef cpcpb het volgende:
gebeurt wel hoor..
in feite ben je verplicht om met een kampmeisje te trouwen als je een nacht met haar wegblijft..
zwanger of niet..
in dat geval zal deze Linda aan poligamie moeten, want reken er op dat die al heel wat nachtjes met jan en alleman aan de rollebol is geweest. misschien kan ze dr eigen kamp-gemeenschap (?!) starten.
pi_31403064
meer gelul in de ruimte over kampers dan iets anders. Slotje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')