Dat heb ik op TV gezien!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan kunnen we pas echt lachen! Een ex-stapmaat van mij is dat namelijk gebeurd, die maakte een meid van het kamp zwanger en die gast werd vervolgens klemgereden door een stelletje Mercedessen!
Die heeft met haar dus moeten trouwen! (En is nog met haar getrouwd) Daar kom je niet zo snel onderuit!![]()
![]()
GEZALLICH!!!!
![]()
![]()
Ze gedraagt zich wel zo. Dan is ze dus een wannabe-kampdel.quote:
Jij doet je username wel eer aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:26 schreef Snaptnix het volgende:
Waar slaat dit in godsnaam op. Linda komt helemaal niet van 't kamp.
En verder is het ook je reinste onzin. Wat een verhaaltjes kan jij hier neergooien, zo ken ik 't zelfde verhaal met turken/marokkanen. Hoezo gebaseerd op vooroordelen.
Ja idd, vooroordelen, dat moet je dan toch echt eens aan die ex-stapmaat van me uitleggen. T'is geen urban legend of zo, ik heb het aan de levende lijve mee gemaakt en kan je zo meenemen naar het kamp waar die jongen nu dus ook al zo'n 10 jaar woont.quote:
idd, ik ken zo ook een oud klasgenootje van me....is na 3 jaar wel weer van het kamp afgeknikkerd trouwensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja idd, vooroordelen, dat moet je dan toch echt eens aan die ex-stapmaat van me uitleggen. T'is geen urban legend of zo, ik heb het aan de levende lijve mee gemaakt en kan je zo meenemen naar het kamp waar die jongen nu dus ook al zo'n 10 jaar woont.
dussssssss....
Oh ja PS Linda komt dus wel van het kamp heeft ze zelf ook lopen vertellen.
in dat geval zal deze Linda aan poligamie moeten, want reken er op dat die al heel wat nachtjes met jan en alleman aan de rollebol is geweest. misschien kan ze dr eigen kamp-gemeenschap (?!) starten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:22 schreef cpcpb het volgende:
gebeurt wel hoor..
in feite ben je verplicht om met een kampmeisje te trouwen als je een nacht met haar wegblijft..
zwanger of niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |