abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:02:41 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31365359
quote:
106 Teletekst di 11 okt
Kamer wil extraatje voor minima

DEN HAAG De Tweede Kamer wil minima een
extraatje geven.Het gaat om mensen die
zo weinig verdienen dat ze niet van
belastingkortingen profiteren.Volgens
de PvdA kan het extraatje voor gezinnen
oplopen tot 400 euro per jaar.

Bij de stemming waren alleen CDA en VVD
tegen.Staatssecretaris Wijn (Financiën)
vindt de motie niet uitvoerbaar.Hij
heeft ook vragen bij de dekking.

Een ruime Kamermeerderheid wil ook de
topinkomens in de semi-publieke sector
beperken.Het gaat om directeuren van
ziekenhuizen en woningbouwcorporaties.
Het CDA had eerst bedenkingen,maar
stemde toch voor.De VVD was tegen.
comm komt zo
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:05:48 #2
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31365447
b e l a s t i n g k o r t i n g e n ? ? ? ? ? ? ? ?

WTF. Het gaat er nu dus zo aan toe in dit land. In totaal wordt de helft van je inkomen door de overheid afgepakt. Vervolgens moet je je belangen behartigt zien door pressiegroepen met een grote bek. Ik noem een FNV of ANWB. Na veel getouwtrek krijg je dus geld terug, echter aan allerlei voorwaarden gebonden. Vrij besteedbaar inkomen noem ik het niet. IPV dat hier een eind aan wordt gemaakt middels het verlagen van de tax-druk en het verlagen van de "cadeautjes" gaan we nog een stapje verder en gaan we nog meer "cadeautjes" uitdelen. Waar wordt het van betaald vraag je je af? Nog meer belastingen natuurlijk

een grote overheid is een ramp voor de mensheid

[ Bericht 2% gewijzigd door McCarthy op 11-10-2005 20:14:42 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:07:12 #3
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31365483
pi_31370440
De sigaar uit eigen doos blijft populair bij politici. Het geeft te denken hoeveel mensen daar nog intrappen ook. Altijd goed voor virtuele zetelwinst.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:05:59 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31370477
En wéér voor de gezinnetjes

Wanneer word ik als alleenwonende met een minimum inkomen eens gecompenseerd?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31370573
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wéér voor de gezinnetjes

Wanneer word ik als alleenwonende met een minimum inkomen eens gecompenseerd?!
Er staat niet dat het alleen voor gezinnetjes is, er staat dat de compensatie voor gezinnen kan oplopen tot 400 euro/jaar. Wij krijgen misschien ook wel 150 euro ofzo, alhoewel ik vermoed dat ik vast wel weer net boven de grens van wat een minimuminkomen is zal vallen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:10:35 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31370630
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:

[..]

Er staat niet dat het alleen voor gezinnetjes is, er staat dat de compensatie voor gezinnen kan oplopen tot 400 euro/jaar. Wij krijgen misschien ook wel 150 euro ofzo, alhoewel ik vermoed dat ik vast wel weer net boven de grens van wat een minimuminkomen is zal vallen
Van wat ik van het NOS-journaal begreep gaat het om gezinnen en om ouderen met alleen een AOW-uitkering .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:12:07 #8
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_31370695
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef McCarthy het volgende:
een grote overheid is een ramp voor de mensheid
Een kleine overheid is een even grote ramp. Het lullige van belastingkortingen is dat je er alleen mensen mee bereikt die belasting betalen. Mensen die al op een minimum zitten, betalen geen belasting en die worden dus niet gecompenseerd.

Verder zou het een hoop schelen als men eens nadacht over mooie nieuwe plannetjes, in plaats van achteraf de boel met touwtjes en plakbandjes te repareren.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:15:12 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31370797
Vooral de term 'extraatje' is ongelooflijk dom gekozen. Typisch iets voor dit kabinet.

In plaats van dat ze nu die minima op een andere manier gewoon ergens wat meer lucht geven door iets terug te draaien moet ze zogenaamd tof overkomen met kadootjes .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_31370877
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van wat ik van het NOS-journaal begreep gaat het om gezinnen en om ouderen met alleen een AOW-uitkering .
Ah ok, dat kan, ik heb het niet gezien. Nou is het inderdaad ook wel lastiger om van mijn inkomen een gezin te onderhouden dan alleen mezelf.
pi_31370909
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Posdnous het volgende:
In plaats van dat ze nu die minima op een andere manier gewoon ergens wat meer lucht geven door iets terug te draaien
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:19:58 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31370977
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:04 schreef drexciya het volgende:
De sigaar uit eigen doos blijft populair bij politici. Het geeft te denken hoeveel mensen daar nog intrappen ook. Altijd goed voor virtuele zetelwinst.
Sja, zo kan je het zien ja. Maar je kan het ook zien als een paar honderd euri die men anders misschien niet zou hebben gehad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31371278
quote:
Vooral de term 'extraatje' is ongelooflijk dom gekozen. Typisch iets voor dit kabinet.

In plaats van dat ze nu die minima op een andere manier gewoon ergens wat meer lucht geven door iets terug te draaien moet ze zogenaamd tof overkomen met kadootjes .
Lezen knurft.
De 2e kamer wil het. Dat zegt dus niks over het kabinet. Dat jij dat wilt lezen is natuurlijk logisch, alles om het kabinet af te branden natuurlijk. Wat wordt ik toch misselijk van mensen als jij.

edit: Juist de twee grootste regeringspartijen zijn tegen! Oh man, ik lach me kapot, maar je zal dit ook wel weer een reden vinden om tegen het kabinet te zijn
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31375535
eerst zien dan geloven! en je zal zien zoals altijd zijn mensen met een uitkering de lul, zij schieten de plank weer mis as usual! rot op harry snotter en maak je eigen familie maar kapot dan ipv ons land met jou bende van ellende. de een maakt de gezondheidszorg onbetaalbaar (KAPOT)
de ander brengt nl op de afgrond waarin we ook verkeerde in 1930 en daarna ( zie boek wim hornemann: de jantjes , de oorlog kwam toch wel. daarin kun je lezen dat we nu in de zelfde tijd zitten door die euro als toen in die tijd 1930) de ander heeft een hekel aan tros vara enz oftewel nl 1.2.3. . de volgende is de grootse dierenbeul(brinkhorst) die er is en die voor mij part alsi k rechter was zou veroordelen wegens massa genocide ) en rest van bende van ellende mag ook naar onbewoond eiland die helpen ons land naar de klote te helpen. ik hoop ik mag me mening zeggen daar dit een VRIJ land is ( ?) want de waarheid is tegenwoordig zeer zwaar en mag niet gezegd worden of je heb problemen. erg triets dit!
pi_31375632
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:04 schreef drexciya het volgende:
Het is inderdaad onvoorstelbaar. Met dit soort toestanden krijg je echt een veel beter gevoel bij iedere cent die je zwart verdient.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 12 oktober 2005 @ 08:08:30 #16
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_31376330
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 03:24 schreef fancy.facy het volgende:
erg triets dit!
Triets is oma-taal voor m&m's en jouw schrijfstijl maakt je betoog onbegrijpelijk.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_31376488
quote:

Das precies mijn punt en dat van TS denk ik.
Eerst mensen de duimschroeven aandraaien en dan met veel poeha een kwart slagje losdraaien. En jezelf maar op de borst kloppen he. Want het is niet alsof de zorg om te huilen is. Daar hoef je niks aan te doen natuurlijk, laat staan aan de wildgroei qua premies. Dan trek je toch gewoon een "zorgtoeslag" uit je mouw?
En gezinnen met kinderen die met open mond staan te kijken wat het schoolgeld nu weer doet, die vergast je op een "kinderkorting". Eventueel "aanvullend". Want het is niet alsof je het probleem eerst zelf hebt laten ontstaan. Toch?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31376779
Verkiezingen komen er weer aan he, tja dan moet je natuurlijk IETS doen om je naam nog een beetje te redden
Sigaar uit eigen doos dit.

Eerst de belasting verhogen en verhogen en verhogen en daarna geef je de mensen die het nauwelijks meer trekken een beetje geld.
God wat triest
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:23:06 #19
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31389009
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Een kleine overheid is een even grote ramp. Het lullige van belastingkortingen is dat je er alleen mensen mee bereikt die belasting betalen. Mensen die al op een minimum zitten, betalen geen belasting en die worden dus niet gecompenseerd.
mensen op het minimum krijgen al vaak iets van een subsidie
quote:
Verder zou het een hoop schelen als men eens nadacht over mooie nieuwe plannetjes, in plaats van achteraf de boel met touwtjes en plakbandjes te repareren.
agreed
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:00:08 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31389882
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:23 schreef McCarthy het volgende:

[..]

mensen op het minimum krijgen al vaak iets van een subsidie
En mensen die goed verdienen niet zeker..
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:20:19 #21
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_31394719
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef Posdnous het volgende:

[..]

In elk geval geen zorgtoeslag. Wel hypotheekrenteaftrek, kinderbijslag, etc.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 13 oktober 2005 @ 00:00:26 #22
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31397852
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nou dan...
pi_31398218
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Kinderbijslag krijgt iedereen met kinderen, en dat zijn niet alleen de rijkere mensen. Die hebben gemiddeld volgens mij zelfs minder kinderen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:36:43 #24
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31403754
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef Posdnous het volgende:

[..]

wat wil je nou precies? Dat iedereen subsidie krijgt of zo?
pi_31404014
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:36 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wat wil je nou precies? Dat iedereen subsidie krijgt of zo?
Dat iedereen goed verdiende lijkt me ook een eind de goede richting uit.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:04:03 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31404426
als men wat wil doen voor oa minima, verlaag dan gewoon het lage btw tarief.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')